20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UEFA-cup på TV.  (Lest 24178 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #30 på: 15. Feb. 2008, 02:07 »
For de som er interessert i å prøve å få billett til finalen : Du kan registrere deg på uefa.com for å være med i trekningen av billetter til finalen.
Hvor er finalen i år?

City of Manchester trur eg

Leffen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #31 på: 15. Feb. 2008, 15:47 »
Vi blir nok ikke kastet ut fra noe som helst. Ettersom vi har en fortid som ikke har antydning til bråk. Men får nok en svær bot, som er absolutt på sin plass og bør sendes rett til idioten som kastet kulen!

Håper ikke folk ser på denne personen som den klassiske brannsupporteren, det er han definitivt ikke. går hardt for seg på brannforumene om dagen, hvor man prøver å finne ut hvem synderen er. Håper personen blir tatt og utestenges fra Brann Stadion i all fremtid...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #32 på: 15. Feb. 2008, 17:19 »
Jeg tror denne idioten må hate Rosenborg såpass sterkt at han ikke skjønner at han ødelegger for både Brann og norsk fotball generelt i samme slengen.
Jeg er ikke spesielt begeistret for at en av mange idioter i Bergen er så mye mer idiot enn alle andre, at han fullstendig ødelegger ALLE RBKs sjanser til en fair play-plass i neste sesongs UEFA-cup. Men det er ikke det største problemet her, dersom det viser seg at UEFA er såpass strenge at de kaster Brann ut av CL-kvaliken (noe jeg faktisk ikke håper, og heller ikke tror kommer til å skje).

Er det forøvrig noen andre enn meg som ikke er overrasket over at dette skjedde på Brann stadion? Bergenserne har vel aldri vært de smarteste på denne jord, har de vel? Og mors beste barn har de heller aldri vært. I europacup har Brann vært så sjelden at de ikke har gitt supporterne en sjanse til å være drittsekker, men i Tippeligaen har det skjedd flere ganger (som da Robbie Russell ble spyttet på, som "Sønn av en alkis-ropet mot Steffen Iversen for ti år siden, og mange, mange andre hendelser).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #33 på: 15. Feb. 2008, 18:19 »
tror der er like mange prosentvise idioter i Oslo, trondheim, stavanger, bodø, tromsø, kristiansand og ellers i landet for den del- men synd for norsk fotball at slike ikke blir stanset før de kommer inn på stadion.

Leffen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #34 på: 15. Feb. 2008, 23:28 »
Skal vel ikke mer en en ti-femten år tilbake i tid, da det var to metershøyt gjerdeog piggtråd foran store stå. Men vi har skjerpet oss veldig. Slike hendelser som Joakim ramser opp hører med til fortiden og er ett glemt kapitell for Brann og Bataljonen... Vi lager fortsatt utvilsomt best liv i Norge, og dette etter at store forandringer har skjedd på den organiserte supportersiden.

Og dette med nett foran Brannfansen er også helt idiotisk, vi er ikke Bad Blue Boys her, vi er egentlig ganske harmløse ser vi borti fra 1-2% av oss.

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #35 på: 16. Feb. 2008, 11:17 »
Jeg tror denne idioten må hate Rosenborg såpass sterkt at han ikke skjønner at han ødelegger for både Brann og norsk fotball generelt i samme slengen.
Jeg er ikke spesielt begeistret for at en av mange idioter i Bergen er så mye mer idiot enn alle andre, at han fullstendig ødelegger ALLE RBKs sjanser til en fair play-plass i neste sesongs UEFA-cup. Men det er ikke det største problemet her, dersom det viser seg at UEFA er såpass strenge at de kaster Brann ut av CL-kvaliken (noe jeg faktisk ikke håper, og heller ikke tror kommer til å skje).

Er det forøvrig noen andre enn meg som ikke er overrasket over at dette skjedde på Brann stadion? Bergenserne har vel aldri vært de smarteste på denne jord, har de vel? Og mors beste barn har de heller aldri vært. I europacup har Brann vært så sjelden at de ikke har gitt supporterne en sjanse til å være drittsekker, men i Tippeligaen har det skjedd flere ganger (som da Robbie Russell ble spyttet på, som "Sønn av en alkis-ropet mot Steffen Iversen for ti år siden, og mange, mange andre hendelser).

Jeg vet ikke om du prøvde å være morsom eller om du ville vise din totale mangel av IQ.

Du legger skylden på en idiot som kaster en biljard-kule ut på banen for at RBK ikke kommer til uefa-cupen? Det er faenmeg det dummeste jeg har lest på en lang lang tid, typisk RBK-supporter. For det var jo ikke RBK sin feil at de var ræva forrige sesong? Neida, det var en supporter fra Bergen sin skyld at de ikke kommer til uefa-cupen. Logikken sitter som den skal ser jeg.

Og for det andre, det er alltid idioter i en så stor klubb som Brann. Dette gjelder Brann, RBK, Newcastle etc. At slike ting skjer er en skandale, men nå har Brann vært et av de lagene i Norge med best Fair-play de siste 10 årene, så usaklige utspark om "mange mange andre hendelser" faller for døve ører, siden det ikke er riktig. Men igjen er det en typisk RBK-logikk. Men legg skylden på andre når dere ikke vinner serien igjen, for det er jo slike ting man gjør i Trondheim.

Og Steffen Iversen sønn av en alkis? Herregud om det er stygt bør du ta deg en bolle. Makan til usaklig innlegg fra en mod har jeg aldri sett før.

