20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Trondheim  (Lest 52824 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #240 på: 23. Okt. 2012, 12:56 »
Okey. Listen up, folks. Trenger tilbakemeldinger på det jeg skriver nå.

I stedet for et ordinært supportertreff en eller annen gang i løpet av høsten, tilbyr Three Lions at vi kan arrangere julebord i stedet. Om det lar seg kombinere med kamp eller ikke, er mer usikkert, men det er fullt mulig å kose seg med en DVD på storskjerm også. Jeg går ut ifra at det sikkert er flere enn meg som har flere Newcastle-DVDer i samlinga.

Three Lions fikser det meste, quiz og hva det måtte være. Alt vi trenger er en dato som passer folk flest. Jeg må kontakte Dougie denne uka, så jeg trenger snarlig tilbakemelding. Er dette noe folk er interessert i? Og hvis noen har et forslag til dato (gjerne en 18.30-kamp på en lørdag, for eksempel?) hadde det vært ypperlig.

Men vær snill og gi tilbakemelding på om dette er av interesse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #241 på: 23. Okt. 2012, 14:30 »
Legg ut en nyhet på forsiden. Dette burde jo være helt topp for de som bor i Trondheims-området.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #242 på: 23. Okt. 2012, 23:00 »
Hadde jo vært supert det! Dessverre er jeg i Thailand omtrent hele desember.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #243 på: 27. Okt. 2012, 13:06 »
Men vær snill og gi tilbakemelding på om dette er av interesse.

Hei.

Beklager sein tilbakemelding, men mine visittar inne på forumet har dessverre blitt begrensa til det sporadiske den siste tida. Same tidsklemme har også skuld i at eg har vore forhindra i å møte opp på Three Lions til kamp. Ang. dette aktuelle julebordet så virkar det absolutt interessant, men for min eigen del er det veldig relevant kva tid det eventuelt blir arrangert. Alt etter 5. desember er ei umoglegheit for min del, dessverre. Om det blir i november er eg definitivt interessert, og har også anledning. Då skal eg også rekke å møte opp på langt fleire kampar på Three Lions enn det som har vore tilfelle i sept./okt.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #244 på: 30. Okt. 2012, 15:16 »
Sak kommer på forsiden etterhvert, men har avtalt lørdag 1. desember med Dougie. Det er ikke kamp den dagen, men det gir jo en ypperlig anledning til å bli kjent med flere trønderske supportere. Satser på at vi setter på en DVD eller to i stedet for kamp. Håper du rekker det, Hans J.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #245 på: 01. Nov. 2012, 18:00 »
Dette skal eg absolutt rekke. Kjempeinitiativ, Joakim. Skal også lunte meg ned til Three Lions på søndag, så det er hyggelig om andre også har tenkt det samme.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #246 på: 01. Nov. 2012, 18:08 »
Hadde planlagt en liten tur på Thrree Lions på søndag, men skal på konsert på lørdag og er sikkert helt ferdig på søndag. Hjelper heller ikke at nattbussen i Trondheim blakker meg helt. Nattbussen er faen meg 60 kr dyrere i Trondheim enn Oslo... i hvertfall sist gang jeg tok nattbussen i Oslo. Latterlige priser.
Nei.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #247 på: 02. Nov. 2012, 13:25 »
Nattbussene i Trondheim koster 60 kroner. Er det gratis i Oslo da?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #248 på: 02. Nov. 2012, 14:11 »
Vi tok nattbussen for to uker siden, og da måtte alle betale 110 kr. Jeg hadde tatt ut 200 kr som skulle dekke nattbuss for meg og dama, siden jeg regnet med at det var normale priser her i området, men det var 20 kr for lite, og de 20 kr hadde jeg ikke. Så kisen bak med punga ut 20 kr for oss siden han ble lei av å vente, før han selv betalte 110 for seg selv. Hjelper heller ikke at bussene hverken fulgte tidene som sto oppført på AtB sine nettsider, eller busstabellene som er hengt opp i busskurene.

Kan godt hende busssjoføren lurte alle og at det egentlig koster 60 kr, men den kvelden måtte vi, inkludert alle andre, betale 110 kr for å komme oss hjem. Opplegg ass.
Nei.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #249 på: 02. Nov. 2012, 15:11 »
110 kr? ??? Skulle du til Malvik eller Melhus da eller? Da er du strengt talt langt utenfor Trondheim, Boris. ;)

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #250 på: 02. Nov. 2012, 16:29 »
Hvor tok du buss til i Oslo da? Koster vel 90 kr ut til Bærum vet jeg. 751 og 151 hvert fall

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #251 på: 27. Nov. 2012, 12:52 »
Kan folk si om de kommer på julebordet på lørdag, eller ikke? Det hadde vært kjekt å få en pekepinn på hvor mange som tenker å komme. Blir litt stusselig hvis ingen kommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #252 på: 27. Nov. 2012, 12:59 »
Jeg så du hadde sendt meg mld på facebook ja. Jeg får merkelig nok åpnet fb på jobb, men ikke meldingene... Merkelige greier. Jeg har faktisk julebord selv på lørdag, så jeg får ikke anledning til å komme. Men synes det er et veldig godt tiltak! Håper det er mange som kommer. Vi spiller jo kamp kl 16.00. Greit vorspiel.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #253 på: 27. Nov. 2012, 21:30 »
Wigan-kampen er vel på mandag. Eg stiller på julebord, som annonsert.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #254 på: 29. Nov. 2012, 15:22 »
En ørliten endring i programmmet (på grunn av ekstremt dårlig respons), er at det ikke blir tradisjonell julemat, og at vi i stedet må bestille som vanlig fra menyen. Men jeg håper ikke Hans J melder avbud av den grunn.

Så får vi se da, om det dukker opp noen andre enn meg og Hans J. Kanskje blir det et julebord for to. Det vil vel være koselig? :ler:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon