20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45  (Lest 19052 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #75 på: 25. Mars 2014, 22:33 »
Det første Ashley burde bruke penger på er og få Pardew bort fra Newcastle. Hent en manager som belønner prestasjoner, og ikke navn og nasjonalitet. Hent en manager som vil at laget skal spille fin fotball. Drittlei Pardew nå.
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #76 på: 25. Mars 2014, 22:35 »
Siden kampen definitivt er over nå. La meg komme med et par bemerkninger i rusen av rødvin og sinne:

1. Herrefred så jeg misunner Everton manageren deres. Var vel en av de virkelige pådriverne for Martinez da det var snakk om å sparke Pardew i fjor. En ung, taktisk smart manager med ønske om å spille offensiv fotball. Kommer til SJP og ønsker angripe. Imponerende. Dersom der var sjans i havet burde Pardew vært sparket og Martinez henta inn i fjor.

2. Jeg er drita lei av Pardews forskjellsbehandling. Vi har spilt to bedritne kamper på rad med dagens startellever. Sist helg kom Ben Arfa inn og egenhendig var med på å avgjøre kampen for oss. Løsninga: fortsette med den samme trauste oppstillinga som knapt skaper sjanser. Antakeligvis for å tenke defensivt på hjemmebane. Feigt. Trist. Forbanna provoserende at det ikke gis like muligheter til spillerne våre. #€"#%#". Fasiten er nok at Ben Arfa forsvinner når det er en slik type spiller vi burde satse på. Helvette heller.

3. Jeg syns synd på Cisse. Jada, han kunne vært bedre i det oppbyggende spillet, men herregud så frustrerende det må være å ikke få NOE SOM HELST å jobb med. Når han først får det er han faktisk der han skal være. Frustrerende.

Frustrerende kveld. Sitter stadig med følelsen av at Pardew har tatt oss så langt som han kan. Ikke våger han være offensiv i tilnærmingen, ikke tør han satse på de spillerne som virkelig kan skape noe.

Vi starter med safety first-innstilling hjemme mot Everton og taper 3-0. Slik skal det ikke være i Newcastle.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #77 på: 25. Mars 2014, 22:35 »
Første Tirsdag tap på 85 år. Pardew elsker å slå disse rekordene på nesten hundre år. Rekken begynner å hope seg opp nå.

roxdaddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 450
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #78 på: 25. Mars 2014, 22:36 »
Dette laget skriker så intenst etter spillere som kan levere noe produktivt på siste tredjedel av banen. Ingen plan. Håpløse innlegg. Mye på tvers. Forferdelige avslutninger.

I dag burde Cisse og Anita putta. Muligens Gouffran tidlig i første også. Men Everton evner å trøkke den inn, og avgjør kampen lett. Huff...

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #79 på: 25. Mars 2014, 22:37 »
Syns ærlig talt kanskje Anita er vår beste i kveld, jeg.

Seriøst? Ser vi samme kamp, eller? Anita har vært sammen med Dummet, de Jong og Gouffran, helt rævva kampen gjennom! Og missen hans er jo bare kronen på "verket"! Spiller med en puls på 200, og stresser jo mer enn et fanget lemen!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #80 på: 25. Mars 2014, 22:39 »
Helt seriøst. Ut fra den spillertypen og den arbeidsoppgaven jeg forventer at Anita skal ta, syns jeg han spiller godkjent i dag. Distribuerer ballen bra videre, holder bra balltempo, trygg og god. Jobber som en gud. Jeg forventer verken overflod av assists eller mål av Anita.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #81 på: 25. Mars 2014, 22:39 »
Følger man Coloccini hele tiden fra da han kløner det til og Osman komfertabelt setter inn 3-0 så se hvor rævva han er og hvor mye han sliter når han henger etter. Helt utrolig! Begynner å bli mektig lei Coloccini som har mye skadefravær, fravær av familiære og personlige årsaker hele sesongen. God tur hjem til sommeren.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #82 på: 25. Mars 2014, 22:40 »
Hva forventer du egentlig at Anita? Er du i det hele tatt klar over hvilken type spiller han er?
Nei.