"The first 90 minutes are the most important"

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #36 på: 16. Feb. 2008, 11:49 »
Og forresten joakim, I Norge har vi noe som heter aviser. Vet ikke om du har hørt om det, men jeg leser iallefall slike "papirbiter" før jeg kaster meg ut på usaklige innlegg. De har også noe som heter nettavis, her holder jeg meg oppdatert på ting som skjer rundt fotballen. Etter to klikk så jeg denne artikkelen:
http://fotball.bt.no/uefa/article100360.ece

Så vi kan bli enig i at en slik papirbit(eller nettavis i denne sammenheng) er greit å lese før usaklige og latterlige innlegg kastes inn i idioti?
"The first 90 minutes are the most important"

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #37 på: 16. Feb. 2008, 11:54 »
Nå vet jeg ikke om du har satt deg inn i disse reglene, men den supporteren kan koste Rosenborg en UEFA-cup-plass ettersom RBK er det laget som kommer til å få den norske plassen om vi vinner fair play-konkurransen.

Nå vet jeg heller ikke om du kjenner til Odd Iversens historie heller, men å forsvare at Steffen blir kalt sønn av en alkis blir for meg usmakelig hvis du faktisk gjør det.

Videre fortsetter du med å si at alle Brann-supportere er forskjellige, men skjærer alle RBK-supportere under en kam ved å si at dette er typisk RBK-logikk. Så se litt på ditt eget innlegg før du angriper andre for å være usaklig. Greit, Joakim går kanskje litt over streken, men det er hold i påstandene hans, noe det ikke er i dine desverre.

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #38 på: 16. Feb. 2008, 11:57 »
Nå vet jeg ikke om du har satt deg inn i disse reglene, men den supporteren kan koste Rosenborg en UEFA-cup-plass ettersom RBK er det laget som kommer til å få den norske plassen om vi vinner fair play-konkurransen.

Nå vet jeg heller ikke om du kjenner til Odd Iversens historie heller, men å forsvare at Steffen blir kalt sønn av en alkis blir for meg usmakelig hvis du faktisk gjør det.

Videre fortsetter du med å si at alle Brann-supportere er forskjellige, men skjærer alle RBK-supportere under en kam ved å si at dette er typisk RBK-logikk. Så se litt på ditt eget innlegg før du angriper andre for å være usaklig. Greit, Joakim går kanskje litt over streken, men det er hold i påstandene hans, noe det ikke er i dine desverre.

Neida, jeg bare la meg på samme usaklige linje.
"The first 90 minutes are the most important"

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #39 på: 16. Feb. 2008, 13:22 »
Det er jo uansett RBK sin feil at de ikke klarte å kvalifisere seg på vanlig vis. Kan ikke skylde på noen andre. Håper Norge ikke får fair play prisen

plebbster

  • Gjest
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #40 på: 16. Feb. 2008, 14:35 »
Ekstremt latterlig det du skriver, joakim. Tipper at du vet det godt selv også. :)
Forsøket ditt på å fremstille Brann-supportere som verstinger er i og for seg morsomt, men når setter biljard-saken og trønderes mulighet til å spille i Europacup, da er det egentlig bare å sette skoene på hylla.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #41 på: 16. Feb. 2008, 15:34 »
Men derimot kan det koste TIL en intertoto-plass!

http://fotball.bt.no/eliteserien/article100451.ece
« Siste redigering: 16. Feb. 2008, 15:37 av Ulf »

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #42 på: 16. Feb. 2008, 16:50 »
Men derimot kan det koste TIL en intertoto-plass!

http://fotball.bt.no/eliteserien/article100451.ece

Dette er ikke noe derimot, dette er en konsekvens av at RBK ikke får UEFA-cupplassen og dermed får Intertotoplassen.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #43 på: 16. Feb. 2008, 16:52 »
Men derimot kan det koste TIL en intertoto-plass!

http://fotball.bt.no/eliteserien/article100451.ece
Ja, nettopp!
Vi kunne fått flere norske lag med i europacupen om denne ene såkalte Brann-supporteren hadde latt være å være en så forbanna stor idiot.

Jeg skylder ikke på Brann for at RBK må kvalifisere seg for UEFA-cupen gjennom Intertoto. Men å håpe på at Norge ikke vinner fair play-plassen synes jeg bare blir for dumt, bare for at RBK ikke skal få en "gratistur" til UEFA-cupen. Det blir bare så altfor, altfor dumt. Jeg har aldri prøvd å antyde noe annet enn at RBK selv er ansvarlig for at de bare ble nr. 5 i fjorårets Tippeliga. Men norsk fotball generelt ville utvilsomt tjent på at Norge hadde vunnet fair play-prisen, slik at RBK hadde fått en "gratisplass" i UEFA-cupen. Det ville som kjent gitt Tromsø en sjanse ti å yppe seg også.

Nå forventet jeg selvsagt reaksjoner fra Brann-supportere som ikke har lært seg å se lenger i sin egen nesetipp, så at jeg får pepper er bare som forventet. Ja, jeg satte ting på spissen, men jeg har mitt på det tørre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #44 på: 16. Feb. 2008, 17:42 »
Hvorfor skal noen andre enn TIL og RBK fans bry seg om fair play prisen da? Er så lei av det argumentet "norsk fotball tjener på det". Kan ikke helt se hvordan min klubb skal tjene på dette.

Sitter du å jubler når Brann scorer i europasammenheng Joakim? Noe annet hadde bare vært så altfor, altfor dumt... Siden det er postitivt for norsk fotball liksom...