20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ditt beste Newcastle United minne  (Lest 12150 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Ditt beste Newcastle United minne
« Svar #45 på: 07. Nov. 2007, 06:22 »
sant forsåvidt.. kunne sikkert plassert den et annet sted.. men var bare sykt deppa etter kampen, og prøvde å være litt morsom.. Men tar den, helt klart :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Ditt beste Newcastle United minne
« Svar #46 på: 07. Nov. 2007, 10:47 »
Det maa vel bli omvisning paa stadion samt et moete med Kevin Keegan i 1992. Definitivt et bra minne.

Juicypopz

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Sv: Ditt beste Newcastle United minne
« Svar #47 på: 07. Nov. 2007, 21:19 »
For meg er det en kamp mellom newcastle og leicester i 96/97 (tror jeg). Var seks år på det tidspunktet og bodde i England. Var på puben med fattern og naboene (bestefaren i huset, mannen i huset og sønnen som var en 3 år eldre enn meg). Leicester leda 3-1 lenge og jeg ble mobba noe sykelig.
Big Al våkna når det var 10 minutter igjen og putta et hat-trick. Vi vant 4-3. Det er for meg det ultimate minnet. Husker forsatt hvordan bestefaren begynte og grine. Rettferdighet!  :)

(tar forbehold om feil, er jo tross alt 17 år sida!!! )

Et annet et som er litt moro var da jeg var der for 5 år sida, og var på et steak-house utafor byen. Så en blacked out mercedes med registrerings-skiltene
L 40 LUA. Noen som tør gjette hvem jeg møtte innpå restauranten???
« Siste redigering: 07. Nov. 2007, 21:24 av Juicypopz »
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

Zogbia

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 23
    • Vis profil
Sv: Ditt beste Newcastle United minne
« Svar #48 på: 27. Nov. 2007, 11:08 »
Når jeg igjen ser Albert chippe over Schmeichel, husker jeg kjapt hvorfor jeg er black & white tvers gjennom! ;D

Også da jeg møtte Kongen selv, Sir Alan, på St. James's i 98' var også en ganske bra dag!

Howay the Lads!
« Siste redigering: 27. Nov. 2007, 11:11 av Zogbia »
Shearer 9 Legend

bagdad bob

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 115
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Sv: Ditt beste Newcastle United minne
« Svar #49 på: 02. Des. 2007, 15:11 »
Når vi tok sølv i 97 (trur det var då) og slo liverpool på målforskjellen. Huska eg rett slo vi asenal og på målforskjellen, men det var ingen Arsenal fans i nærheita so eg fekk plage... ;D. Alle liverpool fansa som eg kjenner fekk i allefall høyre det.