20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: hvem har floppet mest hittil?  (Lest 13651 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Amu - Luque

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
hvem har floppet mest hittil?
« på: 08. Des. 2007, 23:46 »
Etter min mening = Joey Barton
Newcastle United We Stand

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #1 på: 08. Des. 2007, 23:48 »
Etter min mening = DEG
an sparker ikke Bobby Robson??

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #2 på: 08. Des. 2007, 23:49 »
Synes Barton blir bedre og bedre jeg.

Men jeg vil egentlig ikke si at noen har floppet så veldig. Det er umulig å prestere i et lag som ikke fungerer og som ikke vil en dritt. Men den jeg er mest skuffet over er vel Geremi, virker ikke som han gidder å jobbe. Men ingen flopper i et lag som flopper....

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #3 på: 08. Des. 2007, 23:51 »
For å være seriøs så er jeg mest skuffet over Rozenhal, han har flere ganger vist at han mangler fysikk og plaseringsvene til å spille for et topplag i PL.
an sparker ikke Bobby Robson??

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #4 på: 08. Des. 2007, 23:57 »
For hver kamp som spilles blir jeg mer og mer frustrert over David Rozenhal. Men han har jo tidligere bevist at han er en meget god spiller. Men ja, spørsmålet er om han blir for "veik" for Premier League. Men jeg skal gi ham the benefit of the doubt, så lenge han tross alt er ny i klubben og ny i ligaen, og faktisk har et talent, og så lenge han spiller for klubben i mitt hjerte. Men så snart vi får muligheten, så må vi droppe ham. I øyeblikket holder han oss tilbake.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #5 på: 09. Des. 2007, 00:32 »
Litt tidlig med en slik tråd, men det må nok være Rozehnal ja. Til nå. Men jeg tipper han bare trenger litt tid for å ''venne seg til omgivelsene''. Jeg tror ikke han kommer til å bli noen super-stopper, men en helt ok stopper etter PL-nivå.

Helt uenig med amu-luque i at Barton er en flopp i alle fall. Kanskje hvis du hadde forventet deg noe på Gerrard-nivå så...

Vil så absolutt ikke kalle ham en flopp, men jeg synes det er litt rart at Enrique får spille så lite som han gjør fra start. Spesielt ikke siden det er Allardyce som har kjøpt ham.
« Siste redigering: 09. Des. 2007, 00:34 av Håvard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #6 på: 09. Des. 2007, 00:40 »
Synes Geremi har vært en gedigen nedtur!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #7 på: 09. Des. 2007, 00:49 »
Hvis jeg skal trekke frem en vil si Geremi siden han faktisk har spilt i England før og gjordt det bra før. Hadde forventet at han skulle være mye mer sentral enn han har vært. Syntes uansett ingen av kjøpene kan betegenes som dirkete flopper. Rozehnal og Geremi er de som har skuffet mest, men begge har til tider vist at de holder bra nivå og begge har vært nyttige å ha i troppen.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #8 på: 09. Des. 2007, 00:56 »
Jeg tror vi forventet for mye av geremi. jeg skal vedde mye på at vi hadde vært mer fornøyd med ham, om han hadde spilt beck i alle kampene. men er enig i at han har skuffet, for jeg tror han kan mye bedre en det han har vist. Han er en gjennomsnitlig spiller som ikke gir og så mye mer en hva f.eks butt gjør. Men jeg tror han er en stor resurs innad i gruppen, og det spiller også en stor rolle.

Rozenhal Har også skuffet. Virket veldig lovende i de første kampene vi fikk sett ham, men tabben idag viser at han er langt ifra en super solid forsvarspiller.
Jeg tror taylor og faye kan etablere seg sammen. Verken Roz eller Cacapa har vist seg å være bedre en Taylor.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #9 på: 09. Des. 2007, 01:38 »
Av de nye har Geremi vært desidert dårligst. Han utmerker seg ALDRI og har spilt mange svake kamper. Han gjør kanskje mye "usynlig" arbeid, men det han har gjort til nå har langt fra overbevist meg i hvert fall. Kanskje han blir brukt i feil posisjon? Våger å påstå at han er best som høyreback!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #10 på: 09. Des. 2007, 04:53 »
Geremi. Butt visste ein jo saug.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #11 på: 09. Des. 2007, 06:16 »
Geremi. Har tidvis vært strålende for Chelski i PL, og jeg hadde nokså store forventinger om at han skulle gjøre det meget bra for vårs i år. Der har han skuffet stort.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #12 på: 09. Des. 2007, 06:40 »
Bitte litt småskuffet over Geremi og da spesielt dødballer. Men jeg ser fortsatt på han som et nyttig medlem av stallen, men dog litt usikker på om han fortsatt vil være kaptein neste sesong.

Rozendahl kunne jeg godt tenke meg hadde latt slurvefeilene være for en stund, men har fortsatt troa på den tsjekkiske landslagsspilleren.

Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #13 på: 09. Des. 2007, 09:28 »
Du kan være en mindre god spiller i et godt lag, å virke som god pga laget\spillerene.
De spillerene som har floppet mener jeg er?
Geremi, virket meget imponerende i sommer, første kamp. Deretter en GEDIGEN skuffelse på alle måter, jeg forventer meg mer av en slik spiller. At mannen har spilt i England over flere år, gjør han til enda større skuffelse. Å at han er kaptein? er det grunnet hans taleegenskaper
 
Rozen, begynte meget bra, spilte glimrende i begynnelsen av sesongen. Så fikk han City kampen + en sønn i tilegg,, deretter har det gått rett vest, skjøøer det ikke. Er mannen så totalt blottet for selvtilitt tro. I kampen mot Birmingham satt jeg å lurte på hvor faen Edgar er? Spennende å sett han ¨Taylor sammen. Rozen burde uansett bli vraket nå mener jeg.

Butt, begynte bra, spilte så dårlig i så å si alle bortekampene. Denne trenden har nå fortsatt hjemme, han har vært en MEGET stor skuffelse for meg. Å vist det var skade han haltet ut med i går? Hvorfor startet vi ikke da med Emre på midtbanen? Finn til bake til toppformen Butt, vi TRENGER DEG, slik vi spiller fotball.

Å til slutt vil jeg rett å slett si laget, spillerforståelse, entusiamsen, å litt av det taktiske valgene Sam har gjort.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #14 på: 09. Des. 2007, 10:55 »
Hvem som har floppet mest er vel litt tidlig å bedømme!? Mange kan jo fremdeles komme sterkt tilbake å pretsere solid i siste halvdel av sesongen!

Men de som har skuffet meg mest hittil er Geremi, Rozehnal og Cacapa. Men jeg tror at alle disse vil heve seg betraktelig utover sesongen.
Jeg forventer også mer fra Joey Barton og Mark Viduka.

Vil si at Beye har imponert skikkelig i det siste, rask og fysisk sterk, uredd, alt i alt en veldig god spiller. Gøy å se at vi endelig har funnet løsningen på høyreback plassen.
Synes Allardyce skal gi Enrique sjansen på venstrebacken, tror at han kan spille på seg litt selvtillit om han får muligheten. Beye slet jo også litt i begynnelsen, men i de siste kampene har han vært strålende, og det mot ganske god motstand. Får Enrique samme mulighet tror jeg han vil finne seg raskere til rette............