20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Babayaro straff?  (Lest 4394 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Babayaro straff?
« Svar #15 på: 23. Sep. 2006, 12:24 »
Olivier Bernard har faktisk ikke spilt så verst for Southampton og Rangers. Men jeg sår mine tvil om at han faktisk er så god som han var under Sir Bobby Robson. Men da vi kjøpte Babayaro, syntes jeg fremdeles at Bernard var en bedre spiller, og det står jeg fast ved den dag i dag, inntil det motsatte er bevist.

Tror Bernard kommer til å gi oss en god leksjon i fotballspilling på søndag. Dette blir et gjensyn jeg har ventet lenge på.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Babayaro straff?
« Svar #16 på: 23. Sep. 2006, 14:24 »
Parker var rutinert, selv om jeg ikke liker spillere som gjør sånt hele tiden. Men i ny og ne kan det være greit :lol:

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Babayaro straff?
« Svar #17 på: 27. Sep. 2006, 14:54 »
I tillegg til å bli utestengt i 3 kamper er Baba skadet. Så han kan ikke spiller ikke i morgen... Vi har nå 5 forsvarspillere på 4 plasser.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Babayaro straff?
« Svar #18 på: 27. Sep. 2006, 16:56 »
Groin skade er vel en lett skade å fake? Kan nesten virke litt sånn. Rett etter suspensjon og bot. Har ikke mye tiltro til baba. Et av de mest tragiske kjøpene vi har gjort de siste årene.