20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2005/2006  (Lest 29488 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Tippeligaen 2005/2006
« Svar #105 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Idar Vollvik? han Chess-gründeren som propper Brann full av penger?? eller tar  jeg feil?

Bjørn - kjent for å ta feil
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Tippeligaen 2005/2006
« Svar #106 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Bjørn"
Idar Vollvik? han Chess-gründeren som propper Brann full av penger?? eller tar  jeg feil?

Bjørn - kjent for å ta feil


Jupp. Han er heslig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Tippeligaen 2005/2006
« Svar #107 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Bedre at folket spytter inn penger enn at Rosenborg skal vinne i all evighet.. Uten penger er det umulig å utfordre Rosenborg på sikt.. Kanskje over en halvsesong, men ikke mer...

Se på Molde.. Eneste laget som overtid har kunnet utfordre Rosenborg, men nå sliter de med pengene og sliter med å ende på øvre halvdel!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Tippeligaen 2005/2006
« Svar #108 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Jepp, og det gleder meg at Røkke har stengt igjen krana. Det burde flere gjøre. Klubbene må lære å skaffe seg penger på egenhånd. Ikke være avhengige av investorer. Vålerenga kan greie dette hvis de bare greier å etablere seg i toppen av Tippeligaen. Et par år i europas gjeveste selskap og vips så er det gjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Moods

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 193
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Tippeligaen 2005/2006
« Svar #109 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Er ikke så lett å lære å skaffe seg penger på egenhånd. Når Rosenborg har blitt så store som de har blitt har de frem til 2003 sesongen kunnet styre å stelle som de vil med spillerkjøp fra andre norske klubber.

VIF slet også endel med økonomien men ble reddet i siste sekund for et par år siden. Nå ser det hele mye bedre ut. Vålerenga har noe på gang nå og jeg tror det er de som har det som skal til for ta RBK ned fra tronen. Er ingen VIF-fan men lite ville gledet meg mer.
Howay the lads!!

plebbster

  • Gjest
Tippeligaen 2005/2006
« Svar #110 på: 26. Juni 2005, 12:15 »
Sitat fra: "Bjørn"
Idar Vollvik? han Chess-gründeren som propper Brann full av penger?? eller tar  jeg feil?

Bjørn - kjent for å ta feil


Du har rett. Noe du ikke har rett til er å hate han, noe Eilertsen gjør!  8)

Vår gud er Idar Vollvik!

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Tippeligaen 2005/2006
« Svar #111 på: 29. Juni 2005, 09:51 »
FC LYN OSLO vinner tippeligaen i år!!!!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Tippeligaen 2005/2006
« Svar #112 på: 29. Juni 2005, 12:00 »
Sitat fra: "plebbster"

Du har rett. Noe du ikke har rett til er å hate han, noe Eilertsen gjør!  8)


Jeg hater ikke Idar Vollvik, jeg kjenner ikke mannen :)

Enhver klubb omtrent har en pengesterk fyr i ryggen, sånn er det bare....jaujau feskarhau..!

Men må si jeg blir bare mer å mer imponert over Start altså, er det mange her som tror det kan holde helt inn, eller kommer VIF eller Brann på slutten å tar dem igjen??

Bjørn - spent
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads