20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?  (Lest 17240 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #15 på: 14. Jan. 2006, 23:36 »
Jeg tenkte mer på et forun hvor vi kan diskutere priserkonkurranser som kun vi som drar nytte av får adgang til. Jeg vil selvsagt ikke at hele newcaslte-forumet skal bli stengt av for alle, men at vi kan få et lite forum der vi diskuterer slike ting som kun vi som betaler får adg til. Det jeg mener vi skal snakke om der (som sagt) er at vi kan levere inn svar i konkuranser o-l uten spamming og useriøsitet. See?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #16 på: 14. Jan. 2006, 23:44 »
At konkurranser med premier er forbeholdt medlemmer er selvsagt en fordel. Det er jo tross alt medlemmene som via sin kontigent er med på å holde supporterklubben oppe, og som gjør den i stand til å utvikle siden videre og således kunne hente inn større gevinst fra sponsorer o.l som igjen gjør den i stand til å kunne lodde ut fete premier.

Jeg ser ingen ulempe i at et eget "konkurranseforum" er forbeholdt de betalende medlemmene. Det er jo uansett ikke der det foregår noe særlig til debatt, men i de andre foraene. Da slipper man også "lykkejegere" i ulike konkurranser, som ikke er Newcastle-supportere og som kun blir registrerer seg(gratis) på forumet for å få premien.
Carr har altfor få landskamper for England!

Cutthroat

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 276
    • Vis profil
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #17 på: 15. Jan. 2006, 10:05 »
50 kroner for medlemsskap i Newutd.com har eg ingen problemar med å betale. Er imponert over alt arbeidet som vert lagt ned i sida, og det gode resultatet som er følgje av dette.
At prisen er relativt lav er veldig bra; det gjev fleire sjansen til å bli medlem, sjølv om ein ikkje vassar i pengar.

At konkurransane som kjem no som Bet24 har kome inn som sponsor blir eksklusive for medlemmane er like greitt, for å unngå utanforståande (les: andre lags supportarar) som berre registrerar seg for å vinne premiar.
Det same gjeld billettane.
Dette er sjølvsagt synd for dei Newcastle-supportarane som ikkje får vera med på konkurransane, eller får sjansen til å kjøpa billlettar, men nokon fordelar ved å vera betalande medlem må det vera...

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #18 på: 31. Jan. 2006, 15:50 »
ypperlig ide..

jensgb83

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 85
    • Vis profil
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #19 på: 31. Jan. 2006, 17:16 »
høres kjempe ut, er med å betaler både 50 å 100 kr viss det er det som skal til, synes ideen er knall.
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #20 på: 09. Feb. 2006, 01:48 »
Høres veldig spennende ut. Innen 2010 har vi kanskje både egen supporterklubb og eget medlemsblad! Dette må vi seriøst jobbe med. En eller flere personer (sannsynligvis Nordin ++) tar ansvaret for organiseringen, og så må vi få båndet til å rulle etter hvert. Kjempegod idè, Nordin!
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #21 på: 09. Feb. 2006, 09:36 »
Jeg er mer enn gjerne med å slenger inn en 50 lapp eller en 100 lapp i året for å holde denne siden oppe og igang. Syns det er en god ide, hvorvidt det skal utvikle seg til å bli noe mere her vet jeg ikke helt, men jeg liker godt å hente all info online, og føler ikke noen trang til noe medlemsblad.
Det er helt klart også en fordel å gi våre betalende medlemmer fordeler foran de som registrerer seg og er "gratis-pasasjerer" her, men alikevel bør de også ha tilgang til forumene, aillfall det mest brukte. Et lukket forum for betalende medlemmer er noe jeg vil tenke mer på før jeg tar stilling til det...

Noreng

  • Gjest
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #22 på: 09. Feb. 2006, 18:12 »
Hva e-mail newsletters?

