20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vi trenger skribenter til MagZine  (Lest 6624 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Vi trenger skribenter til MagZine
« på: 24. Juni 2009, 08:12 »
Som noen kanskje har fått med seg så jobber vi hardt for å få klar supporterklubben til seriestart. Ole Reidar og jeg har klart å få tak i faste skribenter til de fleste av spaltene som skal være med i hvert MagZine, men vi mangler fortsatt folk til flere av enkeltartiklene som vi har planlagt å ha med i første utgave.

Vi trenger folk som kan ta seg av følgende tema:

- The Funny Side of Toon (fast spalte, men hvis du bare ønsker å skrive for første utgaven er det OK)
Her er det snakk om å samle noen vitser og morsomme bilder (Newcastle-relatert, selvsagt).

- Presentasjon av nye spillere (når den tid kommer)

- Reisebrev (spiller ingen rolle fra hvilken Newcastle-kamp, må inkludere bilder (enten egne eller andres))

- "NewUtd tipper sesongen" (kort gjennomgang av alle lagene i CCC med rangering)

- Vurdering av stallen (gjennomgang av hvert ledd med terningkast og totalvurdering)

Vår MagZine-redaktør, Radar, reiser på ferie i slutten av juli og derfor har vi satt deadline til 25. juli. Det er imidlertid viktig at han får alt tilsendt i god tid før dette (senest 20. juli), slik at han får tid til å legge det inn i designet og endre på eventuelle småting.

Du trenger ikke å skrive perfekt norsk for å kunne skrive en artikkel for oss, men vi ber om at alle kjører dem gjennom skrivekontroll i Word/Office eller lignende før de sendes avgårde. Dette sparer oss for mye arbeid. Hvis du inkluderer bilder anbefales det å legge ved credits (f.eks. Foto: AP/Frank Thomas) som kursiv under bildene.

Er du interessert i å hjelpe til?

Skriv en post her i denne tråden eller send oss en mail til magzine@newutd.no for å få grønt lys. Det er viktig at dette gjøres først slik at ikke flere personer skriver om samme emne.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #1 på: 24. Juni 2009, 10:27 »
Jeg vil gjerne hjelpe til. Kan hvertfall ta ett av de nevnte temaene, muligens flere (har ikke ubegrenset med tid). Tar hvertfall på meg å presentere nye spillere, dersom det er ønskelig fra deres side.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #2 på: 24. Juni 2009, 14:46 »
Hmm, den vurderinga av stallen virker veldig interessant ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #3 på: 24. Juni 2009, 15:18 »
Sender dere en mail til magzine@newutd.no slik at vi faar fullt navn, mailadresse samt eksakt hva dere tar paa dere. Vi har en oversikt over hvem som har ansvaret for ulike sider.

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #4 på: 24. Juni 2009, 17:53 »
Jeg ønsker å skrive en vurdering av stallen.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #5 på: 24. Juni 2009, 19:26 »
Jeg kan bidra med litt skriblerier og krusseduller jeg. Det kan være presentasjon av nye spillere, vurdering av stallen eller Newutd tipper sesongen (rangering av CCC klubbene).asjon av nye spillere, vurdering av stallen eller Newutd tipper sesongen (rangering av CCC klubbene).


Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #6 på: 24. Juni 2009, 20:08 »
Dersom du kommer over morsomme artikler, bilder mm. som kan være aktuell til bladet så send det til meg på magzine@newutd.no

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #7 på: 25. Juni 2009, 11:17 »
Skulle gjerne vært med som skribent nå, men jobber hele juli i lokalavisa. Så det spørs om jeg får tid.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #8 på: 25. Juni 2009, 14:37 »
Jeg kan godt tenke meg å være med å skrive, men ingenting der som jeg føler at jeg har så veldig mye å bidra med. Dukker det opp mer senere, kan jeg nok bidra :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #9 på: 25. Juni 2009, 14:38 »
Hoerer vi gratisreklame med artikkel i lokalavisa, Panzer??  ;)

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #10 på: 25. Juni 2009, 19:38 »
Om du kan skrive så betyr ikke alder noe

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #11 på: 25. Juni 2009, 19:46 »
Den artikkelen er allerede tildelt en annen men send meg en mail dersom du er interessert i å skrive så finner vi noe for deg.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #12 på: 25. Juni 2009, 19:52 »
Til utgave 1 mangler "Funny Side of Toon" (Morosiden) og reisebrev. Men vi begynner allerede nå å se på artikler til utgave nr.2 som blir utgitt i slutten av september. Der tar vi gjerne i mot bidrag.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #13 på: 25. Juni 2009, 21:10 »
Jeg har sendt mail til radar om den oppgaven peter så regner med at han tenker på meg. Men har du lyst så er det vel mulig å sammarbeide...

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Vi trenger skribenter til MagZine
« Svar #14 på: 25. Juni 2009, 21:18 »
Hoerer vi gratisreklame med artikkel i lokalavisa, Panzer??  ;)

Hvis du greier å vinkle det inn mot Eidsvoll, så kan jo det gå :P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/