20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Selga ein keeper?  (Lest 2924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Agurksaft

  • Gjest
Selga ein keeper?
« på: 03. Nov. 2006, 11:19 »
Eg veit ikkje kor mykje me kunne fått for han, men å ha 3 så gode, vertfall 2 som er svingode- Given og Harper, også har me supertalentet Krul.
Treng me alle 3? Me kunne solgt ein om prisen var god og forsterka nokon ledd me treng? Men dessverre er det vel berre Given me hadde fått ein fin sum for.
Men hadde me fått feks 3mill £ for Harper , meinar folket då at me burde slått til?

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Selga ein keeper?
« Svar #1 på: 03. Nov. 2006, 11:41 »
Tror ikke vi kunne fått 3 mill for Harper. Kanskje halvparten. Synes heller ikke at vi bør selge noen. Krul er ennå bare 18 år og selv om han gjorde en kjempekamp i går synes jeg ikke vi bør satse på ham ennå...

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Selga ein keeper?
« Svar #2 på: 03. Nov. 2006, 13:57 »
Greit, Krul gjorde en særdeles god kamp i går. Men han er ikke tidenes keeper for det- enda! La oss gi han to-tre år å gro på, så blir han konge..

Noreng

  • Gjest
Selga ein keeper?
« Svar #3 på: 03. Nov. 2006, 21:01 »
Harper og Given er vel like gamle omtrent og har vel igjen 5 år eller noe igjen. Da er Krul rundt 22. Fin alder og komme som Newcastle nye Given:)
Men kan jo hende Krul ikke blir no stort talent. Blir værtfall artig og følge gutten

DanMan

  • Gjest
Selga ein keeper?
« Svar #4 på: 07. Nov. 2006, 14:34 »
Et klart førstevalg i sin beste alder, en lojal andrekeeper som kan trå til og gjøre en god jobb, og et stortalent. Høres ut som enhver managers drøm, og ville vært pur idioti å selge noen av disse. Harper er den som er "nærmest" å være klar til å selges, men det vi luansett ikke generere rare greiene, så det kan vi nok uansett bare glemme.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Selga ein keeper?
« Svar #5 på: 08. Nov. 2006, 20:04 »
Krul ute med alvorlig skade i kneet. Tror nok vi trenger 3 keepere, jeg...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Selga ein keeper?
« Svar #6 på: 09. Nov. 2006, 16:32 »
Ser ut til at det ikke var så fryktelig dumt å hente Srnicek likevel, med Harpers lyskeproblemer og Kruls skade.

Hvis vi bare sørger for å gi Krul den tiden han trenger og ikke rusher han, bare pga en fantomkamp mot Palermo, så blir han garentert like god eller bedre enn Given. Det er verdt å huske på at Krul har større rekkevidde enn Given, som ikke akkurat er noen kjempe i forhold til kolleger som Van Der Sar og Cech, blant andre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Selga ein keeper?
« Svar #7 på: 09. Nov. 2006, 22:44 »
Nei, nå er det faktisk godt å ha Srnicek i bakhånd som en nødløsning. Utrolig det som skjer med keeperne våre egentlig.
Given er jo aldri skadet, men da han først blir det da blir jammen både andre- og tredjekeeperen det etterhvert også.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Selga ein keeper?
« Svar #8 på: 09. Nov. 2006, 22:55 »
Sitat fra: "chickenman"
Nei, nå er det faktisk godt å ha Srnicek i bakhånd som en nødløsning. Utrolig det som skjer med keeperne våre egentlig.
Given er jo aldri skadet, men da han først blir det da blir jammen både andre- og tredjekeeperen det etterhvert også.


Må værra digg å være Srnicek også da.. Sitte på benken og cashe inn ei fet lønning  :lol:

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Selga ein keeper?
« Svar #9 på: 10. Nov. 2006, 13:51 »
Keepersituasjonen i Newcastle er optimal. Som DanMan sier, så har man en av ligaens beste målvakter, en lojal og god andrekeeper og et stortalent som tredjevalg.

Om det er noen av disse som skulle bli solgt, så vil jeg si Harper er den nærmeste. Men, jeg tviler på at man greier å få mer enn £2M for Harper, i og med at han ikke er noen ungsau lenger og har stempelet som evig andrekeeper. Ellers er det greitt at man i krisesituasjoner henter inn rutinert blod som man gjorde med Srnicek for en kortere periode.

Keeperplassen er forøvrig den eneste plassen der Newcastle ikke behøver nytt blod eller kvitte seg med daukjøtt.
Carr har altfor få landskamper for England!

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Selga ein keeper?
« Svar #10 på: 10. Nov. 2006, 16:30 »
Slenger meg inn på listen over de som sier keeper-situasjonen vår er optimal..
Som vi har fått se i høst, så har vi det akkurat slik det bør være.

given ble skadet, og da hadde vi harper i bakhånd.
så skjedde det som er ganske liten sjans for, harper ble småskadet, men da hadde vi krul i bakhånd bak der igjen..
å selge en keeper hadde vært utrolig teit..

Agurksaft

  • Gjest
Selga ein keeper?
« Svar #11 på: 11. Nov. 2006, 11:20 »
Poenget er ikkje at meinar me kunne ha solgt ein keeper for å kvitta oss med daukjøt, poenget var at me kunne ha solgt ein keeper, hatt fortsatt 2 gode keeprar, og brukt keeperpengane på å kvitta oss med forsvarsdaukjøtt og forsterka det leddet. Altså det svakaste ledd. Slik situasjonen er no, så er det ikkjej forsvarleg å selga keeperar, men om ein ser historisk på det, så er Given skada ein gong i tiåret eller noko slikt.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Selga ein keeper?
« Svar #12 på: 08. Jan. 2007, 22:45 »

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Fru Fortuna sjelden snill mot NUFC
« Svar #13 på: 09. Jan. 2007, 11:11 »
Sitat fra: "Agurksaft"
Poenget er ikkje at meinar me kunne ha solgt ein keeper for å kvitta oss med daukjøt, poenget var at me kunne ha solgt ein keeper, hatt fortsatt 2 gode keeprar, og brukt keeperpengane på å kvitta oss med forsvarsdaukjøtt og forsterka det leddet. Altså det svakaste ledd. Slik situasjonen er no, så er det ikkjej forsvarleg å selga keeperar, men om ein ser historisk på det, så er Given skada ein gong i tiåret eller noko slikt.

Fru Fortuna har sjelden vær snill med Newcastle. Jeg klør meg en viss plass på at skulle NUFC operere med bare to keepre, så ville det du skriver skjer bare hvert 10-år skje minst hvert år  :?
Som mange foran her synes jeg keepersituasjonen i klubben er optimal. Når Englands beste, og mest lojale 2.-keeper er fornøyd med å være i NUFC skal ialle fall ikke klubben sende han ut. -Om så skulle skje tenker jeg hvordan hylekoret mot Roeder ville blitt om Given går på en skade igjen :lol:
At Krul ble kastet ut i seniorspill tidligere i sesongen var et lykketreff når han greide seg så bra som han gjorde. Tror både han og klubben ble fikk bekreftelse på, og ble veldig motivert for hvem som tar over når Given kaster inn håndkleet/hanskene. -Selv om det forhåpentligvis ligger et stykke fram i tid.
Livet er svart/hvitt!