20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fem spillere ferdige i Newcastle  (Lest 5661 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Fem spillere ferdige i Newcastle
« Svar #30 på: 21. Mai 2007, 10:29 »
Er Harry Redknapp DEN ringreven...(?)

borbis

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 461
    • Vis profil
Sv: Fem spillere ferdige i Newcastle
« Svar #31 på: 21. Mai 2007, 16:44 »
Går rykter i flere medier at Bramble skal være keen på en overgang nettopp pga av Sol Campbell. Han skal være klar for den medisinske testen i løpet av uken.
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=pompey-hold-out-over-sol%26method=full%26objectid=19142596%26siteid=50081-name_page.html
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

“It wasn’t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.”

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Fem spillere ferdige i Newcastle
« Svar #32 på: 21. Mai 2007, 16:51 »
Går rykter i flere medier at Bramble skal være keen på en overgang nettopp pga av Sol Campbell. Han skal være klar for den medisinske testen i løpet av uken.
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=pompey-hold-out-over-sol%26method=full%26objectid=19142596%26siteid=50081-name_page.html

Haha. Jeg skal le meg i hjel hvis Bramble drar dit og Campbell kommer til oss. Snakker om tidenes bytte.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Fem spillere ferdige i Newcastle
« Svar #33 på: 21. Mai 2007, 17:14 »
Kan ha noke med at det er alt for mange Pubber i Newcastle...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Fem spillere ferdige i Newcastle
« Svar #34 på: 21. Mai 2007, 23:10 »
Går rykter i flere medier at Bramble skal være keen på en overgang nettopp pga av Sol Campbell. Han skal være klar for den medisinske testen i løpet av uken.
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=pompey-hold-out-over-sol%26method=full%26objectid=19142596%26siteid=50081-name_page.html

Haha. Jeg skal le meg i hjel hvis Bramble drar dit og Campbell kommer til oss. Snakker om tidenes bytte.

Herre jesus! Pompey av alle lag, som til og med er på vei oppover tabellen år for år, skal skaffe seg tidenes dårligste forsvarsspiller by several miles. Hvis dette skjer, pluss at vi får Campbell snakker vi om tidenes bytehandel ja.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Fem spillere ferdige i Newcastle
« Svar #35 på: 22. Mai 2007, 13:08 »
Skal vi tro SkySports ser det ut til at Sibierski er nestemann ut døra på St.James Park. Link her

Helt ærlig så må jeg nesten si meg fornøyd med dette. Han ble tilbydt en ny ettårsavtale, men krevde mer, noe klubben ikke var villig til. Da er det like greitt at han drar. Virker som en profesjonell avgjørelse fra klubbens side etter min mening, jeg er takknemlig for det han tilførte klubben vår denne sessongen, men noen fremtidens mann er Sibierski ikke.

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Sv: Fem spillere ferdige i Newcastle
« Svar #36 på: 22. Mai 2007, 13:11 »
Skal vi tro SkySports ser det ut til at Sibierski er nestemann ut døra på St.James Park. Link her

Helt ærlig så må jeg nesten si meg fornøyd med dette. Han ble tilbydt en ny ettårsavtale, men krevde mer, noe klubben ikke var villig til. Da er det like greitt at han drar. Virker som en profesjonell avgjørelse fra klubbens side etter min mening, jeg er takknemlig for det han tilførte klubben vår denne sessongen, men noen fremtidens mann er Sibierski ikke.

Helt enig. takker for det han har gjort for oss i år, men det er snakk om en fotballklubb, og ikke et sosialkontor... Sibbe har overrasket positivt, og han skal få honnør for det.
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Sv: Fem spillere ferdige i Newcastle
« Svar #37 på: 22. Mai 2007, 13:13 »
Kan ha noke med at det er alt for mange Pubber i Newcastle...

nei, alt for få strippeklubber....:)
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Fem spillere ferdige i Newcastle
« Svar #38 på: 23. Mai 2007, 19:04 »
Det er ikke noen stor krise at Sibierski ser ut til å forlate oss, nei. Vi skal nok overleve det.

Jeg synes det var helt greit av Allardyce å opprettholde det kontraktstilbudet Sibbe hadde fått av Roeder. Når Sibbe sier nei til det, så er det hans problem. Ikke vårt.
For min del hadde jeg gjerne sett at han hadde skrevet under den ettårs-kontrakten. En spiller i hans alder, bør være forberedt på at han ikke er ønsket på langtidskontrakter.

Men som localhero sa, dette er en fotballklubb, ikke et sosialkontor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon