20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle- Fulham lørdag 11. mars kl 16  (Lest 4971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle- Fulham lørdag 11. mars kl 16
« Svar #30 på: 12. Mars 2017, 11:55 »
Tror fortsatt vi klarer direkte opprykk, imidlertid lite begeistret for den tvilsomme hjemmeformen. Stiller opp veldig defensive, virker tidvis fryktelig nervøse og slurvete og overlater etter min mening, alt for ofte initiativet til motstanderen.
No fate but what you make

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Newcastle- Fulham lørdag 11. mars kl 16
« Svar #31 på: 12. Mars 2017, 19:29 »
Hva skjer med mbemba egentlig? Er han skada?
lt;3 Newcastle <3

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle- Fulham lørdag 11. mars kl 16
« Svar #32 på: 13. Mars 2017, 10:20 »
Hva skjer med mbemba egentlig? Er han skada?

Ryktes at Rafa ikke liker han, hvorfor vet jeg ikke?

Menja, det er helt patetisk hvordan vi går ut med så defensivt mindset hver hjemmekamp selv mot disse lagene som er "mye" dårligere enn oss på papiret.

På hjemmebane skal toon army være magisk og spille festfotball, her skal vi vinne 7-3 og ikke 1-0.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle- Fulham lørdag 11. mars kl 16
« Svar #33 på: 13. Mars 2017, 10:36 »
7-1 resultater skjer ikke lenger, så det er det bare å glemme!
Forstår at vi er forsiktige og alt det der, men det er kvaliteten og mentaliteten på hovedsakelig spillerne som bekymrer meg.
Jada, taktikken virker altfor defensiv og kynisk, og det ville ha virket bedre i PL. Der er vi ikke favoritter i hver kamp, og den defensive inngangen kan forsvares.
Uansett er det litt for enkelt å skylde på både kampplan og taktikk, Fulham bør vi kunne slå selv om vi stiller defensivt opp på hjemmebane. Er så altfor mange spillere som svikter når de antatt svakere lagene møter opp! Der har laget MYE å jobbe med, både spillere og trenere/manager.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle- Fulham lørdag 11. mars kl 16
« Svar #34 på: 13. Mars 2017, 11:20 »
Jeg tror ærlig talt ikke vi i utgangspunktet går ut med en defensiv innstilling på hjemmebane. Ja, vi kunne nok kanskje prøvd spille to spisser mot svakere lag hjemme, men jeg tror målet er å kontrollere og male sammen motstanderen. Det lykkes vi dårlig med.
Jeg tror helt i tråd med Anders at det i langt større grad er det mentale som spiller inn. Tror vi sliter litt for mye med forventningene som stilles. Det er lov å spørre seg om spillerne i stor nok grad takler å være så store favoritter hjemme på SJP fremfor 52 000. Syns vi viser stabilt på bortebane hvor gode vi faktisk er, så lurer jeg på om vi har nok ledere og pondus når vi er på SJP. Sist vi var nede hadde vi tonnevis med rutine, krigere og lederegenskaper i Smith, Harper, Butt, Nolan, Barton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Newcastle- Fulham lørdag 11. mars kl 16
« Svar #35 på: 13. Mars 2017, 15:28 »
Joyce har fått sparken i Wigan. Da ble plutselig den kampen litt verre også.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle- Fulham lørdag 11. mars kl 16
« Svar #36 på: 13. Mars 2017, 16:36 »
Wigan skal vi slå selv om de hadde hatt Mourinho som manager.