20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: O'Brien frykter for plassen  (Lest 3585 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
O'Brien frykter for plassen
« på: 30. Mai 2005, 13:35 »
O’Brien frykter for plassen
Edit This
Skrevet av Nordin, 30 Mai 05

Newcastle kommer med all sannsynlighet til å kjøpe et par forsvarsspillere i sommer, noe som betyr at de som er i stallen per dags dato ikke kan forvente å få spille like mye som forrige sesong. O’Brien spilte stort da Woodgate var skadefri, men siden Woodys overgang til Real Madrid har det bare gått nedover med iren. Nå frykter han for plassen sin.

- Det har gått mange rykter om spillere som kommer til å forlate og signere for klubben etter sesongen ble ferdig. Alle spillerene tenker over sin situasjon i klubben i disse tidene og alle har sin pris. Du er aldri sikker på hva fremtiden bringer, sier en usikker Andy O’Brien.

Han sier også at tapet av lagkamerat Aaron Hughes var stort da sistnevnte signerte for Aston Villa forrige uke.

- Jeg er skuffet over at Hughes har forlatt klubben. Først av alt var han min rom-kamerat og en meget god venn, og for det andre er han en veldig proffesjonell spiller som er godt likt av fansen. Det er ingen tvil om at klubben kommer til å savne ham.

Aston Villa har snust på O’Brien i lengre tid. Det ble sagt at Birmingham-klubben bydde rundt £3 mill for O’Brien i januar, men Newcastle avslo budet. Andy har kontrakt ut 2008.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
O'Brien frykter for plassen
« Svar #1 på: 30. Mai 2005, 13:52 »
Helt utrolig at vi ikke solgte O`Brien i januar..

Men når vi ser hvordan skadene i troppen kom utover våren så hadde vi nok måtte ha slitt litt med stoppere. Av og til under jeg meg over hva som gjør at Newcastle sliter med alle disse skadene.. Vi kan umulig jobbe på riktig måte, det er ikke bare uflaks når vi 4-5 sesonger på rad har halve laget ute i mars!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
O'Brien frykter for plassen
« Svar #2 på: 30. Mai 2005, 14:24 »
Sitat fra: "Mushans"
Helt utrolig at vi solgte O`Brien i januar..

Men når vi ser hvordan skadene i troppen kom utover våren så hadde vi nok måtte ha slitt litt med stoppere. Av og til under jeg meg over hva som gjør at Newcastle sliter med alle disse skadene.. Vi kan umulig jobbe på riktig måte, det er ikke bare uflaks når vi 4-5 sesonger på rad har halve laget ute i mars!
 Du sier at vi solgte Andy i januar, men d gjorde vi ikke

KingKev

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 285
    • Vis profil
O'Brien frykter for plassen
« Svar #3 på: 30. Mai 2005, 14:32 »
Skjønner godt at OB frykter for plassen sin. Han er rett og slett overflødig i Newcastle nå. Boumsong og Bramble er et soleklart førstevalg som stoppere, mens Steven Taylor bør ha plassen på benken. I tillegg kan Ramage spille midtstopper. OB er ikke annet enn et fjerdevalg som midtstopper nå, og må nok belage seg på mye benkesliting kommende sesong.

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
O'Brien frykter for plassen
« Svar #4 på: 30. Mai 2005, 15:21 »
Hvem vet, kanskje det for litt fart i gutten, at han blir bedre av all konkurransen. Kan jo også forsåvidt hende at O'Brian har vært så lenge hos oss pga sin far som var en god spiller for oss før i tiden...??

Faen, det sier jeg jo om alle spillere hele tiden :P men det er vel ofte sånn, at dersom man virkelig må kjempe for en plass på laget, har mange en tendens til å heve seg for å få den plassen!

Menmen....litt gjentakelse skader vel ikke...neida, bra :)

Bjørn - repeating
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Noreng

  • Gjest
O'Brien frykter for plassen
« Svar #5 på: 30. Mai 2005, 21:32 »
Helt ærlig, Han har god grunn til å frykte