20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2013  (Lest 351655 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.


snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1936 på: 23. Jan. 2013, 14:04 »
Venter mest spent på Sissikho jeg!

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1937 på: 23. Jan. 2013, 14:06 »
hadde ikke gjort noe å fått sissoko allerede i januar=)
litt spent på om pardew har en annen spiss i ermet utenom gouff også=) tenke seg til at ett vindu sku bli SÅ spennende for oss toon fans

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1938 på: 23. Jan. 2013, 14:07 »
Er i fare for å rykke ned, trenger etablerte spillere som kan gå rett inn på laget og styrke laget betraktelig.
Haidaira kommer til å bli god om et par år, men ønsker fult fokus på å hente inn type Sissoko osv
Gouffran er dritt..

Tror også Gouffran er en Obertankopi, men har du sett han spille?

Tror Gouffran er en langt mer etablert spiller en det Obertan noen gang har vært. Han han har tross alt vært god de to siste årene i Frankrike. Ikke sikkert han blir noen stor hit, men at han vil være en oppgradering fra mange av de andre vi må kaste innpå i kampene nå er jeg overbevist om.

Har sett han spille 2-3 ganger. En gang mot oss, og et par kamper i Frankrike. Har alltid sett på han som ganske god, men ingen klassespiller. Dersom han kan være for oss det Leon Best engang var så er det et veldig nødvendig kjøp mener jeg.

Kjottbolle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1939 på: 23. Jan. 2013, 14:15 »
I min mening så er det rart at folk er negative til at klubben nå gjør det vi har ønsket hele tiden med å hente inn Gouffran og Haidara. Mot reading så hadde vi forbanna Nile Ranger på benken når han ikke burde være i en omkrets på 2km nærme stadioen, samme med at vi har vært tvungen til å ha u18 laget på benken pga skader. De henter inn bredde for troppen. Og hva så om Gouffran ikke er en direkte erstatter for Ba, er iallefal mye bedre enn å sette inn mr.gangsta/fuck publikum og lønningene jeg får av dere. Og at han er såpass billig og gir en ny streng å spille på er intet annet en positivt i mine øyne.
Newcastle United Football Club<3

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1940 på: 23. Jan. 2013, 14:18 »
Det han sa :thumbu:

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1941 på: 23. Jan. 2013, 14:20 »
I min mening så er det rart at folk er negative til at klubben nå gjør det vi har ønsket hele tiden med å hente inn Gouffran og Haidara. Mot reading så hadde vi forbanna Nile Ranger på benken når han ikke burde være i en omkrets på 2km nærme stadioen, samme med at vi har vært tvungen til å ha u18 laget på benken pga skader. De henter inn bredde for troppen. Og hva så om Gouffran ikke er en direkte erstatter for Ba, er iallefal mye bedre enn å sette inn mr.gangsta/fuck publikum og lønningene jeg får av dere. Og at han er såpass billig og gir en ny streng å spille på er intet annet en positivt i mine øyne.

heilt enig :nikke:

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1943 på: 23. Jan. 2013, 15:21 »
Hvis Moussa Sissoko er i trøbbel med klubben sin nå fordi han kan havne hos oss gratis i sommer så kan vi jo gjøre ting lettere for han og klubben og kjøpe han NÅ istedenfor gratis til sommeren.

Kom ann Ashley, svi mens jerne er varmt  :toon:

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil

Dahl78

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 21
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1945 på: 23. Jan. 2013, 15:22 »
Syns Gouffran virker som ett spennende kjøp etter å ha sett denne vidoen av han.





NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1946 på: 23. Jan. 2013, 15:34 »
Syns Gouffran virker som ett spennende kjøp etter å ha sett denne vidoen av han.



Herlig attitude på avsluttningen ca. 01.22. BOOOOM!
Who else...... Alan Shearer

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1947 på: 23. Jan. 2013, 15:38 »
http://www.ojogo.pt/Futebol/1a_liga/Sporting/interior.aspx?content_id=3009798

Dagens langskudd...
Og oversatt betyr det??

Uten at jeg har kjørt google translate, så kan det se ut som han er på vei til oss for ca €12m, noe jeg tar med en stor klype salt!! Det her begynner å ligne på et bra januarvindu for oss!! Alles Magpies!! Vive la Magpies!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1948 på: 23. Jan. 2013, 15:44 »
http://www.ojogo.pt/Futebol/1a_liga/Sporting/interior.aspx?content_id=3009798

Dagens langskudd...
Og oversatt betyr det??

Uten at jeg har kjørt google translate, så kan det se ut som han er på vei til oss for ca €12m, noe jeg tar med en stor klype salt!! Det her begynner å ligne på et bra januarvindu for oss!! Alles Magpies!! Vive la Magpies!!

Noe i den duren jeg kom frem til og, men behøver ikke være annet enn ett rykte. Klassespiller.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2013
« Svar #1949 på: 23. Jan. 2013, 16:07 »
Martinez skal visstnok prøve å få låne Aiden McGeady og her bør vi virkelig kaste oss på!! Kan alle finter som hittill er oppfunnet og er en herlig, klassisk ving som enkelt og greit runder backen sin og legger ett herøig innlegg. Rett og slett alt Jonas har mistet :( Lager mange slike "reise-seg-fra-stolen" øyeblikk!