20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Treningskamper 14/15  (Lest 45120 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #165 på: 03. Aug. 2014, 19:46 »
Eg meinar og at S Taylor er 4.valget på midtstopparplass. Det må verta Williamson med enten Colo eller Mbiva. Tvilar på at me får inn nokon ny.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #166 på: 03. Aug. 2014, 19:49 »
Eg meinar og at S Taylor er 4.valget på midtstopparplass. Det må verta Williamson med enten Colo eller Mbiva. Tvilar på at me får inn nokon ny.
Williamson har jo nesten blitt limet som holder sammen forsvaret.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #167 på: 03. Aug. 2014, 19:49 »
Eg meinar og at S Taylor er 4.valget på midtstopparplass. Det må verta Williamson med enten Colo eller Mbiva. Tvilar på at me får inn nokon ny.

Enig i dette. Eg har veldig lyst til at vi satser på Mbiwa, han har stort potensiale! Iron Mike framføre S.Taylor any day of the week.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #168 på: 03. Aug. 2014, 19:50 »
Eg meinar og at S Taylor er 4.valget på midtstopparplass. Det må verta Williamson med enten Colo eller Mbiva. Tvilar på at me får inn nokon ny.

+1

Håper vi får inn en til vi kan samskjøre med Mbiwa!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #169 på: 03. Aug. 2014, 19:51 »
Fy flate vi får en spennende sesong! I dag var riktignok Schalke overraskende svake, men de var ikke så veldig mye bedre i går... Man ser konturene av noe meget underholdende her, men så gjenstår det å finne den rette formasjon/konstellasjon da Pards!

Jeg vil ha han her inn som stopper : http://www.transfermarkt.co.uk/fabian-schar/profil/spieler/135343 Hadde vært "mint"!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #170 på: 03. Aug. 2014, 19:51 »
Fatter nok en gang ikke hvordan Obertan kan starte, når Pardew har sagt han ikke har noen fremtid i klubben....

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #171 på: 03. Aug. 2014, 19:54 »
Jeg vil ha han her inn som stopper : http://www.transfermarkt.co.uk/fabian-schar/profil/spieler/135343 Hadde vært "mint"!
Kontrakt til 2015. Sveits er jo et land nufc speider i. Fyller nufc kravene godt han  :)

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #172 på: 03. Aug. 2014, 20:06 »
Jeg vil ha han her inn som stopper : http://www.transfermarkt.co.uk/fabian-schar/profil/spieler/135343 Hadde vært "mint"!
Kontrakt til 2015. Sveits er jo et land nufc speider i. Fyller nufc kravene godt han  :)

Ja det burde han Fluffy! Der burde det faktisk være mulig å gjøre en god deal. Vet at Arsenal har siklet litt på han også, men tror faktisk vi hadde hatt en mulighet der. Virker som en ganske komplett stopper med fart, ok teknikk og gode lederegenskaper. Farlig på dødball også!


Tussler

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #173 på: 03. Aug. 2014, 20:17 »
Jeg vil ha MYM som midtstopper med enten Williamson eller Colo.
Ble tilfeldigvis sittende og bla i ett gammelt Josimar. Der var det en kåring av verdens beste fotballspillere i 2012. Og jaggu dukka ikke Yanga-Mbiwa opp. Altså på grunnlag av siste sesongen han hadde i Montpellier. Så at det er potensial i gutten er hevet over en hver tvil.

Men Aarons stjeler overskriftene denne pre-season. Send gjerne Armstrong, Campbell og Sammy på lån - men behold Aarons og sats på han. Match han sakte men sikkert - og jeg tror vi har ett meget spennende talent på gang.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #174 på: 03. Aug. 2014, 21:00 »
Må si at jeg kjenner at optimismen er på vei tilbake. Mens vi i fjor var for avhengig av Cabaye, virker det som at vi nå har flere strenger å spille på. Nå har vi Cabella og SDJ som kreativ kraft, og vi har forsterket oss på topp. I tillegg begynner talentene å spire. Aarons og Haidera har levert varene, og jeg tror vi har fått inn en god erstatter for Deubuchy.

Jeg tror NUFC kan bli det store overraskelseslaget denne sesongen. Vi har en ny og lovende lagstamme, og jeg tror vi vil høste fordelen av at flere av lagene kommer til å undervurdere oss. Everton spilte god fotball i fjor, samtidig som de nå har investert veldig mye på en spiller. VI har derimot spredd risikoen over flere. Slår disse til, tror jeg vi kan f,eks kan konkurrere med dem. . Men da må Pards finne tilbake til "godfølelsen" da vi kom på 5. plass. Noen av de svake resultatene og fotballen under Pards kan tilskrives at han har mistet spillere som har vært veldig viktige for oss, som Cabaye og Ba, samtidig som at han ikke har fått ressurser til å forsterke godt nok. Nå skal han derimot på papiret ha flere spillere som er i stand til å gjøre andre ting enn å pole. Dermed forventer jeg også at han holder det han har sagt flere ganger, han vil ha mer offensiv fotball der ballen er mer på bakken.

Tussler

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #175 på: 03. Aug. 2014, 21:47 »
Må si at jeg kjenner at optimismen er på vei tilbake.

Samme her. Langt mer optimistisk enn de par siste sesongene. (jeg kan ikke huske å ha vært spesielt optimistisk før sesongen vi havna på 5. Det kom vel som en bombe for de fleste av oss.)
Men etter mange år som Newcastle-supporter har det blitt slik jeg virkelig må jobbe hardt for å holde tilbake optimismen og forventningene. Redd for å bli skuffa! Sjukt, men sånn har det blitt!

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #176 på: 05. Aug. 2014, 19:37 »
noen sjans på stream av kveldens kamp?

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #177 på: 05. Aug. 2014, 19:39 »
ser ikkje ut til det nei.
har ikkje funnet noko radio-link heller.
Venter i spenning...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #178 på: 05. Aug. 2014, 19:49 »
Newcastle United starting XI: Krul; Janmaat, Williamson, Coloccini (c), Haidara; Gouffran, Sissoko, Colback, Cabella; Ferreyra, Riviere

Subs: Elliot, Aarons, Abeid, Dummett, Obertan, Perez, S.Taylor, Yanga-Mbiwa

Stiller veldig sterkt i dag!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Treningskamper 14/15
« Svar #179 på: 05. Aug. 2014, 20:55 »
Er det mulig å se kampen noe sted?