20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United  (Lest 18065 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« på: 09. April 2005, 01:01 »
Her kan vi diskutere den beinharde kampen mot ManUtd i FA-Cupens semifinale. Vinner vi denne havner vi sannsynligvis i UEFA-Cupen neste år, uavhengig av om vi slår Arsenal i en eventuell finale. Dersom Blackburn overrasker og slår Arsenal, vil vinneren få plass i UEFA-Cupen. Det bør ikke være noe problem uansett. Håper for guds skyld at Bramble er klar til denne kampen. Bowyer og Dyer er suspendert.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #1 på: 15. April 2005, 02:41 »
Huff, er ikke veldig opptimistisk til denne kampen etter dagens slakt i Lisboa. Vi er uten Bowyer,Dyer,Taylor og Robert får vel heller ikke tillit i denne kampen etter at han slengte litt med kjeften..

ManU kommer til å være utrolig sultne i denne kampen og det kommer Newcastle til å få merke. Det er så typisk at Ruud Van Nistelrooy som kun har 1 eller 2 spillemål i årets PL kommer til å lykkes i denne kampen, selv om han ikke har vært seg selv på flere mnd.
Jeg håper at Giggs ikke rekker denne kampen, da er det hvertfall en trussel mindre på banen for ManU.

Jeg tror nok at etter denne kampen er vi ute av Fa cupen også og sesongen er nærmest over for Newcastles del..

Det er kanskje litt teit å si det, men jeg vil heller tape 5-0 enn 3-0.. Dette kun for at presset mot Souness skal øke mer..

Så skal jeg krysse armer,bein,tær, og rompeballer for at Newcastle knuser Scums i Cardiff!!

(Til de som har tenkt å be til Gud foran denne kampen så tror jeg det ikke hjelper, i følge den avdøde pave så har ikke gud noe favorittlag. Han er nøytral)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #2 på: 15. April 2005, 12:51 »
Sitat fra: "Christian"
http://www.dagbladet.no/sport/2005/04/15/428929.html

hehe, det er ikkje berre Newcastle som har problem internt. Dette kan gi eit lite lys i tunnelen.


Husk at det er The Sun som prøver å lage brann i rosenes leir da... Regel nr. 1-100 sier at du aldri skal stole på noe The Sun skriver. Uansett om det er småkrangling internt i ManU eller ikke, så hjelper det ikke oss noe som helst. Vi har nok med våre egne problemer, og det største problemet av alle heter, som vi alle vet, Greame Souness.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

  • Gjest
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #3 på: 15. April 2005, 15:54 »
Jeg tror dette kan bli MEGET styggt.
Vet ikke om jeg tørr se engang.

Øyvind

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #4 på: 15. April 2005, 16:41 »
Dette kan og blir nok i overkant tøft for Newcastle. Vi tapte på Torsdag, fikk enda flere skader enn det som var og Bowyer og Dyer er som sagt suspenderte! Så hvis dette ender med seier tar jeg det som en bonus i en ellers trist hverdag som Newcastle supporter.
eep the faith, Howay the lads!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #5 på: 15. April 2005, 17:32 »
Det er vel ikke noen spesielt lav odds for at Newcastle skal vinne denne kampen, og derfor får vi anta det verste. Men jeg er allikevel så optimistisk at jeg har tro på at vi kan klare dette. Og selv om paven mente at Gud ikke har noe favorittlag, er det jo lov å prøve.
Toon, Toon,
Black and white army

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #6 på: 15. April 2005, 17:59 »
Må berre beklage..er så lite optimist til denne kampen at jeg ikke kan få sagt d...blir nokk ennda en skuffelse(sorry mates)

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #7 på: 15. April 2005, 19:49 »
Midtbanen e ikkje så svekket,no må reservene som milner og ambrose vrikelig vise seg fram!Ambrose har eg troen på i denne kampen,verre e det med reservene i forsvar,med carr taylor boumsong og hughes i forsvar så e ikkje det så gale,hughes e ikkje noe god offensivt men han e faktisk solid bakover!Men lurer på om ikkje hughes og boumsong e skadet? hughes e no skadet vel? håper(!) vi kan stille med det laget i forsvaret,eventuelt hughes og taylor bytter plass,kem vet med souey! PS! RAmage skal før O'brian i forsvaret hvis noen av de blir skadet

Denne elleveren skal sette en støkker i det støgge trynet til Fergie
Måtte gudene vinne!(Newcastle!!!)

   Given

Carr  Taylor Boumsong Hughes


Ambrose   Jenas(Hvis ahn blir frisk)  Butt    Milner\Robert(hvis han jobber for laget og ikkje seg sjølv)

    Shearer Kluivert
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #8 på: 15. April 2005, 19:53 »
Boumsong er ikke skadet. Han har bare vært cup-tied i kampene mot Sporting. Jeg håper på dette laget:

Shearer - Kluivert
Robert - Butt - Jenas - Ambrose (det blir nok Milner)
Hughes - Boumsong - Taylor - Carr
Given

Tragisk lite fart i den offensive delen. Hvis Milner starter og tar plassen til Ambrose blir det ekstremt. Vi får bare håpe på noen dødballer eller et øyeblikks magi av Robert.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #9 på: 15. April 2005, 21:17 »
Er Faye suspendert eller noe?
Jeg vil ha dette laget.



Shearer - Kluivert
N`Zogbia - Faye - Jenas(Blir han skadefri er det Butt) -Milner
Babayaro- Boumsong - Taylor - Carr
Given


Det kan hende noen av de jeg har stilt opp er skadet.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #10 på: 15. April 2005, 22:16 »
Legg merke til mitt lag. Det sier noe om våre problemer.

Shearer - Milner

Robert - Butt - Faye - JJ

Baba - Boum - Taylor - Carr

Baba kan fortsatt bli frisk vel?
Toon, Toon,
Black and white army

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #11 på: 15. April 2005, 22:48 »
Kommer en drøss av medgangsupportere til å forlate vårt kjære castle?

Tviler på at vi har noen medgangsupportere i newcastle!Kortid har vi hatt suksess,medgangsupporter holder med lag som Chelsea Arsenal og Man Utd! Er o en del som var fan av Chelsea før de feikk russeren og de er no unnskyldt!Newcastle har Supportere,ikkje noe rusk og drit blant oss!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #12 på: 16. April 2005, 04:07 »
ja jeg ser ingen medgang supportere her...vi holder gjennom tykt og tynt

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #13 på: 16. April 2005, 07:17 »
Sitat fra: "UrzaiZ"
ja jeg ser ingen medgang supportere her...vi holder gjennom tykt og tynt


Medgangsupportere hadde vel ikke brydd seg om å besøke dette forumet engang.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
FAC Semifinale: Newcastle United - Manchester United
« Svar #14 på: 16. April 2005, 14:30 »
N'Zogbia er allikevel ikke skadet, og har blitt fløyet til Cardiff. N'Zogbias skulder var vond etter kampen mot Sporting, og Souness var redd han ikke kunne bruke N'Zogbia resten av sesongen. N'Zogbia ble igjen i Newcastle da resten av laget reiste til Cardiff. Han tok røntgenbilder, og det så bra ut. Han reiste derfor etter laget til Cardiff, og kan antakelig spille.

Det ser også ut som om vi møter Arsenal i finalen.  :D
Toon, Toon,
Black and white army