20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199418 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #165 på: 08. Juni 2017, 17:26 »
Klausul i kontrakten hans som han har trigget som gjør at den blir terminert.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #166 på: 09. Juni 2017, 18:32 »
https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/magpies-submit-retained-list

Oversiskt over spillere som slippes uten tilbud om ny kontrakt.

Klubben er i forhandlinger med Gouffran om forlengelse!!! Kan da ikke være mer enn 1-2 års kontrakt håper jeg!

Bekreftes også at Thauvin er klar for Marseille på permanent overgang.
No fate but what you make

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #167 på: 09. Juni 2017, 20:32 »
Er vel litt tynt på begge backene nå som Anita er historie?
Må vel komme noe nytt inn her.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #168 på: 09. Juni 2017, 21:22 »
Per nu har vi jo Jesus Gamez og DeAndre Yedlin på høyreback, og Paul Dummet, Massadio Haidara og Achraf Lazaar på venstreback. Samtidig kan Mbemba spille hback, og Clark vback.

Så er ikke så fryktelig tynt det, men så som så med kvaliteten...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #169 på: 09. Juni 2017, 21:28 »
Har ikke Haidara, Lazaar og Gamez blitt gjort tilgjengelig? Mente å lese at de var til salgs.

Kvaliteten er ikke akkurat fantastisk. Dummett med ballen i beina er noe av det mest frustrerende en kan se.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #170 på: 09. Juni 2017, 21:46 »
Mener det jeg også, men de er jo fortsatt i klubben. Så jeg regner med de frem til de blir solgt. Men skjønner poenget ditt altså.

Dummet er en helt ok spiller. Skulle gjerne hatt en bedre offensivt back, men spørs om det er der vi kommer til å bruke penger nå..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #171 på: 09. Juni 2017, 22:37 »
Vanskelig å se at Gouffran tilfører oss mer enn det Anita ville gjort kommende sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #172 på: 10. Juni 2017, 13:35 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/15339220.Newcastle_United_close_to_completing_deal_for_French_centre_half/

Virker å være hold i dette ryktet. Florian Lejeune, antar han har vært bra siden han er speidet på at Newcastle gjennom sesongen. Noen som har sett fyren i kamp?
No fate but what you make

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #173 på: 11. Juni 2017, 13:14 »
Gnabry er klar for Bayern. Helsike som de store klubbene støvsuger markedet for tiden!!! Da får vi hente Patrick Roberts fra City. Tanker om han?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #174 på: 11. Juni 2017, 17:14 »
Overrasket jeg også Kristoffer. Gouff beholdes men Anita ut. Trodde det kom til å bli omvendt

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #175 på: 11. Juni 2017, 18:16 »
Overrasket jeg også Kristoffer. Gouff beholdes men Anita ut. Trodde det kom til å bli omvendt
Hadde jeg håpet også 😢 Sies at guffen er en veldig respektert herremann i garderoben.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #176 på: 11. Juni 2017, 18:53 »
Overrasket jeg også Kristoffer. Gouff beholdes men Anita ut. Trodde det kom til å bli omvendt
Hadde jeg håpet også 😢 Sies at guffen er en veldig respektert herremann i garderoben.

Er jo stadig tema rundt transferpolitikken til Rafa opp igjennom. Vært en del tilsynelatene bommer, men hva vet vi egentlig? Kan være spillere hentes inn/beholdes nettopp av slike hensyn?
No fate but what you make

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #177 på: 11. Juni 2017, 22:23 »
Ja, da har altså Mitro scoret for landslaget igjen. Benitez kan jo ta en titt og se hvordan Serbia og Anderlecht bruker /brukte bunten, for mannen kan jo score!
Kan også legge til at Ramsery putta, så da er det bare å vente på en død kjendis igjen...

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #178 på: 12. Juni 2017, 19:31 »
Vanskelig å se at Gouffran tilfører oss mer enn det Anita ville gjort kommende sesong.

Anita har vel vore ein av dei best betalte i klubben etter skraphaug-salget sist sommar, så det er vel rimelig at akkurat det har vore eit ankepunkt mot ein rotasjonsspelar.

Synest også det gir meining å heller forsøke å skaffe ein meir reindyrka høgreback, gjerne med litt luftstyrke, slik at vi ikkje blir sårbare på bakre stolpe på innlegg frå venstre. Posisjoneringsarbeidet til Anita viser også til dels at han ikkje er ein naturleg høgreback (som mot PNE i vårsesongen), og det er vel truleg at han hadde blitt eksponert ytterlegare i ein liga med betre kantspelarar denne sesongen.

Gouffran som andre- eller tredjeval på kant, tredje- eller fjerdeval i 10-rolla, og fjerde- eller femteval som spiss? Ja, det er vel til å leve med. Fin mann å bytte inn dersom vi skal ha ein mann som kan bistå ein back ved eit eventuelt stormløp der vi forsvarer einmålsleiing siste 20.

Forstår det slik at Anita og Gouffran begge er ganske populære i spelargruppa, så i og for seg greitt at éin av dei eventuelt blir verande. Hipp som happ for min del, må eg innrømme.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #179 på: 13. Juni 2017, 08:40 »
Meget skuffende at Anita ikke fikk tilbud om ny kontrakt med Gouffran muligens får det. Kan selvsagt ligge andre ting bak det, men rart for oss som står utenfor og ser inn.