20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owens erstatter  (Lest 44176 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #30 på: 10. Feb. 2009, 10:59 »
Tror Zigic fra Valencia kunne passet veldig bra. . Tror også at Zigic kunne passe bra inn i Premier Leauge. .

Hadde vært en våt drøm.

Godt alternativ ja, men en våt drøm syns jeg er å ta i. En grei spiller, og selvom han og Martins har koplimentære ferdigheter, som Eggen så fint har sagt, så tror jeg han blir litt for statisk og jobber ikke like som mye en tagetman av PL-rang skal for å kunne lykkes.

Han jobber nå mye mer enn eksempelvis Ameobi og Carrol. Dessuten er det ikke et menneske i verden som tar den mannen i luftrommet. I tillegg har han bra skuddfot og ok teknikk på tross av sin enorme høyde. Ville dannet et perfekt par med Martins.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #31 på: 10. Feb. 2009, 11:24 »
Mer skeptisk til Zigic, det må jeg innrømme.
Podolski singernte vel for et italisensk nå, genoa eller noe sånt. Klubben han startet karrieren sin i.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #32 på: 10. Feb. 2009, 11:37 »
Podolski går til gammelklubben sin - FC Köln. Det skjer i sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #33 på: 10. Feb. 2009, 11:44 »
Ja, også kalt Cologne. Derfor jeg ikke hang helt med... ;)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #34 på: 10. Feb. 2009, 13:23 »
Da har jeg lært no nytt :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #35 på: 10. Feb. 2009, 13:40 »
Hehe samme her. Cologne og Kõln liksom. Trodde Cologne var italiensk jeg skal jeg innrøm,me :-[
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #36 på: 10. Feb. 2009, 13:45 »
Då kan vi ihvertfall kokludere at vi ikkje hadde hatt sjans uansett.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #37 på: 10. Feb. 2009, 14:33 »
Hehe samme her. Cologne og Kõln liksom. Trodde Cologne var italiensk jeg skal jeg innrøm,me :-[

Cologne er fransk for Köln. Eau de Cologne betyr egentlig duft/lukt fra Köln.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #38 på: 10. Feb. 2009, 15:56 »
Og engelskmennene bruker altså det franske ordet. Köln er ikke den eneste tyske byen som har et annet navn på engelsk, selv om ingen er like forvirrende som Köln/Cologne. Men jeg lærte meg dette under VM i Tyskland, og trodde alle andre hadde gjort det samme. Jeg bruker som regel alltid å kjøpe FourFourTwo før de store mesterskapene, før avspark i PL o.l. Tydeligvis at ikke alle gjør det samme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #39 på: 11. Feb. 2009, 15:43 »
Tror Zigic fra Valencia kunne passet veldig bra. . Tror også at Zigic kunne passe bra inn i Premier Leauge. .

Hadde vært en våt drøm.

Godt alternativ ja, men en våt drøm syns jeg er å ta i. En grei spiller, og selvom han og Martins har koplimentære ferdigheter, som Eggen så fint har sagt, så tror jeg han blir litt for statisk og jobber ikke like som mye en tagetman av PL-rang skal for å kunne lykkes.

Han jobber nå mye mer enn eksempelvis Ameobi og Carrol. Dessuten er det ikke et menneske i verden som tar den mannen i luftrommet. I tillegg har han bra skuddfot og ok teknikk på tross av sin enorme høyde. Ville dannet et perfekt par med Martins.

Er ikke helt enig. Syns han etter de kampene jeg har sett ham (kanskje 5-6) at han virker veldig stillestående og syns han kun jobber hakket over Berbatov. Dessuten er han skuddfot ikke særlig å skryte av, greit han har scort et par fine mål, men i PL vil han få midre tid med ballen. Det eneste jeg ser for meg er åpenbart å være targetman i boksen, men med dette innebærer for meg å kjøpe også en ny ving med presis innleggsfot, som vi per idag ikke har. Ei heller tror jeg ikke Zigic er en særlig goalgetter, og det jeg har sett av han virker han ikke særig bevegelig for å komme i de rette situasjonene.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #40 på: 13. Feb. 2009, 11:30 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article2233753.ece?OTC-RSS&ATTR=Football

Dette burde bli Owen sin erstatter!  :) Noe bedre har vi ikke sjans i havet til å få.. Enkelte mener Bent og Martins blir for like, men Les Ferdinand og Alan Shearer var også ganske så like, så det behøver ikke være negativt og ha to like spisser. Tevez og Rooney er også ganske like, så to like spisser på topp kan slå positivt ut. Har mange eksempler på spisser med like ferdigheter som har gjort det bra sammen på topp.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Owens erstatter
« Svar #41 på: 13. Feb. 2009, 11:57 »
synes harry redknap høres ut som en drittsekk! men vist det er mulighet å få en slik spiller til newcastle så er det bra for oss!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #42 på: 13. Feb. 2009, 12:03 »
Zigic er ikke noen våt drøm for meg iallefall. Kunne like gjerne kjøpt Koller eller han der Russiske Boksern "Neandertalmannen".

Jeg stemmer for Bent, men her en merkelig følelse av at Owen muligens ikke forsvinner...

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #43 på: 13. Feb. 2009, 12:09 »
Jeg er heller ikke spesielt lysten på Zigic. Nærmer seg veldig 30-årene, og har heller aldri spilt PL før. Darren Bent vet vi hva står for, har masse erfaring fra PL, har sine beste år igjen. Ville vært et veldig godt kjøp!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Owens erstatter
« Svar #44 på: 13. Feb. 2009, 15:03 »

Jeg stemmer for Bent, men her en merkelig følelse av at Owen muligens ikke forsvinner...

Ehhhhh? What?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...