20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: kjøp brede hangeland  (Lest 32467 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #150 på: 03. Jan. 2009, 04:25 »
Og nok et bevis på at det å være norsk ikke betyr at en ikke er god nok for PL.
Hangeland har gjennom hele sin karriere bevist at han takler de nivåene han har blitt prøvd på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #151 på: 03. Jan. 2009, 12:31 »
I stedet for å se oss tilbake å være etterpåkloke (noe jeg ikke er noen fan av da det sjelden er godt for noe) så kan vi jo heller se fremover og undersøke muligheten for å hente Hangeland fra Fullham nå? Det florerer masse rykter om interesserte klubber, men det er vel foreløpig svært lite konkret. Spørsmålet er vel om Newcastle er mer fristende enn Fullham pr dags dato? I grunn et trist faktum når man som Newcastle supporter må stille seg det spørsmålet...

BallaJazz

  • Gjest
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #152 på: 03. Jan. 2009, 23:31 »
I stedet for å se oss tilbake å være etterpåkloke (noe jeg ikke er noen fan av da det sjelden er godt for noe) så kan vi jo heller se fremover og undersøke muligheten for å hente Hangeland fra Fullham nå? Det florerer masse rykter om interesserte klubber, men det er vel foreløpig svært lite konkret. Spørsmålet er vel om Newcastle er mer fristende enn Fullham pr dags dato? I grunn et trist faktum når man som Newcastle supporter må stille seg det spørsmålet...


Jeg ser ingen grunn til at Hangeland skal gå til oss Hvorfor skal han gå til oss når stor klubber viser intresse for han.Rykte sier jo klubber som Arsenal og Liverpool er veldig keen på Hangeland.Såklart velger han en av dem..vi står sjangseløse i jakten om å kunne få Hangeland.

Enig med deg her.Ganske trist å tenke på at Hangeland ville nok heller fortsette spill for Fulham enn å spille for oss.Sier litt om ståheia i Newcastle for tiden