20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 91702 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Tippeligaen 2007
« Svar #45 på: 23. Des. 2006, 19:53 »
Sitat fra: "Joakim"


Men så lenge han fortsetter å bøtte inn mål for RBK, så er jeg fornøyd.


Det er det som er forskjellen på Brann og RBK. I RBK er det ingen lidenskap, ingen følelser. Brann er jo selve definisjonen av lidenskap!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #46 på: 23. Des. 2006, 23:51 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "Joakim"


Men så lenge han fortsetter å bøtte inn mål for RBK, så er jeg fornøyd.


Det er det som er forskjellen på Brann og RBK. I RBK er det ingen lidenskap, ingen følelser. Brann er jo selve definisjonen av lidenskap!


Ble litt "bekymret" over den setningen selv. Man må ha litt respekt for klubben sin og seg selv som supportere, og ikke godta hva som helst synes jeg.

Stephan Solheim

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 126
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #47 på: 26. Des. 2006, 15:48 »
Åssen er det mulig å begynne å tippe tabellen for TL allerede nå ? det er fortsatt 4 mnd. til serien begynner, og lagene er jo ikke engang ferdig å forsterke stallen! AaFK har fått inn en god høyreback i Kibebe samt, en skikkelig rutinert fighter i den forhenværende Molde kapteinen, Magnus Kihlberg. Dette er 2 av 5 forsterkninger som AaFK styret jobber med, får vi inn en spiss, en midtbanespiller til og Lars Kristian Eriksen så har jeg virkelig troa på at vi skal overleve i TL. Perry er en profesjonell og sympatisk trener som har gjort en utmerket jobb med Aalesunds FK så langt, og jeg er sikker på at han er mannen som skal holde oss i TL. Men det kommer veldig ann på hvilke spillere som blir hentet inn
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

plebbster

  • Gjest
Tippeligaen 2007
« Svar #48 på: 27. Des. 2006, 16:37 »
Tviler på at stallene omrokeres helt. Ihvertfall for de laga som har klart seg i TL noen år.

Klubben der medgangssupporterene ( eller de "EKTE" supporterene som de vil kalle seg sjøl ) kaller spillerene sine for horer, har fått enda en ny spiller:
http://www.dagbladet.no/sport/2006/12/27/487161.html

Jeg veit ikke så mye om han. Han blir vel på samme nivå som han Sør-Afrikaneren med rastafletter de prøvde seg på et år.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #49 på: 27. Des. 2006, 19:13 »
En gledelig, og høyst overraskende nyhet. Har aldri hørt om spilleren før, så vet egentlig ikke hva vi kan forvente. Men jeg tror at researchen i Rosenborg er blitt langt bedre etter et par bomkjøp fra utlandet. Thorbjørnsen har jo vært i Afrika 40(!) ganger etter det jeg har hørt. Bratseth sier han forventer en spiller i Sapara-klasse. Stemmer dette er jeg overlykkelig. Toppscorer i den "afrikanske champions league" lyder ikke dårlig av en midtbanespiller. Håper vi har fått en spiller som Robert Koren, med gode langskudd. Det er litt uklart hvilken rolle Konan er tiltenkt. Kanskje kan dette bety et formasjonsskifte? Konan er jo en offensiv midtbanespiller. Muligens går Sapara ned som det defensive ankeret. Kjøpet av Konan kan bety at Solli er på vei ut, noe jeg ikke vil miste nattesøvnen av akkurat.

GOOD LUCK Didier (Drogba) Konan!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #50 på: 29. Des. 2006, 19:52 »
Og dagen etter at Konan var på plass, fikk vi enda en afrikaner. 18 år gamle Abdoulrazack Traore, som var på prøvespill for RBK i sommer og høst har skrevet under for RBK etter fylte 18 år, og blir vel å konkurre med Hyka og de andre juniorene om en plass på laget.

Men jeg stiller spørsmålet: Hva nå med Tettey og Ciljan? Disse to bør jo satses knallhardt på, ettersom de ikke står mye tilbake for sine konkurrenter og i tillegg er lokale unggutter.

Solli burde vært solgt for lenge siden, og jeg håper virkelig han er borte snart. Han har null og niks å gjøre i stallen nå som Konan og Traore er kommet til.

Jeg tviler ikke på at Thorbjørnsen har funnet en kjempegod spiller. Jeg stoler 100% på Thorbjørnsen etter funnet av Sapara. Men, men, men. Hva med Ciljan og Tettey? Hva med Roar Strand? Hvordan i all verden skal midtbanen se ut?

Men jeg tenker meg noe ala dette.
1. Sapara- Tettey - Ciljan
2. Strand - Riseth - Konan

Eller dette:
1. Konan - Sapara - Ciljan
2. Strand - Tettey - Traore

Men jeg tror midtbanen blir best balansert med Tettey sentralt. I og med at Sapara er så god offensivt som han er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

  • Gjest
Tippeligaen 2007
« Svar #51 på: 07. Jan. 2007, 15:22 »

Stephan Solheim

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 126
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #52 på: 08. Jan. 2007, 04:50 »
tror brann har gjort et kjempekjøp i Corrales !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Tippeligaen 2007
« Svar #53 på: 09. Jan. 2007, 19:48 »
Det tror jeg også, men er usikker på hva som kommer til å skje med trofaste Hanstveit nå!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #54 på: 09. Jan. 2007, 21:11 »
http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/09/488360.html

Børre Steenslid til Viking :D

Stopper for fremtiden

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #55 på: 09. Jan. 2007, 21:26 »
Bør heller bruke Gabrielsen mener jeg. Gabrielsen kommer også til å bli god tror jeg. Han og Stenslid bør i alle fall rullere og spille sammen med Soma.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #56 på: 09. Jan. 2007, 21:49 »
6 millioner kroner hørtes vanvittig mye ut for en stopper som ikke har bevist allverden. Viking skal ha skryt for at de satser på ungdommen, men 6 millioner er mye penger.
Brann har nok gjort et veldig godt kjøp i Corrales. Kanskje Ham-Kams beste spiller i fjor?

Noreng

  • Gjest
Tippeligaen 2007
« Svar #57 på: 09. Jan. 2007, 22:44 »
Var ikke det han fyren som var sammen med Tone?

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Tippeligaen 2007
« Svar #58 på: 09. Jan. 2007, 22:47 »
6 mill for en 21 åring som har vært skada i et år er gambling syns jeg!

plebbster

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #59 på: 14. Feb. 2007, 20:07 »
DEILIG

Jeg antar at RBK-fansen, som tidligere har kallt Steffen Iversen for en hore ( Lerbak )uten klubbfølelse jubler med meg?