20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45  (Lest 41830 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #225 på: 01. Feb. 2014, 16:13 »
Fans som løper mot pardew og vil gi han Season ticketen sin,,   :wink:




oyosla

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #226 på: 01. Feb. 2014, 16:14 »
Debuchy fekk null hjelp, og Sunderland dobla på kant heile tida. Ben Arfa var elendig i dag og burde vore bytta ut. Utover det var det mange som fortjente stryk: Anita, Santon, 2 x Ameobi og De Jong.
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #227 på: 01. Feb. 2014, 16:17 »
Et sitat fra en Newcastle-fan på Facebook:

"Can't blame Pardew ! He lost Cabaye , Coloccini , Remy , Gouffran all of a sudden in the derby eve . He had to form a new plan and formation with "new players" in a short time ."

Jeg mener dette er bullshit fra ende til annen. Som manager for et PL-lag skal du faen meg forutse at sentrale spillere blir skadet, solgt eller utilgjengelige på andre måter. Det er derfor managerens oppgave å rullere på spillere, og bruke alternative formasjoner og taktikker så ofte som overhodet mulig, for å være forberedt på slike situasjoner.

Pardew har ikke verdens beste arbeidsforhold med Kinnear og Ashley over seg på rangstigen, men han er fortsatt en veldig pinglete manager, som er for redd til å ta sjanser. Personlig vil jeg helst se at vi bytter han ut når vi får anledningen, men jeg tror ikke det vil hjelpe ekstremt mye så lenge Ashley sitter ved roret. Samtidig vet vi alle hvem som er dagens alternativ, og jeg tør ikke tenke på hvilken vei det ville gått da... Jeg ser seriøst ikke lys i tunnelen, så lenge vi fortsetter å være så lite forberedt i transfer-vinduer, og at vi samtidig har så lett for å selge unna spillere. Med Ashley på toppen vil klubben aldri være bedre stilt enn vi er idag. Synd, men sant.

Jeg takker Mike Ashley for at han fikk oss på økonomisk riktig kurs. Det var en god beslutning for oss over noen år, men nå er det på tide at noen med ambisjoner får lov til å prøve seg. Noen som ønsker å legge litt innsats og penger i laget, og som har fremtidsvisjoner OG planer om umiddelbar forandring. Fotball handler mye om penger, og klubben må være med på leken om vi supportere skal fortsette å bry oss.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #228 på: 01. Feb. 2014, 16:21 »
Debuchy fekk null hjelp, og Sunderland dobla på kant heile tida. Ben Arfa var elendig i dag og burde vore bytta ut. Utover det var det mange som fortjente stryk: Anita, Santon, 2 x Ameobi og De Jong.

Ben Arfa spilte ikke høyreving før siste del av andreomgang, om du tenker på at Debuchy fikk lite hjelp. Var i førsteomgang vi hovedsaklig ble voldtatt langs kantene.
Debuchy var uansett bedriten - lurt gang på gang. Han har vært en av våre beste spillere denne sesongen, men innimellom er han helt håpløs i duell- og posisjonsspillet.
Ikke at jeg skal forsvare Ben Arfa uansett for dagens prestasjon. Han, Sissoko og Sammy var svake. Spesielt Sammy ser det ut som ikke har et snev av potensielt sluttprodukt i seg. Noen fine øyeblikk - men du føler aldri at der skal komme en genial pasning eller et fenomenalt skudd. Det er i det minste Sissoko og Ben Arfa i stand til.

Det er uansett vanskelig å bebreide enkelte mer enn andre. Kollektivt var dette skikkelig jævlig. Jeg syns backene og Anitas førsteomgang var det verste - samt Pardews inngang til kampen. Det la grunnlaget for 2-0-ledelsen, og vi klarte aldri hente oss inn etter det.
Jeg ser gjerne Haidara eller Dummet inn for Santon neste match. Føler ikke Santon gjør stort for å forsvare klippekortet. Høyst variabel defensivt og helt sinnsykt lite effektiv fremover på bana.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #229 på: 01. Feb. 2014, 16:24 »
Ben Arfa var elendig i dag
Jeg hadde store forventninger til Ben Arfa i dag etter å ha vist mye positivt mot Norwich. Hadde vel knapt noe driv med ballen eller klarte å skape ting på egen hånd. Var treg og ubeslutsom.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #230 på: 01. Feb. 2014, 16:25 »
Scoret i en av de 5 siste kampene?? Høhø

1 av de siste 6.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #231 på: 01. Feb. 2014, 16:28 »
ingen vits å se en kamp resten av sesongen!? For en vits av noen supportere mange av dere er!!!! Stå opp for klubben i tykt og tynt. Skjønner frustrasjonen, men å komme med sånne kommentarer stiller spørsmål ved om dere i det hele tatt burde vært supportere av denne klubben her. Vi er Newcastle og vi har tapt et sviende nederlag. Men la nå kjærligheten til laget og klubben komme foran istedet for dette pisset jeg leser her inne nå.

