20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ålesund  (Lest 3382 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Ålesund
« på: 12. Aug. 2009, 16:59 »
Lager denne tråden sidan det er endel fans både i Ålesund og distriktet/bygdene rundt.

Kva puber er aktuelle? Er det nokon som viser i det heile tatt?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

ingan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
Sv: Ålesund
« Svar #1 på: 24. Sep. 2009, 23:43 »
har ikkje sett noken plassa som har vist kampene så langt i sesongen:/

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Ålesund
« Svar #2 på: 19. Nov. 2009, 14:37 »
Har ikke leita etter noen steder som viser championship, ser det som regel hjemme, men puber som viser cl har vel også mulighet for å å vise våre mandagskamper e.l.

Men kræsjer det med PL er det garantert bare å glemme.

Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Ålesund
« Svar #3 på: 19. Nov. 2009, 23:59 »
Jeg var i Ålesund tidligere i høst og da visste de kampen på den puben like ved Peppes Pizza. Husker ikke hva den heter da

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Ålesund
« Svar #4 på: 20. Nov. 2009, 00:31 »
Millers pub! Tar sjelden sjansen på å gå på pub for å sjå Newcastle, altfor ofte en eller anna kødd som skal sjå noko anna, problemer med parabolen, eller så gidder dei ikkje vise den. Funne ut at det tryggaste er å sjå dei heime eller hos kompisar. Glømmer aldri Newcastle-Sunderland for 2 sesongar sidan då eg såg heile sendinga i forkant av kampen på Millers, før parabolen klikka rett etter avspark!  >:(

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Ålesund
« Svar #5 på: 20. Nov. 2009, 23:52 »
Millers er no dritt. Du kan aldri stole på at de viser hele kampen. Jeg ser alle NUFC kampene på Viasat eller Livesport 247, men er gjerne med på en samling en eller annen plass hvis noen vil ha med seg en snart 35 år gammel gubbe på kamp ;-)

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Ålesund
« Svar #6 på: 26. Nov. 2009, 02:03 »
Millers er no dritt. Du kan aldri stole på at de viser hele kampen. Jeg ser alle NUFC kampene på Viasat eller Livesport 247, men er gjerne med på en samling en eller annen plass hvis noen vil ha med seg en snart 35 år gammel gubbe på kamp ;-)

Ja samles for å se kamp er sikkert ingen dum ide, støtter den.. Det blir ikke helt det samme å sitte hjemme å se kamp og høre hele tida hvor kjedelig det er med fotball, stemninga blir ikke helt den samme :)

35 er da ingen alder!! trår snart inn i det 10året sjøl snart
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.