20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 133145 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #30 på: 10. Des. 2011, 09:38 »
Jeg synes både Solskjær og Mancini fortjener toppkarakter, jeg. Men at slike terningkast kun skal gjenspeile tabellposisjon er jo fullstendig latterlig. Hvis man ikke i større grad vektlegger forutsetningene så kan man heller la være.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #31 på: 10. Des. 2011, 15:06 »
Solskjær kan godt være en god trener, men at han skal få toppkarakter for at han får gull i år, blir litt som City i PL i år føler jeg, satt litt på spissen natulirligvis, men Mancini fortjener ikke toppkarakter selv om han vinner PL!
Den må du forklare. Se på budsjettene til klubbene i TL og fortell meg på nytt at Solskjær  og Molde skal sammenlignes med Shitty.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #32 på: 10. Des. 2011, 15:22 »
Det var jo faktisk første gang Molde vant serien noen gang i klubbens 100-årige historie så at ikke Solskjær fortjener den karakteren stiller jeg meg meget tvilende til. Molde har vært en evig nummer to uten vinnerkultur (no offence), og det er en prestasjon at Solskjær har klart å skape den entusiasmen og vinnerviljen som trengs for å ta gull.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #33 på: 10. Des. 2011, 16:19 »
Ja, Solskjær fortjener nok den karakteren, og han fortjener førsteplassen i kåringen. Da Skarsfjord ble kåret til årets trener synes jeg det var rettferdig, men etter å ha fått sesongen litt på avstand og tenkt gjennom det, så er jeg ikke så sikker lenger. Skarsfjord er helt i toppsjiktet i Norge når det kommer til bla. spillerutvikling, motviasjon og lagbygging, i tillegg til å hente inn akkurat riktige gratisspillere, men han har også store svakheter som har antagelig har kostet oss en del poeng. Rent taktisk og innen kampledelse er han nok blant de dårligste trenerne i TL.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #34 på: 11. Des. 2011, 20:21 »
Skarsfjord vil være en veldig dyktig assistent for enhver hovedtrener i Norge. Men jeg er redd hans svakheter som hovedtrener vil vise seg tydeligere neste sesong for Brann, da forventningene ikke lenger er ikke-eksisterende. Skal ikke legge skjul på at jeg gjerne hadde byttet Rosenborgs assistent med Branns hovedtrener. Uten at jeg tror verken Brann eller noen av de to trenerne er særlig interesserte i et slikt bytte. :P

Ut fra forventninger er jo prestasjonen til Skarsfjord i Brann veldig bra. Men han er neppe den som vil føre klubben til eldgamle høyder. Men igjen, dit kommer de nok ikke uansett ::p
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #35 på: 13. Des. 2011, 10:38 »
Politiet har pågrepet to personer mistenkt for skatteunndragelse i forbindelse med lønnsutbetalinger til Fredrikstad Fotballklubbs tidligere profil Raio Piiroja.
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10040884

Spennende å se utviklingen i denne saken.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #36 på: 13. Des. 2011, 18:04 »
Bombe at Morgan Andersen er arrestert :yao:

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #37 på: 28. Des. 2011, 10:49 »
lillestrøm er det nye Bærum. Faktisk jævlig trist - både at Stabæk rakner og at Lillestrøm får såpass mye bra spillere gratis.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3300065.ece

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #38 på: 03. Jan. 2012, 16:45 »
http://www.nordlys.no/sporten/til-magasinet/article5867814.ece

Meget spennende signering av TIL. Kommer gratis som bosmanspiller, er ung og lokal. Vil passe meget godt inn i TILs profil. Gleder meg allerede til å se han i aksjon. Tror det kan bli en potensiell kanonsignering. Svært liten risiko ved den er det også.
Nå er 1 av 2 som jeg ønsket meg ved sesongslutt klare. Er "bare" Mos igjen så vil jeg si meg svært godt fornøyd med stallen foran den kommende sesongen.
  ;D :happy: :clap: :thumbsu: :cheers2: :welcome:
« Siste redigering: 03. Jan. 2012, 16:47 av Ulf »

Theo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 583
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #39 på: 03. Jan. 2012, 18:19 »
lillestrøm er det nye Bærum. Faktisk jævlig trist - både at Stabæk rakner og at Lillestrøm får såpass mye bra spillere gratis.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3300065.ece

Syntes det er helt fantastisk! :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #40 på: 04. Jan. 2012, 17:08 »
lillestrøm er det nye Bærum. Faktisk jævlig trist - både at Stabæk rakner og at Lillestrøm får såpass mye bra spillere gratis.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3300065.ece
Utrolig nok, så er vi faktisk enige om noe hva angår norsk fotball. Det må vi slutte med snarest! :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #41 på: 06. Jan. 2012, 17:23 »
Happy days! Hovland klar for Molde!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #42 på: 06. Jan. 2012, 19:16 »
Glimt svikter igjen hva ambisjoner gjelder og har solgt Martin Bjørnbak til FKH. Jævla frustrerende saker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #43 på: 07. Jan. 2012, 01:47 »
Happy days! Hovland klar for Molde!

Avviser monsterlønn fra Anzhi. :)
Det betyr:
Hovland --> Molde
Vertonghen --> Newcastle

:D

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #44 på: 07. Jan. 2012, 11:34 »
Glimt svikter igjen hva ambisjoner gjelder og har solgt Martin Bjørnbak til FKH. Jævla frustrerende saker.
Men nå ser det ut til at de henter Wemberg pål ån fra Molde