20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 160763 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #780 på: 31. Jan. 2014, 17:21 »
Stemmer det. Vi vil fortsatt gå min. 18 mnd uten å ha kjøpt en spiller hvis vi ikke handler ikveld ;)

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #781 på: 31. Jan. 2014, 17:24 »
Correctamundo. Musikk i Ashley sine ører det.

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #782 på: 31. Jan. 2014, 17:25 »
Forbanna nufc idiot eier. Hvordan går det an å tenke så kortsiktig.. Shola er uten kontrakt til sommeren, han forsvinner. Remy kommer antageligvis dessverre å forlate oss for en større og mer ambisiøs klubb. Beste spissen vi har hatt på lang tid, forbanna fitt Qpr. Cisse er helt ute av det, og kommer mest sannsynlig å bli lånt ut eller solgt til sommeren. Tror ikke han blir solgt dette vinduet.

De har da en hel måned til å handle på og gjøre business.

Og så var det Jonas da, han kommer nok dessverre ikke tilbake. Kul fyr, men ikke så god for laget fotballmessing..

Ser vi på resten av laget da, så er det altfor tynt og svakt. HVEM skal score måla og bidra med kreativitet i angrep. Ben afra scorer nesten aldri og vi har mista Cabaye som faktisk har scoret 7 mål. Og VAR en giftig midtbane angriper,.

fucck Swansea btw 4 spillern inn det.

« Siste redigering: 31. Jan. 2014, 17:29 av Leon »

vetlera

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #783 på: 31. Jan. 2014, 17:25 »
 Lee Ryder ‏@lee_ryder 3 min

Just hearing that Papiss Cisse has turned down a move to Trabzonspor for "football reasons" #nufc

er det faen meg mulig.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #784 på: 31. Jan. 2014, 17:51 »
Utlånet av Jonas er jeg i ettertid misfornøyd med, gitt at vi ikke signerer inn noen ny midtbanespiller. Jonas er helt klart en brukbar indreløper som passer inn i dagens formasjon. Tror ryktene om den automatiske kontraktsforlengelsen dersom han spilte noen kamper til stemte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #785 på: 31. Jan. 2014, 17:55 »
Skjønnar ikkje heilt kvifor :) Men for all del. Eg har aldri trudd at kjøpet ville skje, men hadde me bydd for eksempel 1 milliard so hadde Lyon takka ja og Grenier hadde holdt drakta opp og sagt "A dream come true!"

Guerra: "It is not easy to say no to a big club like  Newcastle , but Clement is finally decided to stay in  Lyon".

Guerra: "Clement would have arrived at  Newcastle, not as  Clément Grenier, but as replacing  Yohan Cabaye" #nufc

Guerra er Greniers agent. Ikke for å dra dette enda lengre, men ærlig talt, i dette tilfellet virker det som spilleren ikke ville flytte på seg. Han spiller jo tross alt for Lyon også, som er en klubb som har vært i Europa i mange år. Jeg tror faktisk Newcastle fort kunne strukket seg til prisen som ble etterspurt, men nytter jo ikke når spilleren selv ikke virker keen. Hvorfor skulle Greniers agent kommet med en slik statement for å dekke over at NUFC som ikke ble enige med Lyon om pris? Skjønner ikke helt hva de vinner på det dersom det var noen som helst vilje for spilleren å flytte på seg. I tillegg pleier jo agenter å ønske overganger, ikke forhindre dem.
« Siste redigering: 31. Jan. 2014, 18:01 av Eriksen »

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #786 på: 31. Jan. 2014, 18:47 »
Har sett på SKY sine sendinger lenge nå og de har ikke nevnt Newcastle enda. Her blir det taco kveld og ingen forhåpninger om noe som helst inn.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #787 på: 31. Jan. 2014, 19:01 »
Har sett på SKY sine sendinger lenge nå og de har ikke nevnt Newcastle enda. Her blir det taco kveld og ingen forhåpninger om noe som helst inn.
ashley er sikkert fornøyd med vinduet :)
lt;3 Newcastle <3

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #788 på: 31. Jan. 2014, 19:28 »
At det kan være vanskelig å lande en erstatter for Cabaye når han blir solgt rett før vinduet stenger, forstår eg. Det som eg sliter med å forstå er hvorfor man ikke henter en "erstatter" tidligere! Det har tydeligvis foreligget en avtale om at han skulle få gå, og hadde det ikke skjedd no hadde det skjedd i sommer. Det verste som kunne skjedd var at vi måtte ha en klassespiller mer enn planlagt frem til sommeren... Gleder meg til å høre unnskyldningene...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #789 på: 31. Jan. 2014, 20:02 »


Noe å smile over for vår del på Deadline Day.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #790 på: 31. Jan. 2014, 20:11 »
« Siste redigering: 31. Jan. 2014, 20:39 av Leon »

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #791 på: 31. Jan. 2014, 20:16 »
Vi har trygget PL-spill til neste sesong og vi finner ikke de riktige spillerne dette vinduet (riktig spiller = riktig pris. Kvalitet kommer i 2. rekke). Så da er det vel bare for klubben å begynne letingen etter nye target til sommeren, så får vi vente i spenning når den tid kommer.. yes da!

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #792 på: 31. Jan. 2014, 22:33 »
For å slenge inn noe positivt. Vi, og Southampton, ligger vel så godt plassert i ingenmannsland som det er mulig. Jeg vil HELLER ha gode kjøp i sommer enn panikk nå 31. januar. Men da må de komme før juli.

På generelt basis er jeg lei. En ting var å selge Given, som var veldig smertefullt for meg, men da hadde vi Krul / Forster i bakhånd. En ting var å selge en helt OK spiller for latterlig £35 mill. Men Cabaye er surt, hvertfall hvis det stemmer at vi fikk stusselige 19-20 mill.  :nei:
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #793 på: 31. Jan. 2014, 22:35 »
Vil også legge til at De Jong kan på en måte sees som erstatter (ut sesongen) for Cabaye. Vi skifter fra 3 sentrale midtbanespiller til en 4-4-2 med De Jong (Shola) / Remy (Papiss), og har Anita / Tiote / Sissoko / Birgimana / Gosling sentralt. Ikke CL-kvalitet, men bedre enn panikkjøp imo.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #794 på: 31. Jan. 2014, 22:48 »
Men om det stemmer at Cabaye hadde en avtale om å bli solg i januar har Newcastle hatt 6 mnd. for å finne en erstatter. Skal ikke være behov for noe panikk da.

Men viljen er rett og slett ikke der. En skade på Tiote og Ben Arfa i morgen f.eks ser det ikke videre kjekt ut.