20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 349365 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1890 på: 13. Nov. 2016, 18:57 »
Fant ingen tråd for sponsorer, så tenkte kanskje at dette var den beste plassen å poste på.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-held-talks-newcastle-12169958?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter


Dette! Håper virkelig at det er hold i desse ryktene. Hadde vore så nostalgisk og nydelig om det hadde gått i boks!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1891 på: 14. Nov. 2016, 19:07 »
Brown Ale på drakta igjen hadde vært helt konge. 😊
No fate but what you make

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1892 på: 11. April 2017, 11:11 »
Blir det nye drakter og sponsorer fra og med neste sesong? Noen som har noe info her?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1893 på: 11. April 2017, 15:17 »
Wonga skal vel ut, så da vil vi få en ny draktsponsor neste sesong. Har ikke hørt noe mer i senere tid.

Skal over i mai mnd. pleier neste års drakt å være tilgjengelig da?

ingan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1894 på: 11. April 2017, 15:41 »
Hørte at Brown ale ikke kunne betale nokk? Var vel også snakk om å skaffe en asiatisk sponsor

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1895 på: 11. April 2017, 15:50 »
Noen ganger har vi spilt med neste års hjemmedrakt i årets siste hjemmekamp ja. Men slik jeg har forstått det, må opprykket sikres før sponsoren presenteres (har skjønt at vi ikke har noen sponsor 100% klar enda, avhenger av opprykket). Selvsagt tror jeg at vi har en avtale klar, men bare slik jeg har tolket Chronicle.
Så må det sendes inn til puma slik at drakten blir ferdig designet.
Blir nok en asiatisk sponsor ja, men for vår del kanskje den mest lukrative avtalen vi har hatt.

Så jeg tror ikke den er klar til siste hjemmekamp, men bør bli presentert i slutten av mai/starten av juni.
Synes klubben har vært ekstremt treig med å presentere draktene de siste årene.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1896 på: 15. April 2017, 22:02 »
https://www.joe.co.uk/sport/newcastle-uniteds-new-125th-anniversary-club-crest-and-kit-are-absolutely-lush-121681

Sneak peek på hvordan hjemmedraktene kommer til å se ut neste sesong. Synes det ser veldig bra ut, enkelt og greit :)
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1897 på: 15. April 2017, 22:44 »
Om det stemmer er dette bare fantastisk.  Blir spennende å se hvem som blir sponsor? 
Noen som tror vi vil gå en sesong uten sponsor? Om det hadde skjedd noe jeg ikke tror.  Så hadde den drakta vært helt rå 8)
Blir etter hva jeg har sett røde tall på ryggen. Det er iallefall det på Gayle sin drakt i snik reklamen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1898 på: 16. April 2017, 00:00 »
Vi hadde røde tall en periode, men kan ikke ha det i PL eller FA-cupen. Da blir det i så fall bare i ligacupen, og treningskampene.

Ellers så kommer vi aldri i verden til å gå en sesong uten sponsor. Det har vi ikke råd til. Blir en utenlandsk sponsor, håper logoen passer godt til drakten!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1899 på: 15. Mai 2017, 10:59 »


Mulige nydrakten...?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1900 på: 15. Mai 2017, 11:54 »
Flott drakt!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1901 på: 15. Mai 2017, 11:54 »
Synes det ser ut som en meget pen drakt i utgangspunktet. Sponsorreklamen er derimot helt fryktelig. Tenk dere drakta der med Newcastle Brown Ale på magen...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1902 på: 15. Mai 2017, 12:16 »
Synes det ser ut som en meget pen drakt i utgangspunktet. Sponsorreklamen er derimot helt fryktelig. Tenk dere drakta der med Newcastle Brown Ale på magen...

Ja, bortsett i frå Newcastle Brown Ale, når er ein sponsorreklame på ei drakt fin? Nei, eg treng ikkje sjå "alle" unntaka frå heile verda ;) Sjølve drakta her tykkjer eg me skal vera veldig godt nøgd med. Viss sponsoren verte akkurat slik so tykkjer eg den er ok. Både Wonga og Virgin var mykje verre.

Dette er ei drakt Newcastle United kan utretta noko stort i :D
« Siste redigering: 15. Mai 2017, 12:18 av lgrinde »

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1903 på: 15. Mai 2017, 12:45 »
Fin drakt og på langt nær det verste sponsormerket jeg har sett. Ensfarget og lite skrikende. HUsk, vi har hatt mye stygt på brystet opp gjennom årene.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1904 på: 15. Mai 2017, 14:15 »
Det positive er at den er relativt anonym, med en svak, lite skrikende farge. Det negative er at det faktisk er et kinesisk online bettingselskap.