20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00  (Lest 12733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« på: 05. Nov. 2012, 12:40 »
Ny EL kamp torsdag.

Europa League Group D - 2012/2013:

Team   P   W   D   L   F   A   GD   Pts
1   Newcastle   3   2   1   0   4   0   +4   7
2   Bordeaux   3   1   1   1   5   4   +1   4
3   Brugge   3   1   0   2   2   5   -3   3
4   Maritimo   3   0   2   1   1   3   -2   2

Min XI:
                      Harper
Tavernier   Williamson  Colo  Ferguson
                Tiote     Bigi
                   Marveaux
   Obertan                     Sammy                   
                     Shola

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #1 på: 05. Nov. 2012, 13:37 »
Spenstig valg med Marveaux i den posisjonen.  Ser du han som litt i Cabaye sin rolle med gullpasninger og godt overblikk, eller litt merr som en Ben Arfa type i hengende spiss/offensiv midtbane rolle? 

Uansett så er det kanskje verdt et forsøk, all den tid alternativene ikke er så mange.  Med både Vuckic, Gosling, og Perch ute med skade, en Amalfitano som på ingen måte har imponert, og en Abeid som ikke har fått særlig med sjanser til å vise seg frem, er valgene til den sentrale midtbanen høyst begrenset.  Defensivt ligger vi godt ann med god dekning, men offensivt ser det skralere ut. 

Har også lyst å se Campbell få sjansen igjen, ikke nødvendigvis fra start, men når han evt kommer inn bør det vel bli ved siden til Shola, og ikke istedenfor han, gitt slike spillertyper de er.  Har også lyst å se littegrann til Curtis Good, mest fordi jeg ikke aner noe om han, men også det gjerne ganske langt uti kampen. 

Ellers er det vel en kamp vi kanskje ikke bør forvente en seier, bortebane og whatnot, men et lite håp er det i meg enn så lenge.  Vi går vel ut med en ikke alt for offensiv mentalitet, der også et uavgjortresultat egentlig er greit nok.  Nå har både Ferguson og Sammy fått sjanser i PL etter gode prestasjoner i EL, så da håper jeg de fortsetter sine utmerkede prestasjoner.
Genius by birth. Slacker by choice.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #2 på: 05. Nov. 2012, 13:40 »
Tenker litt som offensive midtbane rolle, men hadde kanskje funket med ein Cabaye rolle?

Campbell: Skadet
Good: På landslagoppdrag for Australia

Men enig anngåande Good, har vært meget god for U21 laget. Så kunne gjerne sett han fått sjangsen snart.

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #3 på: 06. Nov. 2012, 09:28 »
Så både Good og Campbell utgår, hvem andre har vi da som står ute og fryser som fortjener en sjans til å vise at de er gode nok til å komme inn i varmen og få litt førstelagsspill?

Paul Dummett har vel gjort det ganske godt i det siste, men mtp han fortsatt er hos St. Mirren utgår vel han.  Michael Richardson eller Bradden Inman kunne også vert spennende å se på midtbanen.  For ikke å snakke om Xisco; dersom han fortsetter å imponere på trening og reservelagskamper der han nylig sto bak et hattrick, ser jeg ingenting i veien for at han skal få prøve seg på et innhopp dersom kampen skulle gå slik at det lar seg gjøre.

Men jeg følger jo egentlig ikke med på reservelaget, så du får informere meg nå Christian om hva jeg har glemt å ta hensyn til med disse spillerne? :D
Genius by birth. Slacker by choice.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #4 på: 06. Nov. 2012, 12:22 »
Dummett er som du seier meget spennende, men utlånt til St.Mirren.
Richardson har desverre "forsvunnet" litt etter den sesongen han gikk frå amatørfotball til PL benken. Trur han forsvinner snart tilbake til lavere nivåer. 
Inman, er heilt klart ein som bør få sjangsen snart. Scoret bra med mål for U21 laget + spelt godt for oss der.
Xisco også i form, men Daniel(?) snakket noko om at Pardew, ikkje vil gi han fleire sjangser. (?)

Ellers så har du; James Tavernier (som dei fleste kjenner til nå), Lubomir Satka (men forsatt eit stk unna a-laget) og Marcus Maddison (Virket meget spennende mot Scum U21).

