20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: For mange forum?  (Lest 1908 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Snoffe

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
For mange forum?
« på: 24. Aug. 2005, 16:51 »
Hepp,

er veldig ny her og synes faktisk det er litt vanskelig å "komme inn i" forum-nettstedet pga de mange forumene som eksisterer her.
Dere har ikke vurdert å kutte ned på antallet? Kunne blitt lettere for nye brukere (som undertegnede) å sette seg inn i, og følgelig bli engasjert i

Bare en tanke :-)


- Snoffe -

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
For mange forum?
« Svar #1 på: 24. Aug. 2005, 16:55 »
Synes det er greit å ha mange grupper jeg. Det gjør forumet oversiktlig. Lettere å finne ut hvor en bør poste det og det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

  • Gjest
Re: For mange forum?
« Svar #2 på: 24. Aug. 2005, 19:38 »
Sitat fra: "Snoffe"
Hepp,

er veldig ny her og synes faktisk det er litt vanskelig å "komme inn i" forum-nettstedet pga de mange forumene som eksisterer her.
Dere har ikke vurdert å kutte ned på antallet? Kunne blitt lettere for nye brukere (som undertegnede) å sette seg inn i, og følgelig bli engasjert i

Bare en tanke :-)


- Snoffe -


æhh, hva mener du? Kutte f.eks Generelt, Transfers, Annet og Kamper til en som heter Newcastle f.eks?

plebbster

  • Gjest
Re: For mange forum?
« Svar #3 på: 24. Aug. 2005, 20:07 »
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "Snoffe"
Hepp,

er veldig ny her og synes faktisk det er litt vanskelig å "komme inn i" forum-nettstedet pga de mange forumene som eksisterer her.
Dere har ikke vurdert å kutte ned på antallet? Kunne blitt lettere for nye brukere (som undertegnede) å sette seg inn i, og følgelig bli engasjert i

Bare en tanke :-)


- Snoffe -


æhh, hva mener du? Kutte f.eks Generelt, Transfers, Annet og Kamper til en som heter Newcastle f.eks?


Tror det er mer det med å lage èn greie om Newcastle eller noe lignende.

Selv er jeg imot forslaget. Liker det som det er.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
For mange forum?
« Svar #4 på: 24. Aug. 2005, 21:27 »
Skal vi lage en samlet tråd om absolutt ALT som handler om Newcastle, så blir det fort rotete. Synes det er greit å ha en egen gruppe for kamper og transfers, og en for alt annet rart.
Det blir ryddigere sånn.

Men hvorvidt vi kan innlemme "VM06" inn i "Fotballens Verden", skal jeg ikke si for mye om. Alt som ikke handler om Newcastle kan kanskje bli ryddigere. Vet ikke jeg. Greit nok som det er egentlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
For mange forum?
« Svar #5 på: 26. Aug. 2005, 14:11 »
Oppsettet slik det er nå, er etter mitt syn greitt. 5 kategorier direkte tilknyttet Newcastle gjør at det blir noe mer ryddig. Skulle man f.eks flyttet kategorien "Reiser" over til "Annet, samt flytte "kamper" over til "generelt" så tror jeg det hadde blitt et lite kaos med tanke på tråder.

Når det gjelder fotball-foraet med 4 kategorier, så kan det deles opp ettersom både "Gambling" og "Fotballspill" har såpass få innlegg. Men, det bør alene ikke være et argument for å stykke det opp. Såfremt det ikke blir for mange små kategorier så ser jeg ingen problem.

Personlig er jeg ikke overbegeistret for et forum til løsere samtaler, som det "Chit chat" er. Likevel, så kan det være med på å skape et godt miljø her på newutd.com såfremt en greier å hindre krangling og useriøse innlegg.
Carr har altfor få landskamper for England!