20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 85770 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #15 på: 19. Nov. 2009, 20:44 »
Jeg hater Frankrike etter det som skjedde i går. Ellers så både håper og tror jeg på Brasil, med outsiderne Spania og Elfenbenskysten nærmest

Peter

  • Gjest
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #16 på: 19. Nov. 2009, 20:44 »
Jeg har Farmor fra Danmark og Onkel og Tante i Danmark + 4 søskenbarn i Danmark, men jeg synes det er et drittlag fordet. De spiller kjedelig fotball og jeg unner ikke de kjepphøye Danskene noe som helst. Ikke VM plassen en gang. I Norden er det bare ett lag man skal holde med uansett og det er Noreg!


Og Hvorfor jeg "hater" New Zealand? Hvorfor liker man Newcastle? Fordi de spiller fin fotball? Jeg har ikke mye kjennskap til Algerie og Sør-Afrika, men det er bare sånn at jeg liker Afrikanske lag. Så det er akuratt likt som hvorfor jeg ikke liker New Zealand. Jeg har ikke noe imot dem, men jeg bare liker dem ikke. Så sånn er det! :)

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #17 på: 19. Nov. 2009, 20:47 »
Spania vinner. Elfenbenkysten med en Drogba i toppform gjør et godt VM, og spiller bronsjefinale mot Nigeria som har radarparet Martins/Ameobi på topp :P Sett pengene på dette folkens ;D

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #18 på: 19. Nov. 2009, 20:53 »
Digger alltid outsiderne. Har holdt med Australia i de foregående VM'ene, nå får jeg holde et øye med New Zealand i tillegg. :)

Av nasjonene som har størst sjanse for å vinne håper jeg på Frankrike. Det viktigste er uansett å holde England og Italia borte fra noe gull. 

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #19 på: 19. Nov. 2009, 21:02 »
Hvorfor ikke England?
Håper for all del ITALIA eller PORTUGAL ikke vinner, helst ikke Spania heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #20 på: 19. Nov. 2009, 21:35 »
Jeg håper inderlig at VM titlen IKKE havner i Italia, England, Frankrike eller Spania. De 3 førstenevnte må ihvertfall for all del IKKE vinne VM.

Damnark er min soleklare favoritt!
Danmark som soleklar favoritt.  ::) Jaja, hadde vært morsomt med dansk gull. Tror likevel Spania stikker av med seier'n.

Er vel lov å heie på dem?

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #21 på: 19. Nov. 2009, 21:40 »
Siden "En del av meg er dansk" føler jeg at jeg må heie på dem. Dansker er hyggelige folk.

Peter

  • Gjest
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #22 på: 19. Nov. 2009, 21:47 »
Siden "En del av meg er dansk" føler jeg at jeg må heie på dem. Dansker er hyggelige folk.


Hehe, ja for all del. Det er bare det at jeg ikke liker Dansk fotball! :)

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #23 på: 19. Nov. 2009, 22:04 »
Hvorfor ikke England?

Fordi engelskmenn er så snevre. Vinner de VM kommer de til å tro de er verdens beste i årtier fremover. Sånn sett ikke så forskjellig fra i dag, menmen...

Van_Goor

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 139
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #24 på: 19. Nov. 2009, 22:08 »
Siden jeg er 1/2 nederlandsk og har NL statsborgerskap sier det seg selv hvem jeg holder med  ;D Må også si at jeg ble provosert over Frankriket og Henry i går, og jeg blir minst like provosert når jeg leser om alle som gir den svenske dommeren skylden.. Men det er en annen diskusjon ;)

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #25 på: 19. Nov. 2009, 22:27 »
Siden "En del av meg er dansk" føler jeg at jeg må heie på dem. Dansker er hyggelige folk.


Hehe, ja for all del. Det er bare det at jeg ikke liker Dansk fotball! :)

Sa ikke noe mot deg :) . Kunne jo hende du hadde møtt noen dansker som ikke var fult så hyggelige ;) . Men de danskene jeg har møtt, og kjenner er hyggelige folk :) . Har slekt rett ved stadioen til Brøndby :P .

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #26 på: 19. Nov. 2009, 22:43 »
Hvorfor ikke England?

Fordi engelskmenn er så snevre. Vinner de VM kommer de til å tro de er verdens beste i årtier fremover. Sånn sett ikke så forskjellig fra i dag, menmen...

Hehe, men Frankrike som er arrogant så du får det, kan du holde med? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #27 på: 19. Nov. 2009, 23:19 »
Siden "En del av meg er dansk" føler jeg at jeg må heie på dem. Dansker er hyggelige folk.
Hehe, ja for all del. Det er bare det at jeg ikke liker Dansk fotball! :)

Øhh, liker du ikke offensiv fotball?
Er vel få nasjoner som spiller mer gøyal og offensiv fotball enn danskene. Er vel omtrent bare Nederland som kan sammenlignes med dem.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #28 på: 19. Nov. 2009, 23:31 »
Siden "En del av meg er dansk" føler jeg at jeg må heie på dem. Dansker er hyggelige folk.
Hehe, ja for all del. Det er bare det at jeg ikke liker Dansk fotball! :)

Øhh, liker du ikke offensiv fotball?
Er vel få nasjoner som spiller mer gøyal og offensiv fotball enn danskene. Er vel omtrent bare Nederland som kan sammenlignes med dem.
Brasil. Teknisk god offensiv fotball.
« Siste redigering: 19. Nov. 2009, 23:36 av ErikLi »

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #29 på: 19. Nov. 2009, 23:53 »
Hvorfor ikke England?

Fordi engelskmenn er så snevre. Vinner de VM kommer de til å tro de er verdens beste i årtier fremover. Sånn sett ikke så forskjellig fra i dag, menmen...

Hehe, men Frankrike som er arrogant så du får det, kan du holde med? :P

Tss, franskmenn er kule da.