20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 351157 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #750 på: 05. Mai 2011, 14:30 »
Aha, skjønner. :) Gleder meg til Ben Arfa og Tioté får nye tall bakpå ryggen. Begge skal kjøpes!

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #751 på: 05. Mai 2011, 16:41 »
Er bortedrakten den Ameobi har på seg under fotgraferingen..? Vet vi noe mer om bort- og tredjedrakt? :)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Ny drakt...
« Svar #752 på: 05. Mai 2011, 16:46 »
Noen som vet når spillernumrene blir publisert?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #753 på: 05. Mai 2011, 17:06 »
Og det Ameobi har på seg, er sannsynligvis kun neste års treningskle.

Så får vi håpe at det blir mest treningsklær på Ameobi neste sesong, og minst mulig drakt. :)

Liker den nye drakta, ganske simplistisk for en stripete drakt, og det liker jeg. Plassering av logoer, nr. og navn ser bra ut. Litt usikker på hvor begeistret jeg er for fargen på keeperdrakten, men alt i alt svært bra dette. Spent på hvordan passformen blir nå!

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #754 på: 05. Mai 2011, 21:15 »
PS: confirmation of the second and third kit designs, colours and release dates are awaited, but an orange change shirt and black third shirt are predicted by the same sources who successfully trailed the home kit - no photos of either have yet appeared though.

frå nufc.com

Og det Ameobi har på seg, er sannsynligvis kun neste års treningskle.

Nice! Oransje bortedrakter kan bli interessant kan man si..! Blir spennende å se fasiten når den tid kommer :)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #755 på: 05. Mai 2011, 22:40 »
Angående drakter...
Brodern er Chelsea-fan og vurderer skrekkelig nok å kjøpe drakt fra sportsdirect.com. Noen som vet om de bruker offesielle bokstaver/nummer (PL) på draktene?
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #756 på: 06. Mai 2011, 09:41 »
SHIT. Det kom jeg ikke på, Christian. En kompis av meg bestilte drakt fra nufc.co.uk i fjor og fikk sånn kjipastrykk. Selv fikk jeg drakt av broderen med filttrykk.

Jeg bestilte Limited Edition med trykk på her forleden. Noen som vet om nufc.co.uk har begynt å bruke filt, eller leverer de fortsatt med dårlig trykk?

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #757 på: 06. Mai 2011, 10:36 »
Ah! Den er forsåvidt grei, men å ha plasttrykk er ikke så utrolig kult, etter min mening. Mon tro om det går an å avbestille. Takk for informasjon, i allefall. :)

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #758 på: 06. Mai 2011, 12:00 »
Ser ein bort frå ein malplassert Puma logo, så synst eg drakta var tøff! Spesielt den langarma versjonen som flørter litt med old school modellene.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #759 på: 06. Mai 2011, 15:35 »
Ser ein bort frå ein malplassert Puma logo, så synst eg drakta var tøff! Spesielt den langarma versjonen som flørter litt med old school modellene.

Logoen er nok plassert der den er på grunn av at den svarte stripen på stoffet ikke er bred nok til at logoen ville fått plass utenfor den svette armhulen. Ser jo at de har slitt med det samme med Newcastle-logoen, men der har de løst det med at emblemet sin bakgrunn blir en svart klatt innpå den hvite stripa. Forståelig for det hadde blitt mildt sagt opptøyer om man hadde den logoen på skulderen eller i armhulen.

Likevel hadde det nok vært mest ideelt å hatt den på linje med Newcastle-logoen, men da tror jeg at selve designet måtte blitt litt endret.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #760 på: 07. Mai 2011, 13:33 »
Det blir isåfall en råkul bortedrakt! :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #761 på: 07. Mai 2011, 14:12 »
Den er hvertfall ikke like kjedelig som årets bortedrakt, men hvor har det fra btw, Christian?

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #762 på: 07. Mai 2011, 20:03 »
Det er vell ikke puma som bestemmer det? Det er vell klubben som bestemmer logo og sponsor. Pl bestemmer logo og skrift på drakten.

Det du står igjen med er design og farge forslag til drakt 2 og 3?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #763 på: 07. Mai 2011, 20:59 »
Sånne retro-drakter er så evig digg. Nesten slik at jeg kunne vurdert å kjøpe den fantastiske drakta til Rangers som er en skikkelig klassiker av en drakt:
http://www.footballkitnews.com/wp-content/uploads/2010/05/Rangers-Home-Shirt.jpg
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #764 på: 08. Mai 2011, 09:30 »
Enig i det meste her, men er det virkelig bare jeg som ikke liker at vi har 2stk Black Cats på Keeperdrakten???

Da den forrige draktlanseringen stod for døren fikk jeg høre at akkurat svart katte på hvit bakgrunn ALDRI ville skje i denne klubben...