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #23 på: 09. Feb. 2006, 20:22 »
Nyhetsbrev som blir sendt på e-post. Det kan f eks være en avis i pdf-format som sendes til alle som er på en liste. Så kan de som mottar denne avisen lese den og kose seg over innholdet.
Toon, Toon,
Black and white army

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #24 på: 15. Feb. 2006, 00:17 »
Jeg synes dette var en glimrende ide. 50 kr er lite å betale for å være medlem av norges beste klubb:) men hvis dette skal bli en ekte suporterklubb, følger det mye mer ansvar. Hvis det skal være lukket forum for bare betalende, ser jeg et lite problem. Andre united fans vil ha problemer med å melde seg inn i klubben fordi fordelene av å være medlem ikke er "stor" nokk. Personlig mener jeg at dette forumet er den største fordelen for meg. Man får 100ganger større glede av forumet en f.eks 10% avslag på suporter utstyr.

Hva med en prøvetid på forumet isåfall? 1 til 2mnd eller no, før man må betale kontikenten? Hvis det skal bli alvor av dette må vi hele tiden prøve å vokse. Hva med verv 5suportere å bli med i trekning av en newcastle drakt, noe sånt.

"hvis det koster penger vil forumet sakte dø ut" er det en som skriver. dette kan være et faktum, og det hadde vært trist!

Jeg var tidligere medlem av newcastle.no men gadd ikke mere en en sesong. medlemsbladene inneholdt kun gamle kampraporter, som jeg hadde liten/ingenting interesse for. så er medlemsblad haster ikke i det hele tatt.

Det jeg har mest lyst til er t hvis dette blir realitet, må vi ha kule:)suportertreff, for medlemmer. (dette kan også friste folk til å bli medlemmer)

men forumet er det viktigste, og jo mer folk som kommer inn åg diskuterer, jo bedre!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #25 på: 05. Mars 2006, 02:14 »
Lag en liten sak på forsiden "bli medlem helt gratis" eller noe.. ser at det ofte er mange skjulte gjester på siden
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #26 på: 06. Mars 2006, 15:56 »
Ja, enig med rolfern.. Det hadde ikke vært det samme. Jeg er helt perfekt fornøyd med et åpent og gøyalt forum som vi har nå, men jeg er villig til å betale 50 kr for et medlemskap med mange fordeler her inne

Svenno

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 142
    • Vis profil
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #27 på: 09. April 2006, 05:28 »
Jeg er litt sent ute her, men dette virker som et glimrende tiltak. Jeg åpner gjerne lommeboken for å støtte denne siden, som jeg personlig mener er veldig god - den beste kanalen for diskusjon av klubben i våre hjerter. "Fordelsprogrammmet" er også en god idè, dette blir spennende! Det viktigste, etter min mening, er at ingen blir utestengt fra selve diskusjonsforumet. Da tenker jeg spesielt på de generelle diskusjonene rundt kamper, transfers osv. Forutsetningen er selvfølgelig at seriøsiteten holdes på et rimelig nivå.

Jeg motsier egentlig litt meg selv nå, ved å applaudere en avgift samtidig som jeg er for et åpent forum. Hva med en mellomløsning som har vært nevnt? Den generelle diskusjonsdelen er åpen, mens de som er interessert i kampbilletter, "fordelsprogrammet" generelt og konkurranser må betale en sesongavgift på f.eks 50kr (som nevnt)? Jeg tror det hadde vært en god løsning. Da er vi sikret jevn flyt av nye debattanter i forumet, samtidig som mange etterhvert blir fristet til å betale for å få de resterende fordelene. Noen som har synspunkter på dette?

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #28 på: 09. April 2006, 13:11 »
Kanskje en donasjonsmulighet? Jeg er fornøyd med tilbudet, og vil donere penger.
Toon, Toon,
Black and white army

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newutd.com -> Medlemsklubb 06/07?
« Svar #29 på: 14. April 2006, 19:16 »
50 kroner er ikke noe problem å betale for meg! Glimrende idè  :D

Idèen er vel fortsatt i startgropen, men tror dere det er mulig å realisere den før neste sesong?

Hvis jeg på en eller annen måte kan hjelpe til, gjør jeg det mer enn gjerne. Bare ta kontakt med meg på PM eller noe