I mine auger er per nå desse nærmest a-laget(som ikkje har kamper for a-laget fra før); Inman, Dummett og Good. + dei med kamper for a-laget

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #5 på: 06. Nov. 2012, 13:50 »
Brugge er i elendig form og George Leekens og i Chronicle kan du lese hva Tom Høgli har å si om det mentale før kampen.

Kampen på torsdag kan bli meget morsom for oss dersom Brugge går hard ut og ligger høyt. Med masse bakrom burde det være duket for Sammy og Obertan, eventuelt Ferguson, men han startes vel mest sannsynlig som back for å hvile Santon. Cisse scoret et flaksemål mot WBA og antistoffene mot å lage mål strømmer fortsatt fritt i arteriene kan det virke som. Kanskje kan kontringsfotball i Belgia kurere han fra denne forferdelige lidelsen? Håper å se han spille de første 60 som spiss i en 4-3-3 eller 4-4-1-1 formasjon.

Ellers starter vel både Coloccini og Tiote som har fått sett den sterkeste høstfargen slengt etter seg. Bigirimana får nok også garantert spilletid nå som Perch er skadet og han tjenester kan for bli etterspurt i PL.

Harper - Simpson, Colo, Willy, Fergus - Anita, Tiote, Bigi - Sammy, Cisse, Obertan

Spent på om Marveaux, Amalfitano og Abeid er i troppen. Ingen av dem har vært i troppen siden bortekampen mot Martimo (!).
Black and white since 1996

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #6 på: 06. Nov. 2012, 14:10 »
Marveaux har vært skadet. Amalfitano har vært svak for U21 laget, og Abeid ser ikkje ut som han vil ta steget. Får håpe me kan få lånt han ut(han og Moyo ønsker klubben å låne ut), og det vil hjelpe på utviklingen til Abeid.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #7 på: 07. Nov. 2012, 00:49 »
En seier her hadde smakt voldsomt godt. Vil vel antakeligvis sikre oss videre tenker jeg. Med en Colo og en Tiote på banen er vi også godt rustet på bortebane. 3 poeng bør være mulig her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #8 på: 07. Nov. 2012, 05:00 »
Som tidligere skrevet er Brugge i svak form, så ganske sikker på at vi tar denne  :)
Lett videre fra gruppen.

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #9 på: 07. Nov. 2012, 12:11 »
Ser at både manager og assistent manager i Brugge har fått fyken.  På så kort varsel er det vel da ikke særlig sannsynlig at noen ny kommer inn i tide, ognsvar i denne kampen vil vel da naturlig tilfalle en av trenerne vil jeg tro? Som da sannsynligvis ikke vil prøve seg på de veldig store endringene i forhold til "standard" laget som har tapt de siste 5 kampene.  Satser derfor på at de fortsetter i samme spor å lar oss ta alle poengene. 

Det er selvsagt også mulig at den mentale effekten av en managersparking kan endre nok til at de klarer å bryte den dårlige tapsrekka si. Det er vel kanskje litt avhengig av om det er "uflaks" elle direkte bedritne prestasjoner som er årsaken til alle tapene, men i utgangspunktet ser jeg på det som utelukkende positivt.
Genius by birth. Slacker by choice.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8668
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #10 på: 07. Nov. 2012, 12:37 »
Den ene gangen jeg ikke har mulighet til å se kamp før ved 20:45 pga. togreise så starter kampen 19:00. Surt!
Nei.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #11 på: 07. Nov. 2012, 12:39 »
Skadene våre på Cabaye,Ba,Perch noen som har fått med seg hvor alvorlig dette er ?
Med poeng her er vel Gutta boys videre i europa cupen  :feiring:

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #12 på: 07. Nov. 2012, 14:57 »
Xisco med på flyet til Belgia!!!

(Da stemte følesen min alike vel da, berre til feil kamp. (ref liverpool tråden) )

OBS! Cabaye er også med på flyet  :thumbu:
« Siste redigering: 07. Nov. 2012, 14:59 av Christian »

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #13 på: 07. Nov. 2012, 15:08 »
Kan man kjøpe kampbillett til denne på CMORE?
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Club Brugge - Newcastle Tors 8 nov 19:00
« Svar #14 på: 07. Nov. 2012, 15:13 »
Den sendes på cmore live, ja. Hvis du vil ha kampbillett foreslår jeg nufc.co.uk... ;)