20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UEFA-cup på TV.  (Lest 24179 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
UEFA-cup på TV.
« på: 12. Feb. 2008, 19:40 »
Noen som vet hvem som sender Brann -  Everton i morgen?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #1 på: 12. Feb. 2008, 20:25 »
Er vel ein av tv2 kanalene
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #2 på: 12. Feb. 2008, 20:27 »
TV2 har sikret seg rettighetene til Branns kamper.
Men INGEN av kampene vises på TV2. TV2 Zebra sender hjemmekampen, TV2 Sport sender bortekampen.

Kilde: BT.no

Til informasjon kan sies at Viasat 4 sender RBKs to kamper mot Fiorentina.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #3 på: 13. Feb. 2008, 11:38 »
Kjøpte billett i helgen, 350 gærninger for å se et tap.....
"The first 90 minutes are the most important"

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #4 på: 13. Feb. 2008, 12:02 »
Brann vinner overraskende 2-1.
Rbk derimot, ja de kommer til å få et sviende tap. Liker Fiorentina, de spiller fin fotball, å de er offensive. De har å mange unge spennende spillere.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Are..........

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #5 på: 13. Feb. 2008, 12:33 »
Nei nei. :p Brann taper ikke overraskende 0-3, og Rosenborg spiller 1-1 for å vinne neste kamp.  ;)

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #6 på: 13. Feb. 2008, 13:04 »
Nei nei. :p Brann taper ikke overraskende 0-3, og Rosenborg spiller 1-1 for å vinne neste kamp.  ;)
Du er trønder ;D
Kan godt være det. Men har IKKE TRO på RBK denne gangen faktisk.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #7 på: 13. Feb. 2008, 13:34 »
Haha ? Men og tro på Brann ?
Håper seff på ei norsk bombe i ein av kampane men kommer nok til og ryke ut begge to med relativt stor margin.
Brann har ialfall ikkje meir enn 1%  kjangs. RBK ska slita men kan få litt ekstra på rutine muligens.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #8 på: 13. Feb. 2008, 16:22 »
Har liten tro, men alltid gøy med slike kamper her. Har ikke vært så mye av slike type kamper de siste årene...
"The first 90 minutes are the most important"

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #9 på: 13. Feb. 2008, 16:26 »
Morsommt blir det håper bare spenninga holder seg lenge
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

laddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 245
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #10 på: 13. Feb. 2008, 16:54 »
Jepp, nå blir det en del pils før kamp  ;)
"The first 90 minutes are the most important"

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #11 på: 13. Feb. 2008, 17:17 »
Nei nei. :p Brann taper ikke overraskende 0-3, og Rosenborg spiller 1-1 for å vinne neste kamp.  ;)
Du er trønder ;D
Kan godt være det. Men har IKKE TRO på RBK denne gangen faktisk.

Det er godt mulig du, Lars Arild har en god grunn for å tippe som du gjør, men jeg klarer ikke se en eneste grunn til at Brann skal vinne mens RBK skal tape. Jeg tror begge taper, men Rosenborg har vært med i Europa så mange flere ganger, ikke bare spillere, men administrasjon, støtteapparat har vært med på dette mange ganger og vet hva de går til. De har etter min mening et mye bedre grunnlag for å vinne enn Brann.

Men jeg er jo trønder da...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #12 på: 13. Feb. 2008, 19:05 »
På generelt grunnlag er det liten tvil om at RBK har de beste forutsetningene for å kunne detonere en bombe. MEN: Sånn som ståa er nå, tror jeg vel egentlig ingen av lagene har noen som helst sjanse til å gå videre. Brann har kanskje størst sjanse til å vinne den ene av kampene, men det skal veldig mye til om de skal gå videre sammenlagt. Ikke sjans i havet at Everton driter så jævlig på draget.

RBK har overhodet ikke greid å forsterke sentrale posisjoner som måtte forsterkes etter forrige sesong. Vadim Demidov virker som en veldig spennende spiller og et stort talent. Men vi trenger noe bedre enn Christer Basma, når ting ikke lenger går like bra med Demidov. Kan ikke skjønne annet enn at han vil variere i prestasjonene når alvoret starter. Andreas Nordvik virker som han har vokst på oppholdet i Haugesund. Takk for det, Benson. Men jeg tviler på at han er bedre enn Micke Dorsin per dags dato, og med Abdi Traore som beste og eneste alternativ, synes jeg det blir litt tynt. Gjør Andreas eller Vadim en liten feil, kan det få STORE konsekvenser mot Fiorentina. Adrian Mutu og Christian Vieri er ikke akkurat smågutter foran mål. Spesielt ikke sistnevnte.

På midtbanen er RBK KRAFTIG svekket av at Alex Tettey er skadet. Roar Strand kan på papiret se ut som den beste erstatteren som anker, men har han noensinne spilt en god kamp i den posisjonen? Ikke av det jeg har sett ihvertfall. Ser at mange medsupportere har lansert Demidov som et alternativ. Da foretrekker jeg faktisk strand, da Demidov da åpner en ledig plass i forsvarsrekka for Christer Basma eller Alejandro Lago. To spillere det oser kvalitet og klasse av. To spillere som virkelig skremmer vettet av Vieri. To spillere som har slike enorme ferdigheter med ball, at selv John Terry blir seende ut som en klovn i forhold (selv om jeg faktisk har litt sansen for Lago).

Så per dags dato har nok Brann størst muligheter for både å vinne hjemmekampen, OG avansement (selv om sjansen for avansement er særdeles liten for begge lag).

Lykke til i dag, Brann. Håper dere spiller fair (Norge må vinne fair play-statistikken, må vite...) og får et godt resultat. Gjerne en seier.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #13 på: 13. Feb. 2008, 19:15 »
Demidov har stort potensiale som midtbanespiller ihvertfall, etter det lille jeg har sett av han til å dømme. God med ball er han. Kan ikke Strand spille i forsvarsrekka da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: UEFA-cup på TV.
« Svar #14 på: 13. Feb. 2008, 19:22 »
Han kan spille høyreback, men der har vi allerede Fredrik Stoor, som er MYE bedre defensivt, selv om Strand er veldig villig offensivt. RBK mangler egentlig bare midstoppere for å fungere veldig bra denne sesongen. En stor bauta sammen med Demidov ville vært gull.