Tremblem

  • Gjest
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #83 på: 25. Mars 2014, 22:41 »
Et middels bedriftslag har bedre presisjon. Hva i all verden så Carr i Mbiwa? 7 mill pund for det greiene der?

Unnskyld meg, du vet at Mbiwa ikke er en back, men en midtstopper, ikke sant? Tror du Colo er noe bedre ute på kanten? Eller Williamson?

Mbiwa begynte å se jævlig bra ut på midtstopperplassen før han ble benka igjen. Så ut som skikkelig kvalitet.

Unnskyld meg, men jeg vet jævla godt han er midtstopper! Har enda til gode å se han spille i nærheten av godkjent uansett posisjon. Var rævva i dag og, dog på lik linje med resten av laget. Null presisjon, null innsats, totalt uten mål og mening alt som skjer. Tottenhamkampen all over!

De har tydeligvis tatt ferie, vi ender på 9. plass om ikke Stoke (!!!!!!!!!!) tar oss igjen. Ashley har nådd målet sitt. Da sier jeg takk for meg for sesongen 13/14 og kommer tilbake i august. Da har vi forhåpentlig fått et par nye lånesigneringer "over the line", etter at Pardew har gått fra at vi ha 5 spillere, til å være fornøyd med det han har!
« Siste redigering: 25. Mars 2014, 22:50 av Tremblem »

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #84 på: 25. Mars 2014, 22:44 »
Synes Anita er grei i dag. Tiote og Krul også. Cisse begynner å vise litt bedre takter nå. Backene + Colo får stryk av meg. De Jong er halvhjertet hele kampen. Ben Arfa er gledelig positiv.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #85 på: 25. Mars 2014, 22:49 »
Kristoffer: Anita distribuerer absolutt ikke ballen bra videre! De aller fleste pasninger fremover ender jo hos motstander! Imponerende! Er også alt for veik, i tillegg til han sikkert har gått på "Steven Taylors Ryggeskole"! Ikke enig med deg altså!

Boris: Forventer litt ro, og kanskje litt bedre pasningspresisjon i det offensive spill?! Kom seg når han bytta til back da! ;)

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #86 på: 25. Mars 2014, 22:51 »
Blir bra å få Pardew tilbake på benken snart. Laget lider når han ikke er der.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #87 på: 25. Mars 2014, 22:52 »
Så ufatteleg lei heile opplegget.  :thumbd:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #88 på: 25. Mars 2014, 22:52 »
Det er så jævlig mye med denne kampen som gjør at jeg blir oppriktig grinete.

Først og fremst, hva er det vi spiller? 4-3-1-2? Supert! Gouffran som offensiv midtbane? Hvafaen! Det må jo være en drømmeformasjon å spille med en Ben Arfa eller Marveaux på laget. Gouffran tror jeg drista seg inn på topp 10 dårligste kamper jeg noensinne har sett fra en Newcastle-spiller. 90 av 100 managere hadde tatt Gouffran av til pause. 9 hadde tatt av Gouffran før pause. Tilbake sitter vi. Når han først blir bytta ut er det på overtid mot Shola på stillingen 0-3. Noe som ikke bare er komplett meningsløst, men også fryktelig ydmykende for begge parter.

På den topp 10-lista kommer også Dummet inn, bare så det er sagt. Tror jeg telte én farlig dødball i dag, det var den første corneren som var så dårlig slått at den tok Everton helt på senga. Den neste corneren, som var akkurat like dårlig, hadde de full kontroll på. Dummet var vel veldig delaktig i ihvertfall de to første målene i tillegg. Hvis ikke Haidara starter neste kamp gir jeg meg ende over. Gouffran må også tilbake til benken - hvor han hører hjemme. Hvis Gouffran starter første kamp neste sesong kan vi trygt erklære også sommerens overgangsvindu for en fiasko.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton tirsdag 25.03 kl. 20:45
« Svar #89 på: 25. Mars 2014, 22:53 »
Vil gjerne se stats som viser at Anita har så fæl pasningsprosent, jeg da. Føler at de to gutta sentralt var blant våre bedre. De som skal skape noe fremover som starter i dag feiler derimot stort.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida