20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nye skribenter på prøveordning  (Lest 1987 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Nye skribenter på prøveordning
« på: 05. Feb. 2007, 21:37 »
For en drøy måned siden søkte vi etter nye skribenter på NewUtd.no. Responsen var overveldende, og det var mange dyktige og engasjerte Newcastle-fans som leverte inn søknad. Vi kan dessverre ikke ansette et dusin med nye skribenter, så det ble til slutt til at vi nå har ansatt fem skribenter på prøveordning. De som beviser at de er gode nok vil få tilbud om en permanent skribentrolle.

Som dere ser på forsiden er det allerede noen "ukjente" navn som har dukket opp i forbindelse med artiklene. Selv er jeg stolt over hvor høy kvalitet mange av disse artiklene har holdt. Håper dere andre synes det samme! Nyhetsfrekvensen vil i perioden fremover derfor være en del høyere enn dere er vant til.

Jeg vil rette en stor takk til både de som er "på prøve" og de søkerne som ikke fikk noen positiv respons tilbake. Det er veldig hyggelig for oss at folk ønsker å bidra, og derfor er det ikke akkurat noen glede å måtte avvise engasjerte medsupportere som vil gjøre siden bedre. Jeg vil dog råde dere til å stå på i forumet og fortsatt vise engasjement rundt Newcastle på denne siden. Flere av de som er ansatt i dag har blitt "avvist", men ansatt ved en senere anledning.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Nye skribenter på prøveordning
« Svar #1 på: 06. Feb. 2007, 19:16 »
Det kan vel kanskje være mulig for oss i teamet å kjenne igjen navnene ved å tråkle gjennom søkndadene, men for den jevne bruker, så kunne det kanskje vært en idé å si hvem som er de nye skribentene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

  • Gjest
Sv: Nye skribenter på prøveordning
« Svar #2 på: 06. Feb. 2007, 19:26 »
Tipper Vegard er NUFCern. De andre vet jeg ikke.

Noreng

  • Gjest
Sv: Nye skribenter på prøveordning
« Svar #3 på: 06. Feb. 2007, 19:28 »
Tenkte meg kanskje fram til Eivind er EivindI er på forumet. Men er jo ikke sikkert alle er fra forumet da

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Nye skribenter på prøveordning
« Svar #4 på: 06. Feb. 2007, 22:59 »
De nye er:

Eivind fra forumet
NUFCern (Vegard) fra forumet
Trond-Robert Johanessen
Hans J(ørgen) fra forumet
Lars Thomas Nistad

I tillegg har Lasse fra forumet fått muligheten etter å ha stått "på venteliste" i lengre tid.

Det er bare 3 av disse som har begynt å skrive for oss. Resten har jeg ikke hørt noe fra på en god stund.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!