20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 351088 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Skogis

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1620 på: 04. Juni 2013, 15:19 »
For min del ser den drakten heilt jalla ut, Er ganske enig i punktene TommyWee lister. Bare se på hvordan england draktene er designet, enkle og greie. Disse er etter min mening de kuleste draktene per dags dato.

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1621 på: 04. Juni 2013, 15:33 »
Grunnen til at drraktene hvert hver gang er forskjellige er jo fordi draktleverandøren ønsker å selge drakter. Om man skal lage drakter etter de 3 kriteriene som er nevnt over her, vil jo drakten bli lik hvert eneste år, og dermed lite spennende å kjøpe nye drakter.

Er enig i at dette langt fra er den fineste drakten jeg har sett, men stygg er den ikke. Newcastle-drakter blir aldri stygge i mine øyne.
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1622 på: 04. Juni 2013, 16:16 »
Eventuelt så blir den hatet på fordi man synes den er stygg. Går det ikke an å ha andre meninger enn dine?

Var den ment til meg? Har da ikke sagt at ingen andre skal få mene noe annet? Sa bare at jeg ikke forstår hvorfor folk synes den er så stygg...

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1623 på: 04. Juni 2013, 17:54 »
Jeg har enkle krav til hjemmedrakta til Newcastle;

- Sorte og hvite striper uten noe som helst dilldall.
- Hele utfyllende striper både foran og bak, uten noe boks tilrettelagt sponsor/navn og nummer
- Ordentlig Newcastle-emblem i front som er sydd på, ikke printet på med en hvit kant rundt

Det der høres ut som verdens kjedeligste drakt, slike drakter som ble produsert på 80/90-tallet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1624 på: 04. Juni 2013, 17:59 »
90-tallet hadde de flotteste draktene.



Vakkert!

Var mye lekkert før 90-tallet og, men etter 90-tallet har fotballdrakter tapt seg enormt mye.




HNNNNNNNGH!!!
« Siste redigering: 04. Juni 2013, 18:04 av boris. »
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1625 på: 04. Juni 2013, 18:08 »
Stilsikkert, deilig! Ingen drakt siden årtusenskiftet har noensinne vært i nærheten av noen av de derre draktene!
For meg er det relativt umulig at en hjemmedrakt av Newcastle blir stygg, men dersom du måler opp med kun andre Newcastle-drakter står kanskje denne i fare for å komme veldig dårlig ut. Venter til jeg ser noe offisielt da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TommyWee

  • Gjest
Sv: Ny drakt...
« Svar #1626 på: 04. Juni 2013, 18:33 »
Det der høres ut som verdens kjedeligste drakt, slike drakter som ble produsert på 80/90-tallet.

Ja, og vi hadde de fineste draktene på 90-tallet.

ingan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1627 på: 04. Juni 2013, 20:07 »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1628 på: 04. Juni 2013, 20:52 »


Denne i svart og hvit hadde vært vann i munnen ja.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1629 på: 04. Juni 2013, 21:11 »
Draktene fra 95-97 var fantastiske. De flotteste draktene vi har hatt noen gang.
1969-draktene derimot, er  :zzz:

Personlig er jeg veldig begeistret for 02-04 og 04-05. Der er det mye "dilldall" som TommyWee kaller det, men spør du meg er de flotte. Jeg synes det er bra om det er blå detaljer på draktene. Det er det på fjærene til skjæra også.

Vi får ingen drakter som på 80-90-tallet igjen. Ihvertfall ikke med det første. Og jeg tviler på at det kommer til å bli pop igjen i overskuelig fremtid. Og godt er egentlig det. Stripete drakter er i utgangspunktet gørr kjedelig. Man må gjøre noe spennende med dem.

Det som gjør 95-96-draktene så flotte er toppen på ermene, med Adidas-stripene, den hvite kragen og selvsagt Brown Ale-logoen. Uten Brown Ale hadde draktene sett litt kjedelig ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1630 på: 06. Juni 2013, 09:49 »
Hadde de gamle draktene vært slimfit så skulle jeg gått med på at de var kule :P
Kan ikke fatte at de posene var gode å spille med. Er jo plass til 3-4 personer inni der!

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1631 på: 06. Juni 2013, 14:54 »
Vil bare minne om at bildene av den nye drakta er lekket fra en eBay-konto som har masse fake drakter, så sjansen er stor for at noen har produsert en kopi basert på de gamle bildene. Mange små detaljer som ikke matcher - taggene inn er svarte, de blå linjene går for langt inn etc.
Oscillons From The Anti-Sun

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1632 på: 17. Juni 2013, 01:03 »
Når kan de nye draktene kjøpes?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1633 på: 17. Juni 2013, 01:09 »
Når Joe Kinnear har godkjent og gjort de nødvendige endringene på den.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1634 på: 17. Juni 2013, 02:20 »
Når Joe Kinnear har godkjent og gjort de nødvendige endringene på den.

Byebye slim-fit, hello loose-fit ^^