20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem bør det bli?

Boumsong
12 (42.9%)
Emre
0 (0%)
Parker
3 (10.7%)
Solano
2 (7.1%)
Owen
1 (3.6%)
Given
10 (35.7%)

Stemmer totalt: 24

Avstemning er avsluttet: 05. Sep. 2005, 20:38

Skrevet av Emne: (C)  (Lest 6722 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

  • Gjest
(C)
« Svar #30 på: 16. Sep. 2005, 10:48 »
Men Given har "truet" med å dra fra oss! Trenger vi en kaptein som kanskje drar snart? Det føler ikke jeg vil være rettferdig mot de andre spillerne.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
(C)
« Svar #31 på: 16. Sep. 2005, 20:12 »
Jeg er ikke så sikker på om Given er en egnet kapteinstype. Han er ikke den som prater mest og høyest, og han har en noe "ekkel" posisjon på banen. Keepere er ikke de som lettest kommuniserer med dommeren.

Likevel er det ingen tvil om at keepere kan være gode kapteiner. Kahn er ikke det eneste eksemplet på det. Men jeg ser ikke Given som den naturlige ledertypen. Han er tidvis litt for opptatt av seg og sitt, uten at det er noe galt i det.

Også er det usikkerheten med hvorvidt han forlater oss. Given ønsker ikke å spille i Championship. Han ønsker heller ikke å kjempe mot nedrykk hver bidige sesong. Given vil kjempe om trofeer. Given vil vinne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
(C)
« Svar #32 på: 17. Sep. 2005, 13:30 »
Scott Parker frem til Steven Taylor er klar for det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida