20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: nPower Championship 12/13  (Lest 23758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
nPower Championship 12/13
« på: 06. Aug. 2011, 13:36 »
En kamp unnagjort allerede i Championship, Blackpool med en 1-0 seier borte mot Hull etter scoring av Gary Taylor-Fletcher. Klarer Ian Holloways menn det umulige å rykke direkte opp igjen? Blir vanskelig, mine favoritter til direkte opprykk er nok West Ham og hardtsatsende Leicester. En ganske stor gruppe utfordrere består for min del av Birmingham (forutsatt at de ikke mister flere sentrale spillere), Nottingham Forest, Reading, Leeds, Cardiff, og kanskje Blackpool.

Ser forresten at John Carew nærmer seg en avtale med West Ham. Potensielt et smart trekk fra begge parter. Hva menes det?
« Siste redigering: 31. Okt. 2012, 15:49 av Daniel »

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #1 på: 06. Aug. 2011, 14:42 »
Så mesteparten av kampen igår selv, og synes Blackpool var temmelig heldige som vant. Tror nok ikke de rykker opp, eventuelt blir det nok gjennom playoff og litt flaks i den. Ganske sikker på at West Ham går opp, Leicester bør også ha gode muligheter. Vil overraske meg om ikke de to øverste blir West Ham pluss enten Leicester, Birmingham eller Reading.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #2 på: 06. Aug. 2011, 14:49 »
Var like mye Hawaii i forsvaret til Blackpool mot Hull som det var stort sett i alle PL kampene i fjor. Så her må de bli bedre om de skal rykke opp!

Spørst om ikke Kevin Philips og Brett Ormenroyd har sett sine beste dager også.

West Ham har jeg tro på at skal rykke opp ellers er det mye bingo mellom 4-5 andre lag! Pleier også å være et overraskelse lag som pleier å gå hele veien også!

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #3 på: 07. Aug. 2011, 16:06 »
Ingen god start for våre gamle heltar. Nolan og Hughton opna begge med eittmålstap. For WHU sin del var det vår gamle nemesis Kenny Miller (atpåtil på overtid) som nok ein gong vart tunga på vektskåla mot eit Allardyce-lag. Blir nok ein utruleg givande nPower C-sesong dette!

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #4 på: 07. Aug. 2011, 17:25 »
Tror nok også Leicester rykker opp, men er litt usikker på west ham faktisk. Kanskje kan Southampton ta en Norwich?

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #5 på: 07. Aug. 2011, 17:34 »
Tror nok også Leicester rykker opp, men er litt usikker på west ham faktisk. Kanskje kan Southampton ta en Norwich?

Tviler. Championship virker langt sterkere i år enn i fjor. I fjor var det veldig åpent, mye fordi de lagene som kom ned fra PL var fullstendig ruinerte.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7626
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #6 på: 12. Sep. 2011, 00:28 »
Stemmer det at Huseklepp fikk en assist for Portsmouth idag? :)

Brighton og Southampton har overraska meg i starten.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #7 på: 12. Sep. 2011, 00:41 »
Hadde vært helt konge om tabellen ble sånn som den er nå, med unntak av Brighton som jeg vil ha høyere. Noen som vet hvordan det går med LuaLua der? Spilt noe der nå?
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #8 på: 12. Sep. 2011, 01:43 »
Håper bare Hughton lykkes med Brums, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #9 på: 12. Sep. 2011, 01:45 »
Jupp. Sjekket tabellen i sta, og da lå de på første. Men alt var fucked up, så kan hende det var noe feil. Men jeg digger Hughton, og jeg ønsker han alt godt. Opprykk og andreplass bak Newcastle neste sesong hadde vært perfekt. :D
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #10 på: 12. Sep. 2011, 01:52 »
Starta litt svakt, 7 poeng på 5 kamper og midt på tabellen per nå. Har dog hengkamp mot Burnley som med seier kan føre dem oppunder teten. Får håpe de får dreis på sakene etter dagens 3-0-seier :)
Forøvrig enig med deg. Personen Chris Hughton er intet mer enn fantastisk.
« Siste redigering: 12. Sep. 2011, 01:54 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #11 på: 14. Sep. 2011, 18:26 »
Registrerer at det til helgen er en Championshipklassiker, Millwall-West Ham. Men som et sjokk, ser jeg at det er den horekjedelige kampen Nottingham-Derby som prioriteres som tv-kamp. Dummeste jeg har sett på lang tid!  >:(

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #12 på: 14. Sep. 2011, 19:05 »
Vel vel, Nottingham - Derby er da også et skikkelig rivaloppgjør. East Midlands-derby, vettu :)

Men enig i at Millwall - West Ham burde ha blitt prioritert først. Synd ikke man får muligheten til å se begge to.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #13 på: 15. Sep. 2011, 11:41 »
Registrerer at det til helgen er en Championshipklassiker, Millwall-West Ham. Men som et sjokk, ser jeg at det er den horekjedelige kampen Nottingham-Derby som prioriteres som tv-kamp. Dummeste jeg har sett på lang tid!  >:(

At de ikke sender millwall - wh har nok sammenheng med at denne kampen er et høyrisikoppgjør. Millwalls høyreekstreme hooligans er jo godt kjent. Hvis kampen sendes direkte på tv, kan det bety ytterligere insentiver til å lage bråk.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: nPower Championship 11/12
« Svar #14 på: 25. Sep. 2011, 17:42 »


Norges største legende.