20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "Bedre lagånd" -Taylor  (Lest 8005 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #15 på: 30. Aug. 2007, 18:26 »
Greit nok, Pattison er ikke god nok. Og ja, det skal være engasjement på trening, men det finnes en grense. Jeg tror ikke dette var noe så enkelt som at "faen da, du kan bedre enn dette". Tror ikke noen hadde reagert da. Tror nok mer Pattison fikk huden full fordi han slo en dårlig pasning (som selvsagt ikke er uvanlig fra den kanten, men det er en annen sak), og sånn skal det ikke være. Man skal støtte hverandre, og de unge spillerne spesielt. Jeg vet ikke om jeg vil si at jeg vil ha kjefting på trening, men engasjement skal det være, og det skal være høyt under taket. Men det finnes likevel en grense.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #16 på: 30. Aug. 2007, 19:16 »
synes det skal være litt kjefting jeg. det viser jo at folk bryr seg. Hadde vært dumt hvis ingen gadd og bry seg og bare tenker jeg driter i det han ,kan være ræva , jeg får 500.000 i uka uansett.

Og det er helt forståelig og bli sinna på pattison, han er ikke 16 år lenger, han har ikke klart og bevise en dritt, bortsett fra at han er løps sterk. Men hvis vi vil bare ha en som kan løpe, så kan vi stikke til friidretts VM og plukke opp en sprek fyr fra afrika. Huntington, edgar, har i det minste bevist at det finnes talent. Det har ikke pattison klart.
lt;3 Newcastle <3

Noreng

  • Gjest
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #17 på: 30. Aug. 2007, 20:48 »
Det er forskjell på: "Faen, du kan bedre enn dette" og "Jævlig idiot. Du klarer jo faen med ingenting"

Konstruktiv kjefting er på en måte ikke kjefting. Det første er jo faktisk positivt!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #18 på: 30. Aug. 2007, 21:48 »
Tror forøvrig ikkje Barton veit forskjell på konstruktiv kritikk og kritikk. Er det antydning til krangling så er ikkje  Barton sein med og  blanda seg inn :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #19 på: 02. Sep. 2007, 22:33 »
Newcastle hadde kreftsvulster på samtlige organisatoriske nivå i klubben.

Freddy Shepherd, Glenn Roeder, Kieron Dyer og Titus Bramble. Alle sammen påvirket de klubben, og de nærmeste omgivelsene (fansen), på en svært negativ måte.

At vi på tre måneder ble kvitt alle sammen, er bare helt ubegripelig fantastisk.

Faktisk har det enda ikke helt gått opp for meg, og jeg er ikke sikker på om det faktisk kommer til å gå opp for meg heller med det første.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #20 på: 02. Sep. 2007, 23:24 »
Ingen spillere skal bli skjelt ut av andre spillere på trening...det skal være konstruktiv kritikk og ikke utskjellinger...selvsagt skal man gi hverandre en karamell inniblandt, men når andre spillere, i dette tilfellet Barton griper inn så må det ha vært en nedhøvling og ikke konstruktiv kritikk eller et "fuck off, Matty".....

Matty Pattison er en grei CCC spiller, men har egentlig ikke noe å gjøre i PL..han er 21 år og snart ikke et talent lenger..Det var ok å ha han forrige sesong, da vi hadde 14 skader samtidig..Men Pattison skal ha skryt for en ting, og det er at han alltid gir 100% og det er ikke alle som kan skryte på seg...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #21 på: 03. Sep. 2007, 20:38 »
Jeg antar at Pattison blir i klubben inntil vi får et bud på ham, eller kontrakten går ut, eller inntil James Troisi er klar for Premier League. Og når han først er i klubben, så er det kanskje bedre å la ham få et femminutt nå og da, så kanskje han klarer å tiltrekke seg noen League 2-klubber som har en liten tusenlapp i baklomma. Det holder i massevis med en tusenlapp for Fattison.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oxigiN

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #22 på: 10. Sep. 2007, 21:59 »
“We’ve got players here now who really want to play for this club, it's not all about the money,” he said (Taylor)

Hvorfor sa han nei til en 5-års deal da?! Newcastle ønsker å ha han - uten tvil - det betyr også at de ga han en god deal, men han ville ha lønn som matcha boumsong og luque sin.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #23 på: 10. Sep. 2007, 22:24 »
“We’ve got players here now who really want to play for this club, it's not all about the money,” he said (Taylor)

Hvorfor sa han nei til en 5-års deal da?! Newcastle ønsker å ha han - uten tvil - det betyr også at de ga han en god deal, men han ville ha lønn som matcha boumsong og luque sin.

Newcastle ga han ikke en god deal. Tilbudet han fikk var f.eks dårligere enn det N'Zogbia underskrev på og det mener Taylor var urimelig noe jeg er enig med han i.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #24 på: 10. Sep. 2007, 22:40 »
Hadde jeg vært taylor, ville jeg blitt utrolig skuffet og lei meg. Det er rett og slett respektløst og ikke tilby ham samme lønnen som f. eks N`zogbia.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #25 på: 10. Sep. 2007, 23:01 »
Hadde jeg vært taylor, ville jeg blitt utrolig skuffet og lei meg. Det er rett og slett respektløst og ikke tilby ham samme lønnen som f. eks N`zogbia.

Punktum og to streker under svaret ditt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #26 på: 11. Sep. 2007, 01:07 »
“We’ve got players here now who really want to play for this club, it's not all about the money,” he said (Taylor)

Hvorfor sa han nei til en 5-års deal da?! Newcastle ønsker å ha han - uten tvil - det betyr også at de ga han en god deal, men han ville ha lønn som matcha boumsong og luque sin.

Newcastle ga han ikke en god deal. Tilbudet han fikk var f.eks dårligere enn det N'Zogbia underskrev på og det mener Taylor var urimelig noe jeg er enig med han i.

Hehe ja og sei noke anna blir latterlig. Sko me tilby Shearer pisselønn og da fordi han ikkje spillte her utelukkende pga pengene ?
Taylor skal ha lønn som fortjent.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #27 på: 11. Sep. 2007, 16:16 »
Herlig med team spirit igjen. Håper den blir på samme nivået som under Sir Bobbys medgangsperiode, da det ikke gjorde noe for NUFC å slippe inn det første målet i en kamp. De gjorde en hel del råe comebacks på den tiden.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #28 på: 11. Sep. 2007, 21:56 »
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli glad for at Dyer forsvant, men det var jaggu deilig å offloade ham fra stallen. Spes ettersom han ble skada umiddelbart... ;D

Han var jo en farlig mann for lagmoralen, ettersom han var "best", og han dreit i managerens og lagets beste. Good Riddance! Når det kommer til kjefting på trening, så er jeg enig med Andre S her i at det SKAL være litt kjefting og temperatur på trening. Det er likevel problematisk hvis de eldre spillerne hakker på kyllingene som kommer opp fra junior/reservelaget. De har som oftest ikke ryggrad til å takle det.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: "Bedre lagånd" -Taylor
« Svar #29 på: 11. Sep. 2007, 23:32 »
De yngre spillerne skal kjeftes på de også, men man kan være litt forsiktig med hva man sier, og heller prøv å si det på en konstruktiv måte. Har ikke spillerne ryggrad til å takle litt kjeft har de ingenting i Premier League å gjøre...