20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Zlatan Ibrahimovic  (Lest 2930 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Zlatan Ibrahimovic
« på: 13. Juli 2008, 13:13 »
En fantastisk fotballspiller og en fantastisk personlighet!

Har nettopp sett på "Renee møter Cirkus Zlatan". Kan absolutt anbefale den på det sterkeste!

Del 1:


Del 2:


Del 3:


Del 4:


Del 5:

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Zlatan Ibrahimovic
« Svar #1 på: 13. Juli 2008, 22:58 »
En fantastisk fotballspiller og en fantastisk personlighet!

Snakker vi om samme Zlatan her? Han er en OK fotballspiller, men han er en UFYSELIG person.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Zlatan Ibrahimovic
« Svar #2 på: 14. Juli 2008, 00:04 »
Jeg har av en eller annen grunn begynt å endre syn på Zlatan. Ja, han er arrogant. Jævlig arrogant. Men av en eller annen grunn så kler det ham. Jeg vil selvsagt aldri tilgi ham for at han slo Erik Hoftun i en CL-kamp i 2002, men det er lenge siden nå, og jeg hører stort sett bare om at han har scoret mål for Inter og Sverige. Og av en eller annen grunn så synes jeg han har blitt mer spiselig.

Var det for øvrig noen som fikk med seg TV4s Zlatan-imitator under EM? Herlig parodi.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Zlatan Ibrahimovic
« Svar #3 på: 14. Juli 2008, 00:08 »
Zlatan er bare suveren! Se denne:

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Zlatan Ibrahimovic
« Svar #4 på: 14. Juli 2008, 00:28 »
Zlatan er fryktelig arrogant, og kan virke som om han tror han er verdens beste i alt.
Men som Joakim påpeker, det kler han. Jeg synes også han er blitt mer spiselig, for å stjele litt mer av Joakims innlegg.
Men det er jo denne arrogansen som gjør han til Zlatan.
Og kvalitetene på banen er jo udiskutable:P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Zlatan Ibrahimovic
« Svar #5 på: 14. Juli 2008, 00:44 »
Hehe, har vel også samme følelsen angående Zlatan. For noen år siden tålte jeg ikke trynet på han.
Tror muligens han har blitt litt mer voksen, samtidig som en nå skjønner at deler av denne arrogansen er ganske mye humor. Og han er en fantastisk fotballspiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Zlatan Ibrahimovic
« Svar #6 på: 27. Juli 2008, 14:28 »
Zlatan speler seff det beste fotballspelet!

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Zlatan Ibrahimovic
« Svar #7 på: 30. Juli 2008, 21:48 »
Haha.
"Får jag vara Zlatan?"
"Nei, du kan inte handtera hånom".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Zlatan Ibrahimovic
« Svar #8 på: 03. Aug. 2008, 00:13 »
Jeg bor i Sverige og jeg må si att det er utrolig mye delte meninger om han her, men de svenske kompisene mine på min alder, elsker fyren..Han har en veldig spesiell personlighet, men jeg må si att jeg faktisk digger Zlatan litt..Han tör å si hva han mener og samtidig er han ikke så arrogant som mange skal ha det til..Han har en herlig selvironi og en humor som ihvertfall jeg syns er morsom..Og når det gjelder kvalitetene han har som fotballspiller så kan man jo bare beundre de tingene han kan gjöre med lärkula..Hadde vi hatt en sånn klassespiller i Norge, så hadde vi også hauset opp han og närmest tilbedt han som en gud..
Nei, Zlatan er er stor personlighet som skal få lov til å väre seg selv til 100 %

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Zlatan Ibrahimovic
« Svar #9 på: 03. Aug. 2008, 13:23 »
Det ser ut til at han har vokst av seg barnesykdommene han hadde som Ajax-spiller. Og det er positivt, for det betyr at jeg kan begynne å respektere spilleren, om ikke annet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon