20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: MagZine  (Lest 10711 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

borbis

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 461
    • Vis profil
Sv: MagZine
« Svar #15 på: 30. Mars 2008, 21:07 »
Kjempebra utgave av magzine! Keep up the good work lads
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

“It wasn’t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.”

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: MagZine
« Svar #16 på: 09. April 2008, 16:11 »
For de av dere som ønsker å se flere bilder fra min tur, kan de nå sees på www.newcastleno9.com
Som nevnt tidligere har jeg fått forespørsel fra en av gutta som utgir The Mag om å skrive en artikkel. Den går nok i trykken til neste utgave. Deadline i morgen, regner med å få ferdig saken i dag/kveld. Vil forsøke å reklamere som best jeg kan om Newutd.no og også nevne svindleren i noen ord...

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: MagZine
« Svar #17 på: 18. April 2008, 18:12 »
fordi CW og hans "klubb" er registrert som den offisielle klubben hos Supporterunionen. og siden han ikke har brutt noen av deres regler (og vi ikke har annet enn sterke anklager og indisier å komme med), ser det ikke ut for at han blir kastet ut av Supporterunionen. Men det kan du lese alt om i tråden om NUSSC...

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: MagZine
« Svar #18 på: 18. April 2008, 18:25 »
I tillegg vil det bety en del dersom dette blir den offisielle klubbsiden. Krav er listet opp her :

http://www.supporterunionen.no/viewpage.php?page_id=51

Blant annet må vi ha et styre, noen som forvalter pengene og kontakten opp mot supporterunionen. Det vil bety en del jobbing for de i styret. I tillegg må vi ha vedtekter og innkreving av medlemsavgift fra 1.august i år for å bli vurdert som offisiell klubb. Men det hadde vært morosamt :)

Det eneste jeg ser som en mulighet for å bli en offisiell klubb er at vi viser en total pakke til årsmøtet i vinter som er bedre enn den CW kan tilby, Så er spørsmålet : Er det interesse for at noen tar den ekstra jobbingen dette vil innebære?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: MagZine
« Svar #19 på: 18. April 2008, 18:50 »
Det er sikkert mange som har lyst til å stille opp. Og det er selvfølgelig mange kompetente personer i våre rekker. Men om de har tid og mulighet til det, er noe annet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: MagZine
« Svar #20 på: 18. April 2008, 18:57 »
[...] Men om de har tid og mulighet til det, er noe annet.

amen. Sliter litt selv med tid med 4 små og jobb 11 timer om dagen.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: MagZine
« Svar #21 på: 18. April 2008, 19:30 »
Kva er vitsen med å være offisiell klubb? Ingenting eg savna når eg har Newutd.no med Magzine. I tillegg er dette 3 gangar så stort som driten te Weiseth. Syns det fungerar utmerket som det er no, og det blir berre bedre og bedre.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: MagZine
« Svar #22 på: 18. April 2008, 21:16 »
Egentlig enig m Øyvinden, Har nok en tid hatt den følelsen om at dette er den "riktige" måten pr idag å drive det på. Eneste "plusset" jeg ser som ville vært noe var å få nettadressen på C+ sendingene, sånn at ikke flere blir lokket inn i fellen til CW.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: MagZine
« Svar #23 på: 18. April 2008, 21:33 »
Var litt frampå for å få dette til å bli offisiell klubbside tidligere men ser fordelen med å drive slik vi gjør nå :

- Ingen utgifter til medlemsskap hverken for den enkelte eller for newutd.no til SBF.
- Vi har ingen over oss som krever betalinger, antall medlemsblader pr.år, adresselister osv.osv.
- Vi har like mange og kanskje bedre fordeler enn de på newcastle.no (Billigere nettbutikk, billigere å skaffe billetter, bedre diskusjonsforum +++ )
- Vi kan fortsatt drive på samme måte som vi gjør nå, noe som faktisk er bra.

Don't change a winning team!!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: MagZine
« Svar #24 på: 19. April 2008, 15:43 »
Å skulle satse på å bli en offisiell klubbside akkurat nå, ville kanskje være å gape over litt mye på en gang.

Jeg ser for meg at vi en gang i fremtiden kan bevege oss den veien, men føler vi gjør smartest i å ta ett skritt av gangen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ivar11

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Sv: MagZine
« Svar #25 på: 19. April 2008, 19:19 »
Hei. Jeg leste første utgave av MagZine. Veldig bra! Er det skrevet flere? Hvor ligger disse? Hvilken hovedside? Finner dem ikke.
Igjen veldig bra første utgave!

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: MagZine
« Svar #26 på: 19. April 2008, 19:23 »
Om du går på forsiden til newutd.no så ligger det link der. Øverst på siden. Begge utgivelsene ligger under linken

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: MagZine
« Svar #27 på: 23. April 2008, 01:13 »
Og begge er kjempebra! All ros til Radar, som egentlig er scousers-fan. Rart da at jeg som bodde i Pool skulle bli NUFC fan :-)

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: MagZine
« Svar #28 på: 23. April 2008, 11:00 »
Vel, jeg har fulgt 'Pool siden -84 og har fulgt Newcastle siden -92 etter at jeg møtte KK på SJP. Hadde en VIP-omvisning da ifm en skoletur.  ;D

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: MagZine
« Svar #29 på: 02. Mai 2008, 14:13 »
I dag skulle egentlig neste nummer av Magzine kommet ut, men av ulike årsaker så kommer det ikke flere utgaver denne sesongen. Får prøve igjen til høsten.

1. Jeg har fått flere i familien så jeg har vært avhengig av at andre skriver innlegg. Intet hørt fra noen
2. Jeg hadde håpet at noen kunne skrive noen ord fra turen til Sunderlandkampen, men igjen....intet hørt fra noen
3. Det var 0 svar på konkurransen i forrige utgave av MagZine. Var de for vanskelig?
4. Mediasenteret i klubben vil ikke hjelpe med med bilder, intervjuer og lignende fordi vi ikke kan/vil betale for det
5. Om jeg hadde laget et nummer så ville det i stor grad vært et oppgulp av mine meninger og synspunkter, noe jeg synes blir feil.

Om noen er interessert i å få tilsendt the Mag framover, som for øvrig er et bra magasin, så bare ta kontakt. regner med Ulf sin reportasje kommer i neste nummer i slutten av mai.