20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Er det noe håp?  (Lest 9512 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #15 på: 06. Feb. 2009, 23:47 »
Rykker vi ned i år regner jeg med en kollaps som varer en lang stund ...

Er ikke sikkert det er så negativt på lengre sikt med et nedrykk for oss slik det er nå. Hvis et nedrykk fører til at vi får en ny eier med litt mer fotballfaglig innsikt, at vi får en annen manager enn Kinnear og får bort daukjøttet som tjener alt for bra kan et nedrykk vise seg å være posetivt for oss. Ja, vi kommer til å miste mange av de kvalitetsspillerne vi har nå og jeg håper selvsagt at vi vinner imorgen, men et nedrykk kan også vise seg å være posetivt for oss.

Et nedrykk er etter min mening overhodet ikke sunt. Det er pga at pengene styrer fotballen mer enn noen gang, og det vil bare bli verre og verre å berge plassen som nyopprykket lag i PL. Hvis vi skulle gå ned har vi en fordel i at vi er en populær klubb, som alltid til en viss grad vil trekke spillere til klubben, også har vi et trumfkort i Shearer. Men jeg er livredd en sesong i CCC. Mislykkes vi ved første forsøk så kan vi bli der i åresvis..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #16 på: 06. Feb. 2009, 23:54 »
Nedrykk skal ikke være et tema engang, overhodet ikke sunt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #17 på: 06. Feb. 2009, 23:58 »
Rykker vi først ned, kan vi ende opp med å trenge en Kevin Keegan-type (Shearer?) til å på mirakulløst vis redde oss fra enda et nedrykk, etter noen år med en tidligere sør-amerikansk storspiller som forgjenger. Alle vet hva jeg sikter til, ikke sant? Det er en såpass nære del av klubbens historie, at det vet vel alle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #18 på: 07. Feb. 2009, 01:20 »
Er nesten likegyldig. Ka er vitsen med og beholde plassen om me selger alle nøkkelspilleren i sommer ? klubben har ingen framtid under dagens regime uansett. Kansje eit nedrykk kan framprovosere eit salg av klubben. Kanskje kan eit nedrykk vere positivt i det lange løp.
Føler på ein måte me ikkje har noke og tape på og rykke ned lengre. :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #19 på: 07. Feb. 2009, 01:27 »
Det vi kan tape er fotballklubben. Det er ingen selvfølge at vi rykker opp igjen dersom vi først går ned.. Det er heller ingen selvfølge at klubben blir solgt, eller at nye eiere får oss opp.

Jeg tror det er langt bedre for Newcastle å holde seg i PL, så får vi heller håpe at vi har/får eiere som vil det beste for Newcastle United.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #20 på: 07. Feb. 2009, 01:47 »
Me taper ikkje fotballklubben om me speler i Championship. Samme ka divisjon me speler i for min del slik det føles no, det som er viktig er at me er ein klubb med ambisjoner og at ledelsen vil det beste for klubben og ikkje bare pisser på klubben og bare bryr seg om egen lommebok.
Motivasjonen inn mot kamper forandra seg i august i fjor og begynner og savne det og vere stolt og ha troa på klubben.
Tror fansen gjør eit nytt framstøt mot eigern når me rykker ner. Beholder me plassen blir det bare samme suppa som i år igjen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #21 på: 07. Feb. 2009, 01:58 »
Skjønner dere ikke hvor fatalt et nedrykk er?
Det er prat om kolossale tap av inntekter, publikumstallene vil synke enormt, vi kommer til å miste alt vi har av klassespillere. Vi kommer til å måtte slite da! Et nedrykk skal for alt i verden ikke forekomme!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #22 på: 07. Feb. 2009, 02:08 »
Skjønner dere ikke hvor fatalt et nedrykk er?
Det er prat om kolossale tap av inntekter, publikumstallene vil synke enormt, vi kommer til å miste alt vi har av klassespillere. Vi kommer til å måtte slite da! Et nedrykk skal for alt i verden ikke forekomme!

Kan ikke skjønne at noen kan være uenig i det...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #23 på: 07. Feb. 2009, 02:20 »
Klassespillerne kommer me til og tape uansett bare noken gir eit ok bud på dei. Men at klubben taper penger og spillere på eit nedrykk er jo ein selvfølgelighet tror alle er klar over det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ginola

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 33
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #24 på: 07. Feb. 2009, 03:33 »
Det du hinter til er jo at mike selger uansett bud ???
Det kommer han aldri til å gjøre. Om du setter deg litt inn i økonomien i klubben så skjønner du at mike ikke akuratt tenker på å tjene penger med det første. Om du føler at klubben trenger ett nedrykk og du hadde vært eier hadde det stått følgene under navnet mitt: Leave Benson Leave  >:(
ill the Enemy, we are the Toon Army...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #25 på: 07. Feb. 2009, 03:55 »
Skjønner dere ikke hvor fatalt et nedrykk er?
Det er prat om kolossale tap av inntekter, publikumstallene vil synke enormt, vi kommer til å miste alt vi har av klassespillere. Vi kommer til å måtte slite da! Et nedrykk skal for alt i verden ikke forekomme!

Takk takk takk. Du er neimen ikkje so dum so andre her indre verkar som. Kva i helvette skal eit nedrykk vera godt for??? Det finst so mange eksempel på at det ikkje er godt for oss!

Ja eg skjønnar måten dykkar, vera tøff og sei at eit nedrykk "RENSKAR OPP" og at vi kjem tilbake sterkare enn nokensinne. Dette meinar eg er heilt feil. Fotballen er heilt annleis no enn når KK tok oss frå 2 div til PL. Totalt forandra. Eit nedrykk kan bety at vi aldri kjem oppatt, vertfall ikkje i mi levetid. Og eg vart 25 no nettopp.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #26 på: 07. Feb. 2009, 05:06 »
Det du hinter til er jo at mike selger uansett bud ???
Det kommer han aldri til å gjøre. Om du setter deg litt inn i økonomien i klubben så skjønner du at mike ikke akuratt tenker på å tjene penger med det første. Om du føler at klubben trenger ett nedrykk og du hadde vært eier hadde det stått følgene under navnet mitt: Leave Benson Leave  >:(

Sjønnte lite av dette. ???
Ashley selger ikkje uansett bud nei men han kommer til og selge kem som helst bare budet er ok. Om Bassong sko utvikla seg til ein
stopper i Ferdinand klassen så blir han ikkje lenge i klubben for og sei det sånn.
Er ikkje Ahley intresert i og tjene penger ? Dagens ;D ;D ;D

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #27 på: 07. Feb. 2009, 09:32 »
Rykker vi ned er vi "Skutt" som fotballklubb. .  Det er det verste som kan skje Newcastle. Vi får be til høyre makter om at vi holder oss oppe i Premier Leauge, at Ashley forsvinner etter sesongen og at evt. Shearer får manager stolen. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #28 på: 07. Feb. 2009, 13:18 »
Å tjene penger er det siste Ashley tenker på ja. Veldig sannsynlig. Penger kommer i første rekke for Mike Ashley. Sportslig suksess kommer i annen rekke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ginola

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 33
    • Vis profil
Sv: Er det noe håp?
« Svar #29 på: 07. Feb. 2009, 15:17 »
Å tjene penger er det siste Ashley tenker på ja. Veldig sannsynlig. Penger kommer i første rekke for Mike Ashley. Sportslig suksess kommer i annen rekke.
jaja.. du vet hvor mye han har tapt på klubben eller?
ill the Enemy, we are the Toon Army...