20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 133509 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #915 på: 12. Nov. 2012, 19:11 »
Problemet med slike talsmenn er jo at det alltid er litt spesielle personer som tar på seg oppgaven. Jeg er kanskje på Nord-europas tynneste is når jeg sier det, men tviler på at du finner mange sivilingeniører, siviløkonomer eller advokater blant de folka der. Husker jo han forrige til Brann (ikke han østlendingen som er nå, han er en jævlig fining faktisk) som var pære idiot. Han til RBK sa vel at barn ikke skal få dra på fotballkamper og han til VIF forsvarte nærmest pipingen da Carl Erik Torp skulle si en hilsen til Brann Stadion.

Så det er mye rart der ute.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #916 på: 12. Nov. 2012, 19:30 »
Han til RBK sa at du ikke burde ha en kid på armen når du gikk bort til motstanderlagets supportere for å yppe. Jeg synes faktisk talsmennene til Kjernen har vært ganske bra. Det er bare det at de ikke kan kontrollere at det finnes så jævlig mange klovner der. Jeg har liten sans for folk som går rundt i gatene i Molde og roper "hater Molde by"- Det blir litt for infantilt.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #917 på: 12. Nov. 2012, 21:48 »
Han til RBK sa at du ikke burde ha en kid på armen når du gikk bort til motstanderlagets supportere for å yppe.

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article147567.ece

"- I utgangspunktet synes jeg faktisk at fotballkamper er en voksen form for underholdning. I utgangspunktet synes jeg ikke barn har så mye der å gjøre, sier Arnt Furunes til NRK Møre og Romsdal."

Godt mulig dette blir en ny "gjett hva trønderen egentlig mener ut i fra klare sitater"-sak, men her føler jeg at man ikke kan misforstå så mye.  :P

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #918 på: 12. Nov. 2012, 21:51 »
Ok, da blandet jeg med en annen sak. :-) Hadde glemt han fyren der. Jeg tror ikke han var talsmann så lenge.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #919 på: 12. Nov. 2012, 23:36 »
Ja, om de har endret er det svært positivt. viser at man tar litt ansvar  :thumbu:

 Både Molde og VIF burde vel kanskje sett seg om etter nye dersom man ikke ønsker at supportergruppen skal bli representert av en idiot.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #920 på: 13. Nov. 2012, 15:38 »
Furunes dreit noe vanvittig på draget med den uttalelsen der, og fikk kort tid etter permisjon fra vervet som talsmann, og med det resultat at nye talsmenn fikk kurs i mediehåndtering av RBK.
Dagens Kjernen-talsmann er det i hvertfall ingenting i veien med. Det vil si, hvis jeg sier at han er SV-er, så vil nok mange le høyt og rått, og hevde at jeg tar fullstendig feil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #921 på: 16. Nov. 2012, 09:08 »
Da har Mjelde hentet Tijan Jaiteh til Start. Var han noe god i Brann i sin tid der?

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #922 på: 16. Nov. 2012, 10:25 »
Da har Mjelde hentet Tijan Jaiteh til Start. Var han noe god i Brann i sin tid der?

Han levde aldri helt opp til forventingene. Var vell Mjelde som hentet han til Brann også. Var en uslipt diamant som aldri ble ferdig slipt.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #923 på: 16. Nov. 2012, 13:50 »
Tijan var faktisk veldig god i de par første sesongene under Mjelde. Under Steinar Nilsen gikk det nedover med både prestasjonene og oppførselen, men det var visstnok fordi Nilsen behandlet ham så jævlig sies det. I beste fall er han et kjempekupp.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #924 på: 18. Nov. 2012, 02:15 »
Er det forøvrig noen (Andy?) som kan forklare meg hvorfor Start vraker Fredrik Strømstad, nå som de har rykket opp til Tippeligaen? Skulle tro klubben hadde bruk for en rutinert klubbspiller, med erfaring fra Tippeligaen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #925 på: 18. Nov. 2012, 18:19 »
Han er ikke god nok for adecco spill engang. Skader har dessverre ødelagt karrieren hans. "Formduppen" har vel nå vart i rundt 2 år. Ser ut som han blir 3. div spiller neste sesong

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #926 på: 18. Nov. 2012, 19:48 »
SOGNDAL!!! TL2013!!!  :toon:

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #927 på: 18. Nov. 2012, 19:52 »
Synes Jaiteh var dritgod under Mjelde, jeg. Han mistet det jo helt da Steinar Nilsen tok over, men det hadde vel kanskje med mye utenomsportslig å gjøre, ja.

At Strømstad er såpass dårlig nå overrasker meg også. Trodde han var Starts nest beste spiller om dagen jeg (etter han islandske kongen som scorer og scorer).

Ser at FFK går ned nå og at Godset tar sølvet. Alle ære til Sogndal som slår verdens mest ufokuserte Brann-lag i hvert fall  :P

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #928 på: 18. Nov. 2012, 20:57 »
Brann presterte som vanlig å ende med 0 poeng i alle de seks kunstgresskampene sine i år. Det lover jo godt for neste år, nå som det er gress-lagene som rykker ned...

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #929 på: 18. Nov. 2012, 21:32 »
Trist med så mange plast-lag i tl ja.