20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Championship 16/17  (Lest 49301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #120 på: 19. Nov. 2016, 16:13 »
Norwich får Martin Olsson utvist etter 2 min. Er ikkje feil det.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #121 på: 19. Nov. 2016, 16:20 »
Cardiff leder 2-0 over Huddersfield
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #122 på: 19. Nov. 2016, 17:26 »
Gode resultater dette.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #123 på: 21. Nov. 2016, 07:43 »
9 poeng ned til tredjeplass etter 17 kamper hadde jeg faktisk ikke trodd. Ser passelig lovende ut sålangt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #124 på: 21. Nov. 2016, 10:58 »
I tillegg har vi noen av de antatt enklere kampene igjen før sesongen er halvspilt, uten at det er noe garanti for at disse kampene faktisk blir enkle - spesielt om vi mister Shelvey. Vi har vel ikke sånn alt for god statistikk mot Blackburn og Wigan.

Blackburn på 22., Forest på 18., Wigan på 23. og Burton på 20 plass venter før sesongen er halvspilt (sammen med Sheffield Wed og Birmingham)

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #125 på: 12. Des. 2016, 14:22 »
Sånn forresten er bestemannsprisen for november delt ut i en form for stillhet.
Fra nufc.com:

Tuesday: The FA revoke two red cards given to Newcastle players who tangled with Nottingham Forest's Henri Lansbury on December 2nd, a clear admission that his actions duped match officials.

Thursday: The EFL announce their Championship Player of the Month nominations for November, with Nottingham Forest's Henri Lansbury included for:

"...taking full advantage of his more advanced position - an assured and consistent driving force for Forest."

Well you can't argue that he's not consistent - let's just see whether he drives to Tyneside on December 30th, or gets waylaid en route by injury/suspension...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #126 på: 12. Des. 2016, 18:08 »
Bra post Siddis, hadde ikke fått med meg at karantenene ble kansellert.

Championship snudde brått fra oktober til desember må en kunne si. Bunnen og topp to er noenlunde det samme, men se forskjellen på Norwich og Derby! Derby med seks strake under McClaren  :o Norwich med seks tap siste syv  8)

Brighton ser så solide ut at de blir å henge på Newcastle en stunde til tror jeg. Også tror jeg faktisk at både Derby og Villa vil greie å sementere play-off. Reading har jeg ikke tro på.
Black and white since 1996

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #127 på: 14. Des. 2016, 23:37 »
http://www.skysports.com/football/news/11694/10696119/birmingham-appoint-gianfranco-zola-as-their-new-manager

Dette har jeg ikke fått med meg. Rowett sparka fra Birmingham, inn med Gianfranco Zola. Nye kinesiske eiere i Oktober. Minner om hva som skjedde med Wolves i sommer.
No fate but what you make

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #128 på: 17. Des. 2016, 16:41 »
Steve McClaren har virkelig fått Derby i storform nå. Vet liksom ikke helt hva jeg tenker om det. Klarer ikke å hate han på samme måten som pards og carver selv om han var like ubrukelig for oss. Typisk om han slår oss og sier at vi spilte magnificently etter kampen. Det hadde egentlig bare vært jævlig morsomt

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #129 på: 17. Des. 2016, 17:13 »
Derby har i utgangspunktet et godt lag. De har brukt mye penger de siste sesongene. Olsson, Ince, Johnson, Russell og Will Hughes er alle gode spillere i Championship. Hadde vært meget fornøyd om vi hadde signert sistnevnte. Jeg er kanskje en smule subjekti nå, men jeg synes det heller sier mer om den forrige manageren i Derby, enn Mclaren, at han klarte å få så lite ut av et lag som på papiret er så godt.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #130 på: 12. Jan. 2017, 22:51 »
Reading ser ut til å tape hjemme mot QPR, og kaster vekk muligheten til å klatre opp i ryggen på oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #131 på: 13. Jan. 2017, 00:19 »
Fryktelig synd for tippingen min, den anså jeg som nesten bankers!

Men for vår del er det veldig bra, føler meg ikke sikker på formen vår for tiden. Trenger en seier på lørdag, og får vi det, smaker dagens Reading-tap enda bedre.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #132 på: 16. Jan. 2017, 18:40 »
http://www.skysports.com/football/news/11095/10731207/birmingham-v-leeds-and-leeds-v-brighton-live-on-sky-sports

Nye TV-kamper annonsert. Etter dette oppsettet blir vi vist som senkamp lørdag 4. mars, borte mot Huddersfield. 
No fate but what you make

Eikelanden

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #133 på: 24. Jan. 2017, 22:44 »
Her må vi visst gjere jobben sjøl, Brighton på tabelltopp igjen :(

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #134 på: 24. Jan. 2017, 22:47 »
Newcastle må skjerpe seg på hjemmebane utover våren. Er på 7 plass på tabellen på hjemmestatistikk. Det er rett og slett ikke bra nok.