20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: MagZine 5 2009/10  (Lest 1625 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
MagZine 5 2009/10
« på: 08. April 2010, 23:33 »
MagZine 5 2009/10 er nå tilgjengelig på medlemssiden. Denne gangen kan vi blant annet by på reisebrev fra TAN-treffet i Newcastle, restaurantguide og en vurdering av stallen i forhold til opprykk. Logg inn og klikk på "MagZine" i den andre menyen til venstre for å laste ned PDF-filen.

Ris, ros og andre kommentarer settes pris på :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Cutthroat

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 276
    • Vis profil
Sv: MagZine 5 2009/10
« Svar #1 på: 09. April 2010, 23:19 »
God utgåve av MagZine; likte spesielt reisebrevet frå Everton - Newcastle. Supportartreffet såg spennande ut, hadde vore artig å fått med seg neste sesong!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: MagZine 5 2009/10
« Svar #2 på: 10. April 2010, 10:38 »
Fine bilder av meg og min undercover Villa-supporter kompis. :P Synd det ikke ble tatt bilder fra Newcastles yrende natteliv.

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: MagZine 5 2009/10
« Svar #3 på: 12. April 2010, 09:33 »
Synes dere gjør en meget god jobb med medlemsbladet! Designet er jo overlegent, og flere av tekstene er informative og godt skrevet. Personlig likte jeg denne gangen artiklene med John Beresford og Everton - NUFC kampen. Det er godt å mimre litt ;) Restaurant guiden er også nyttefull, som jeg håper det kommer flere av.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic