20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM-Tips  (Lest 6161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: EM-Tips
« Svar #15 på: 31. Mai 2012, 23:14 »
Sverige har vist fleire ganger tidligere i kvalikk av en kan klare seg uten Zlatan. Et godt kollektiv, men fleire bra spillere offensivt. Spesielt Elmander, som eg håper blir klar, har vert stor både på landslaget og i tyrkia. Sentral på midten ser det og bra ut, med Källström i lag med Elm/Wernblom. Ankepunktet er for meg midtforsvaret der Mellberg sannsynligvis må spille med Olsson, samt Isaksson i mål. England har vi godt tak på, så eg har hvertfall troa! :)

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: EM-Tips
« Svar #16 på: 31. Mai 2012, 23:45 »
Håper så jævlig på Danmark og Portugal videre fra gruppe B, men alt tyder på at de ender som de to siste..hmm..allikevel er det jo ikke feil å få Tyskland videre. Rett og slett alt for mange sympatiske lag som har havnet i samme gruppe det der.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: EM-Tips
« Svar #17 på: 01. Juni 2012, 00:09 »
Hmm, Portugal og Danmark er vel to lag eg sjeldent ser i samme setning som sympatisk...

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: EM-Tips
« Svar #18 på: 17. Juni 2012, 10:48 »
Det går ihvertfall foreløpig dårlig for de som har tatt sjansen på å spå gruppene i årets EM. Tsjekkia som gruppevinner og Hellas på 2. plass på grunn av innbyrdes var det nok ikke mange som hadde trodd på forhånd.
Jeg tørr tippe nå at disse 2 lagene ryker i kvartfinalene uansett hvem de måtte møte fra gruppe B. Dvs jeg tror på 2 lag fra gruppe B i semifinalene. Klarer danskene å ta seg videre er de favoritter til en semifinaleplass.

Christian

  • Gjest
Sv: EM-Tips
« Svar #19 på: 17. Juni 2012, 10:50 »
Vart grovbom ja. Tsjekkia som eg alltid har som mitt mesterskaplag, var bedre enn forventet. (Evnt. så overvuderte eg Polen og Russland)

Råtipset med Italia over Spania bommer eg også på. Itilegg til at svenskene skulle gå videre, gikk bedre med Kristoffer der.
« Siste redigering: 17. Juni 2012, 10:54 av Christian »

Christian

  • Gjest
Sv: EM-Tips
« Svar #20 på: 17. Juni 2012, 22:45 »
Gruppe B: Kun rett på Tyskland videre.

Imorgon Spania/Italia. Får sjå om eg kan få to av to denne gangen  :P

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: EM-Tips
« Svar #21 på: 19. Juni 2012, 01:55 »
Eg tippet Spania og Italia der  :D :D :angel: :D
Captain hindsight has taken controll!
Venter i spenning...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: EM-Tips
« Svar #22 på: 19. Juni 2012, 02:52 »
Spania og Italia var jeg brennsikker på - mer sikker enn i noen annen gruppe, i den rekkefølga :P

Ellers var det lite å rope hurra for. Trodde at ekle Portugal skulle stjele plassen til enten Tyskland eller Nederland - trøsta får være at det ble Nederland de tok plassen til. Gruppe A var totalbom - men det var også et overraskende utfall der. Fasit er at jeg har truffet med halvparten - og vil vel treffe med omtrentlig det. Frankrike og/eller England går uansett videre - så i verste fall snakker vi 4 av 8 riktige. Ikke veldig imponerende - og nå er jeg redd Portugal går hen og vinner hele skiten :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

  • Gjest
Sv: EM-Tips
« Svar #23 på: 19. Juni 2012, 07:49 »
Traff med Spania/Italia, men i feil rekkefølge. Var lovendes ei god stund, før Spania scoret på slutten.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: EM-Tips
« Svar #24 på: 19. Juni 2012, 15:16 »
Gruppe A var totalbom - men det var også et overraskende utfall der.
Hæ, eg visste det kom til å bli sånn!  ::)
Venter i spenning...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: EM-Tips
« Svar #25 på: 20. Juni 2012, 03:00 »
Hehe! Fikk ivaffal rett i England og Frankrike - om enn i motsatt rekkefølge.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

  • Gjest
Sv: EM-Tips
« Svar #26 på: 27. Juni 2012, 23:32 »
Finaletipset mitt før EM lever videre. (Spania-Italia)  :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: EM-Tips
« Svar #27 på: 28. Juni 2012, 00:02 »
Ditto. Håper jeg tar feil :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

  • Gjest
Sv: EM-Tips
« Svar #28 på: 28. Juni 2012, 22:28 »
Semien:

Tyskland v.s Italia

Denne kampen var meget vanskleg å tippe vinnere av. Begge lag er gode nok for finalen, tros begge stiller med forholdsvis unge tropper. Valget faller på Italia pga magefølsen om at dei når finalen og at dei har hatt ein lettare veg til semien enn Tyskland. Dødensgruppe + ein vanskleg kvartfinale kamp mot Russland.

Nederland v.s Spania

Reprise av VM finalen, og eg trur utfallet blir også det samme som i VM finalen. Spania har eit fantastisk lag, tros dei mangler David Villa på topp.

Finalen:

Italia v.s Spania

Spania vinner EM rett og slett pga dei har den beste troppen.

Godt fornøgd med tipset, tros det var litt bomskudd i gruppene. 3 av 4 semifinale lag, og begge finalelagene.  :coloccini:

Men er ikkje lenger så sikker på Spania tar Italia.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: EM-Tips
« Svar #29 på: 28. Juni 2012, 22:54 »
Har tippa Balotelli som toppscorer en eller anne plass også veit jeg - virker ikke til å være her da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida