20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Landslaget om 5 år +  (Lest 31167 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #15 på: 30. Aug. 2007, 22:57 »
Om fem år vil nok ikke landslaget se sååå forferdelig annerledes ut enn i dag. Noen av de eldste vil nok ha lagt opp, men tror grunnstammen i landslaget ser temmelig lik ut.

Uansett overraskende at ingen har innsett at Opdal er landslagskeeper fra nå av og fram til han har lagt opp.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #16 på: 30. Aug. 2007, 23:00 »
Jeg mener Jarstein har et større potensiale enn Opdal. Jarstein var klart bedre enn Opdal mot Argentina. Synes Opdal har litt for lett for å slippe inn litt enkle mål. Men jeg håper selvsagt han legger av seg det, og viser seg fra en bedre side i fremtiden. Men jeg er ikke så sikker. Jeg har egentlig mer tro på Jarstein.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #17 på: 30. Aug. 2007, 23:02 »
Eg håpar vi kan få ein enda meir solid keepr snart. Synes både Jarstein og Opdal gjer for mange tabber. Vil ha ein profilert keeper ala Thorstvedt/Grodås. Ein av internasjonal klasse.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #18 på: 30. Aug. 2007, 23:07 »
Lars Stubbhaug kan bli det. Han har ialfall ein vanvittig treningsiver. Har uttalt han vil bli verdens beste keeper hehe. Men om han blir det får me ikkje svar på før om ein del år. Befinner seg i Everton.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #19 på: 30. Aug. 2007, 23:09 »
Joakim: Opdal var ikke dårligere enn Jarstein mot Argentina. Opdal var jo såvidt ani ballen, fordi det ikke skjedde noe som helst der bak i første omgang. I tillegg slapp Jarstein inn et mål!

Øyvin: Gjør Opdal for mange tabber? Nevn den siste kampen Opdal gjorde en tabbe i? I denne sesongen kan ikke Opdal lastes for omtrent et enste av målene.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #20 på: 30. Aug. 2007, 23:16 »
Jeg synes erindre at Sapara hadde et frispark på Lerkendal som Opdal nok burde gjort bedre med. Det samme gjalt Saparas mål på Brann Stadion i fjor. Med andre ord, langskudd er ikke Opdals sterkeste side.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #21 på: 30. Aug. 2007, 23:33 »
I tillegg hadde han ei mot Viking for 2 månader sidan.


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #22 på: 31. Aug. 2007, 00:05 »
Og et langskudd mot Suduva nå nylig.
Er enig om at Jarstein har størst potensiale, jeg også.
Men ingen av de keeperene ser ut til å ha potensialet til å være en virkelig god keeper av internasjonal klasse!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #23 på: 31. Aug. 2007, 02:17 »
Og et langskudd mot Suduva nå nylig.
Er enig om at Jarstein har størst potensiale, jeg også.
Men ingen av de keeperene ser ut til å ha potensialet til å være en virkelig god keeper av internasjonal klasse!

Gratulerer kris. første gang vi er 100% enige:)

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #24 på: 31. Aug. 2007, 11:53 »
Hehe. Landslaget om 5 år inneholder mange navn som per dags dato er ukjente.

Ta opp igjen denne tråden om 5 år, og se at jeg hadde rett!

Og forøvrig i diskusjonen om Opdal vs. Jarstein: Jarstein er klart det største talentet, og allerede i dag en bedre keeper. Om han blir like god som Thorstvedt er jeg usikker på, det får fremtiden vise.
Carr har altfor få landskamper for England!

plebbster

  • Gjest
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #25 på: 31. Aug. 2007, 16:19 »
Jeg lurer litt på om Jarstein er en bedre keeper enn Opdal, jeg òg. Hmm. Opdal har sine gode stunder og er god til å holde nullen på landslaget, men kan fremdeles fort være at Jarstein er bedre. Han spiller bare på et mye dårligere lag.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #26 på: 11. Sep. 2007, 20:13 »
Helt utrolig hvor negative enkelte er til spillere bare de har hatt på seg Norges flotteste trøye.

Opdal har bedre reflekser enn noen norske spillere i dag. Opdal hadde problemer i feltet idet Rønningen forlot Brann, men har vist seg til å bli en meget habil keeper i feltet. Samtidig hadde Opdal en lei tendens til å slippe inn merkelige mål som tilsynelatende burde være enkle å plukke opp, men har fikset på dette. Han slipper sjeldent inn unødvendige mål, selv om Brann er det laget som har sluppet inn flest mål i årets TL. Fysikken hans er perfekt, han er sjelden skadet, og psyken og viljen er akkurat slik den skal være. Han er en ydmyk og rolig person.

Opdal fremstår per i dag som Norges beste keeper, uten tvil. Og det er mens han enda er veldig ung for å være keeper. Det eneste man kan kritisere Opdal for er utsparkene hans. Selv om også disse har blitt betraktelig bedre etterhvert, hender det for ofte at fem-meterene går utover sidelinjen. Dette er noe jeg ser på som en mindre bagatell.

For all del, Jarstein er en god keeper med stort potensiale. Det skal han ha. Men så lenge Opdal lever, må nok Jarstein se seg fornøyd med å sitte på benken i landskampene.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #27 på: 11. Sep. 2007, 20:33 »
Opdal kunne lite gjøre på frisparket til Sapara...

Syntes han er Norges beste keeper, uten tvil. Jarstein og Myhre er gode de to også, men Opdal er nok hakket bedre enn disse to.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #28 på: 11. Sep. 2007, 20:44 »
Dersom Myhre kom i god gammel form er jeg ikke i tvil om at han bør vokte Norges mål.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

  • Gjest
Sv: Landslaget om 5 år +
« Svar #29 på: 11. Sep. 2007, 21:41 »
Myhre er best. I form. Ingen tvil. Blir så irritert når folk sier at Myhre suger også videre. Han har spilt kjempebra for Norge i mange år, men gjorde en dårlig kamp.
Viser vel bare hvor mange i Norge som ikke har peiling på fotball.