20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Rosenborg  (Lest 28187 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

  • Gjest
Rosenborg
« Svar #150 på: 21. Sep. 2006, 20:03 »
Haha. Tenk om plutselig RBK skulle ligget under 4-1 til pause mot et søppellag?
Nei, det ville vært DRIIIITFETT!

Olav Zanetti, Olav Zannetti - det er supergutten vår. Det lønner seg kanskje ikke å bruke Norges dårligste midtbanespillere Solli og skjelbred? Jaja. Dere lærer nok. :)

btw: Jeg tror RBK flakser seg videre etter å ha scoret tre mål i andre omgang. Ville vært typisk rævbk. Men deilig hvis de ikke gjør det.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #151 på: 21. Sep. 2006, 21:31 »
Bartene dreit seg skikkelig ut i dag. Får bare håpe det fortsetter :)

Gonzalez

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 226
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #152 på: 22. Sep. 2006, 12:23 »
SINNSYKT!!!!! Vi skal til cupfinalen, råeste kampen jeg har sett noengang!!!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #153 på: 22. Sep. 2006, 16:28 »
Dette var som Adresseavisen skrev, verre enn X-files.

Jeg velger bare å sitere [webred]s post match reaction.
Sitat fra: "[url=http://www.kjernen.com/art/3766/
[webred][/url]"]Hei, hei. Ei stund siden dere har vært her nå. Kjente følelser kikker innom og minner oss på hvordan det var. Takk for sist til dere; sinne, skam, oppgitthet, frustrasjon og skuffelse. Vi regnet ikke med å treffes i kveld, men så feil kan man altså ta. En helt forbanna falleferdig forsvarsfirer og en ball som ikke vil i mål på de aller mest opplagte sjansene. Ringen er sluttet, som man sier. Vi veit ikke helt hva vi skal gjøre, tro eller si. Vi kan halshugge og hakke på hele gjengen. Eller vi kan ta det med et smil og snu det andre kinnet til. Begge deler blir like feil. Så vi later som om det ikke skjedde. Fortrenger hele driten. I morgen kommer vi tilbake og skal snakke enda mer om flytsone og Tørum-effekt. Etter å ha ligget våkne hele jævla natta og tenkt på alle slags ting for å holde kampen på avstand. Krumkaker, sykelønnsordningen, puling. Slike ting.


Det lukter en aldri så liten tanke undervurdering av det som skjedde på Lerkendal i går. Og merk: Dette skjedde fordi RBK fra avspark nektet å spille fotball, med unntak av tja, to spillere. Marek Sapara og Steffen Iversen prøvde så godt de kunne, men kunne dessverre ikke gjøre forsvarets jobb. Og da var kampen tapt.

Sandefjord prøver i dagens VG å få det til å se ut som de tok Rosenborg på senga med sin offensive innstilling. Vi visste at Sandefjord kom til å gå offensivt til verks. Problemet var at RBK-spillerne så ut til å tro at cupfinalen kom sjøl seg. Eller så var det det faktum at Høgmo satt på tribunen som skremte spillerne.

Jeg skal ikke si for mye om Olav Zanetti vs. Skjelbred og Solli, annet enn at det kanskje er en grunn til at Zanetti spilte for Hønefoss i fjor, og Sandefjord i år, mens Ciljan og Solli spiller for RBK, og har gjort det i vel tre år nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #154 på: 23. Sep. 2006, 11:20 »
Eg fatter ikkje kordan Solli får spille på RBK, han e jo ikkje noe god, han var god før, men no e han jo dritdårlig!Eg e flau over at Brann prøvde å kjøpe han! Ciljan e jo ikkje dårlig, då har man ikkje sett fotball, han kommer til å bli god!
Sappara, Ciljan og Tettey bør bli brukt på midtbanen, det er de beste spillerne dåkker har, bortsett fra Strand... 8)
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

plebbster

  • Gjest
Rosenborg
« Svar #155 på: 23. Sep. 2006, 11:29 »
Per Ciljan Skjelbred ER skamdårlig for tiden. Om han har potensiale til å bli god veit jeg ikke. Det kan godt hende. Når det gjelder Solli, så er jeg også flau over at Brann prøvde å kjøpe han. Skammelig å prøve seg på så suxy spillere. Jeg er glad vi fikk Gashi - han har jeg tilgitt for alle stundene jeg har hata ham. Solli ville jeg aldri klare å tilgi - selv om han gikk til Norges beste klubb. Han er rett og slett for dårlig.

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #156 på: 23. Sep. 2006, 11:52 »
Per Ciljan er dårlig for tiden ja, men kommer til å bli god, Solli kommer aldri til å bli god! Gashi har eg tilgitt, han er en sånn spiller som alle liker, type Parker som jobber som bare faen!
Håper faen det blir gull i år, vi vinner i morgen, så håper eg Rosenborg mistet litt selvtillit i cup'en og ikkje hevner seg med det første! Gull til Brann og Ligacup o/eller Uefa til Nufc!!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Rosenborg
« Svar #157 på: 23. Sep. 2006, 21:37 »
Per Ciljan er ikke dårlig for tiden. Han har stigende form og blir bare bedre og bedre. Han har fremdeles et stykke igjen til fjorårsformen. Men hallo da, folkens! Det er mindre enn et år siden gutten brakk beinet på en høyst brutal måte. Gutten har brukt våren og sommeren på å spille seg varm igjen. Nå begynner formen å komme. Løpene kommer oftere. Pasningene er bedre. Fintene sitter stadig bedre. Per kommer. Det er idioti å avskrive ham pga en svak andresesong, som i all hovedsak skyldes et brutalit beinbrudd i november 2005. Per Ciljan Skjelbred er snart på landslaget, og snart en dominerende figur i norsk fotball igjen. Studerer man Sandefjord-kampen, så ser man at Per har et eller annet på gang.


Solli er god han også, men er selvsagt ikke i NÆRHETEN av sine utskjelte kolleger Skjelbred og Tettey (da mener jeg utskjelt av dere Brann-supportere). Vi må jo faktisk helt tilbake til 8. november 2003 for å finne sist Solli var VIRKELIG GOD for RBK. Da spilte han indreløper, og begivenheten var cupfinale mot Glimt på Ullevaal.
Den som ikke kan sin fotballhistorie vet selvsagt også at Solli scoret to flotte mål i ekstraomgangene og ble matchvinner.

Jeg tror ikke RBK mistet selvtillitt i cupen. Sandefjord-kampen var nok et engangstilfelle. Aner ikke hvorfor vi var så dårlige der, men jeg nekter å tro at vi er så svake mot Odd og Tromsø i våre to neste kamper. Vi mister ikke selvtillitt av å vite at det var vi selv som dreit oss loddrett ut mot Sandefjord. Samtlige fem mål kom gratis.

Brann har stått han av tidligere, men jeg tror Tromsø på Alfheim kan by på problemer. Håper ihvertfall det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon