20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 142653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #15 på: 30. Okt. 2009, 21:13 »
Hvorfor?

Fordi Newcastle alltid henter urokråker til klubben.

Bellamy, Bowyer, Barton, Kluivert for å nevne noen.

Men jeg siktet til hvorfor King skal i fengsel :P
Men fant det ut selv tenk ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #16 på: 30. Okt. 2009, 21:17 »
Hvorfor?

Fordi Newcastle alltid henter urokråker til klubben.

Bellamy, Bowyer, Barton, Kluivert for å nevne noen.

Men jeg siktet til hvorfor King skal i fengsel :P
Men fant det ut selv tenk ;)


Da kan du vel si hvorfor han er dømt? ;)

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #17 på: 30. Okt. 2009, 22:28 »
Så lenge talenta våre ikkje er god nok og zurab og Simpson blir vurdert som bedre er Sol en fantastisk tilvekst i stallen vår

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #18 på: 30. Okt. 2009, 22:53 »
Hvorfor?

Fordi Newcastle alltid henter urokråker til klubben.

Bellamy, Bowyer, Barton, Kluivert for å nevne noen.

Men jeg siktet til hvorfor King skal i fengsel :P
Men fant det ut selv tenk ;)


Da kan du vel si hvorfor han er dømt? ;)

Det skal jeg fortelle deg, lille gutt ;)

Marlon King feiret at han ble matchvinner i en kamp, og kom med seksuelle tilnærmelser til ei jente/dame. Hun avviste han, og det klikket helt. Knakk nesen på jenta :P
Og dette til tross for at dama til King var gravid på denne tiden ;)

Mener det var noe slikt det sto på VG Nett.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #19 på: 30. Okt. 2009, 23:05 »
Herregud for en tullebukk King er! Jeg som trodde han var en brukbar grei type. Skallet ned Dean Windass, kjørt i 170 i 60 sone, vært i besittelse av en stjålet bil?! Så feil kan man ta. Synd for jeg mener King til tider er en strålende fotballspiller.
Nå må han rett ut av laget mitt fra Hull på karrieremodus!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #20 på: 31. Okt. 2009, 09:43 »
Så lenge talenta våre ikkje er god nok og zurab og Simpson blir vurdert som bedre er Sol en fantastisk tilvekst i stallen vår

Enig! Høres veldig fint ut i teorien å rykke opp ved å bruke talenta våre, men sannheten er at det ikke kommer til å gå.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #21 på: 31. Okt. 2009, 12:15 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/championship/newcastleunited/6469945/Newcastle-unlikely-to-sign-Sol-Campbell-in-light-of-high-wage-demands.html
Høyt lønnende spillere er noe vi ikke kommer til å kjøpe. Så vist dette stemmer er det ikke noe Sol i sikte.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Chrols87

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 132
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #22 på: 31. Okt. 2009, 13:51 »
http://www.nufcblog.com/2009/10/31/chris-hughton-not-interested-in-sol-campbell/

Ser dårlig ut med Campbell ja. Syns vel det er like greit. Grei å ha i laget, men gamle spillere med høy lønn er vel ikke målgruppen vi bør ha for dette transfervinduet. Sikkert grei nok til CCC, og grei mentor for Taylor, Kadar, Morris etc, men skulle heller hatt inn yngre krefter. Og da mener jeg ikke nøvendigvis unge, bare yngre enn han.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #23 på: 31. Okt. 2009, 15:52 »
skal ikkje så mye til for at noen yngre enn Cambell ;)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #24 på: 31. Okt. 2009, 16:42 »
Campbell fikk sin sjanse til å bli Newcastle-spiller, men valgte pengene og bakgårdsklubben Notts County.

At han nå angrer på det valget, får bare være. Han har null sympati fra min side. Heller sportslige utfordringer i et par sesonger, når man tross alt har til smør på brødskiva og vel så det i mer enn to år fremover i tid.

Jeg kan ikke fordra de som heller vil ha en gedigen lønnsslipp i en betydelig dårligere klubb enn å få en veldig god lønn i en klubb som kan gi store sporslige utfordringer.

Det sier seg selv at nivået i League 2 er AAAAAAAAAAALTFOR lavt for en mann som Sol Campbell. Men når han selv velger å dra dit for pengenes skyld, ja da får han faen ta meg ha det så godt.
Null sympati fra min side.

Jeg ville ikke hatt campbell om han så lovte å spille gratis.
En gang pengehore, alltid pengehore.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #25 på: 01. Nov. 2009, 15:31 »
Hva med å være smarte i overgangsviduet en gang og se på spillere som er unge og bra, men som ikke får spilletid i de bedre lagene i PL? Må jo være mulig å lokke til seg 2-3 stykker om vi ligger bra til i januar.
Er vel først og fremst minst 1 back og 2 kantspillere vi trenger..
Og kanskje mer bredde i laget i d hele tatt..
Har fryktelig sansen for Craig Gardner i Villa..Han har vel ikke fått spilt mye i år? Nickey Shorey har mista plassen til Warnock, Belletti i Chelsea får ikke mye spilletid. Det må finnes mange frustrerte, dyktige fotballspillere i PL-klubbene som ikke får den spilletiden de fortjener. Bare å hente  8)

Hva med:
C.Gardner- CM (Villa)
Shorey- LB  (Villa)
Belletti-RB  (Chelsea)
Bertrand-LB (Chelsea)
C.Baird-RB/D (Fulham)
J.Garrido-LB/LV  (Man C)
M.Johnson-CM (Man C)
J.Spector-RB/D (West Ham)
V.Behrami-RV (West Ham)

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #26 på: 01. Nov. 2009, 16:00 »
Nå spiller ærlig talt Behrami fast på West Ham, så han er i realiteten umulig.

Michael Johnson: Er det han jeg har mest sansen for. Han er 23 år og er i mine øyne et av PLs mest lovende midtbanespillere. Scoret også for City i cupkampen i forrige uke, og det betyr at han også kan score mål. Kjøp!

Craig Gardner: 20 år gammel som svært skjelden slipper til på Villa. Regnes som et greit talent, som absolutt kunne vært med og skape konkuranse på midtbanen. Alikevel har vi veldig mange sentrale midtbanespillere, så jeg blir litt skeptisk. Kanskje.

Nicky Shorey: Han er vel 28 år gammel nå, og helt uten kamptrening for Villa. Hadde stort potetsiale for en 3-4 år siden, men har dabbet bort nå. Nei!

Juliano Belletti: Sier seg selv at en 35 åring som aldri slipper til for Chelsea ikke har noe her og gjøre. Nei!

Bertrand: Vet ingen ting om han.

Chris Baird: Var stor i Southampton før Fulham kjøpte ham. Har ikke greid og spille seg til fast plass der. Er absolutt en vi burde vurdere. Kanskje.

Javier Garrido: Er en helt grei spiller som holder brukbart Premier League nivå. Virker som han er helt ute av kulden i City, men har til tider vært god for dem. Kanskje.

Johnatan Specktor: Kanskje Englands aller største stoppertalent, men en stor framtid. Tvilsomt om West Ham lar han gå, men han hadde vært en drøm. Kjøp!


Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #27 på: 01. Nov. 2009, 16:32 »
Johnatan Specktor: Kanskje Englands aller største stoppertalent, men en stor framtid. Tvilsomt om West Ham lar han gå, men han hadde vært en drøm. Kjøp!

Haha ! Takk for en god latter Peter  :D

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #28 på: 01. Nov. 2009, 16:34 »
Johnatan Specktor: Kanskje Englands aller største stoppertalent, men en stor framtid. Tvilsomt om West Ham lar han gå, men han hadde vært en drøm. Kjøp!

Haha ! Takk for en god latter Peter  :D



Bare hyggelig? ???

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #29 på: 01. Nov. 2009, 16:37 »
Johnatan Specktor: Kanskje Englands aller største stoppertalent, men en stor framtid. Tvilsomt om West Ham lar han gå, men han hadde vært en drøm. Kjøp!

Haha ! Takk for en god latter Peter  :D



Bare hyggelig? ???

Om du ikke forsto meg, så mente eg at eg ikke kan si eg er direkte enig med din beskrivelse av Spector. Spør du meg, er han blant seriens dårligste spillere. Minner meg veldig om Ramage når han spilte på backen vår for nokken sesonger siden  ;)