Ja herregud. Ekte supportere gir faen i å tape 3-0 mot rivalene. Ekte supportere er alltid fornøyde og trekker alltid ut det positive. Hvorfor vise frustrasjon? Vi møtte tross alt et lag fra kanskje verdens tøffeste liga. Det viktigste er jo å ha det gøy, ikke å vinne. Vi ekte supportere bryr oss ikke om klubben rykker ned til League Two, for vi holder med et lag bare for å holde med de og se på kampene og leke positive. Ingen ekte supportere viser frustrasjon og sinne, uansett hva. Tyne-Wear derbyet betyr jo ikke så mye. Mike Ashley ødelegger klubben vår, men vi er fans så vi må jo støtte eieren vår også.

Er du 12 år Eriksen? Tror du ikke jeg er forbanna!? les hva jeg skriver for faen. Selvfølgelig skal man vise frustrasjon, men at flere her inne skriker ut at de ikke skal se flere kamper denne sesongen er direkte flaut fra en ekte supporters synsvinkel. Gå i deg selv

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #232 på: 01. Feb. 2014, 16:31 »
Er du 12 år Eriksen? Tror du ikke jeg er forbanna!? les hva jeg skriver for faen. Selvfølgelig skal man vise frustrasjon, men at flere her inne skriker ut at de ikke skal se flere kamper denne sesongen er direkte flaut fra en ekte supporters synsvinkel. Gå i deg selv

Nå må nesten du gå i deg selv kjære kung_zlatan.....
Toon till I die.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #233 på: 01. Feb. 2014, 16:33 »
kung_zlatan har jo rett da. Jeg misliker også sterkt dagens styre. Det er udugelig, og klubben fortjener bedre. Men herregud da, jeg klarer ikke miste interessen for laget selv om det akkurat nå er tungt. Mike Ashley, JoKe og Pardew er ikke klubben. De vil forsvinne en eller annen gang.
Men igjen - i en kamptråd er det jo også ekstra mye følelser i sving da. Slik er det alltid, og slik skal det vel kanskje også være.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #234 på: 01. Feb. 2014, 16:36 »
Hele laget var bedritent idag. Men det som derimot er klinkende klart er at Sammy aldri blir noen PL spiller, det der kan vi bare gi opp.

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #235 på: 01. Feb. 2014, 16:45 »
kung_zlatan har jo rett da. Jeg misliker også sterkt dagens styre. Det er udugelig, og klubben fortjener bedre. Men herregud da, jeg klarer ikke miste interessen for laget selv om det akkurat nå er tungt. Mike Ashley, JoKe og Pardew er ikke klubben. De vil forsvinne en eller annen gang.
Men igjen - i en kamptråd er det jo også ekstra mye følelser i sving da. Slik er det alltid, og slik skal det vel kanskje også være.

Han har rett? Det å kritisere supportere etter en kamp som dette er skammelig......
Toon till I die.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #236 på: 01. Feb. 2014, 16:50 »
Pardew halvveis grillet i skysports intervju. Snakket om Cabaye salget, fansen sin frustrasjon o.l. Synes media har vert alt for snill med det som foregår i denne klubben. Har fortjent mye mer pes enn det de har fått.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #237 på: 01. Feb. 2014, 16:58 »
Hele laget var bedritent idag. Men det som derimot er klinkende klart er at Sammy aldri blir noen PL spiller, det der kan vi bare gi opp.


Litt som med broren altså.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #238 på: 01. Feb. 2014, 17:02 »
Pardew halvveis grillet i skysports intervju. Snakket om Cabaye salget, fansen sin frustrasjon o.l. Synes media har vert alt for snill med det som foregår i denne klubben. Har fortjent mye mer pes enn det de har fått.

Sier at vi må gå back to basics? Betyr det at han skal innfør mer direkte spillestil. Ala den vi åpna med i dag?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Sunderland 01.02.14 kl 13:45
« Svar #239 på: 01. Feb. 2014, 17:02 »
Fyfaen det er provoserende å dere som snakker om å støtte laget i med og motgang. Vi er mange som har vært over og opplevd 3 derby tap på rad og så sitter der hjemme og syter om lojalitet. Ashley, Kinnear og Pardew håner oss alle, vi bruker alle sparepengene våre og blir ydmyket gang på gang. Nå må dere faen meg våkne opp og forstå at det å støtte laget ikke alltid er å streame en match og si jeg støtter laget uansett resultat. Hele Newcastle gråter over hvordan klubben drives, vi har ingen stolthet igjen. Dere som snakker om lojalitet: Prøv å hør det jævla helikoptret som følger jublende Sunderlsnd fans kamp etter kamp. Det er smerte  det.
an sparker ikke Bobby Robson??