20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 350778 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #570 på: 18. Juni 2010, 13:59 »
"Spursdrakta" var finere enn bortedrakta, men jeg synes begge egentlig var litt kjedelige. Håper bare ikke førstedrakta stemmer like godt med lekkasjene som disse gjorde - for den var uhyre skuffende.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #571 på: 18. Juni 2010, 14:31 »
Fine drakter begge to  :) Eg er igrunn fornøyd så lenge vi ikkje skiller oss så veldig ut  :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #572 på: 18. Juni 2010, 14:44 »
Tredjedrakta var finest av disse to, men syns også at de rett og slett var litt kjedelige. Da likte jeg faktisk bedre sennepsdrakta, den la du i hvertfall merke til! Så er litt skuffa!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #573 på: 18. Juni 2010, 16:10 »
synes disse draktene er kule jeg, likte spesielt den blå :) Men jeg er veldig spent på hjemmedrakta, håper den er klassisk med noe nytt :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #574 på: 18. Juni 2010, 16:27 »
lika draktene
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #575 på: 18. Juni 2010, 17:19 »
alt avhenger av en knallfin hjemmedrakt nå.. det er jo tross alt det viktigste!

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #576 på: 18. Juni 2010, 23:21 »
spenstige krager på draktene, samtidig så er dette "fine drakter." Er av dem typen drakter du kan gå i til vanlig uten at noen tenker "fotballdrakt" ;) De lillae og gule er ikke akkurat hverdagsklær  ;)
Han kom, ble mett og dett var dett....

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #577 på: 18. Juni 2010, 23:55 »
Hadde kattelogoen vært større på shortsen så kunne jeg spurt om det var WBA, IBF eller WBO mesterskap de var ute etter... Ser faen ut som en bokseshorts.

Jaja - kjøpe'n må jeg lell

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #578 på: 19. Juni 2010, 01:57 »
Shortsene kan være så stygge de bare vil. De er fullstendig uvesentlig for meg, så lenge det ikke bryter med helheten i drakta.

Draktene er kanskje litt "kjedelige" i den forstand at de er veldig klassiske. Fargene er veldig klassisk Newcastle. Men jeg liker det klassiske. Svart, hvit og blå er Newcastles farger, og det er de fargene jeg vil vi skal ikle oss i hver eneste sesong. Selv om det kanskje kan være litt "kjedelig".

Må likevel trekke frem keeperdrakta som den tøffeste av dem.
Liker de detaljene på brystet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #579 på: 19. Juni 2010, 01:59 »
de sugde hardt. æsj. liker ikke puma. typisk at vi bytter fra adidas nå som de utvilsomt lager de aller fineste draktene.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #580 på: 19. Juni 2010, 13:21 »
Digger de! 3 drakten var utrolig pen :)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #581 på: 19. Juni 2010, 13:38 »
Veldig pene drakter, men som stor fan av sterke farger som skille seg litt ut er jeg litt skuffa sånn sett. Ingen av de kan måle seg med fjorårets bortedrakt. Men som sagt, VELDIG pene drakter. Herlige greier! Gleder meg til den site. Veldig, veldig fine.
Nei.

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #582 på: 19. Juni 2010, 19:52 »
Veldig pene drakter, men som stor fan av sterke farger som skille seg litt ut er jeg litt skuffa sånn sett. Ingen av de kan måle seg med fjorårets bortedrakt. Men som sagt, VELDIG pene drakter. Herlige greier! Gleder meg til den site. Veldig, veldig fine.

tuller du. fjorårets las palmas solseng drakt??
Andreas Martins

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #583 på: 19. Juni 2010, 20:00 »
Som jeg har sagt før: nydelig drakt og en av mine all time favoritt-drakter. Helt nydelige i mine øyne.

Morsomt fakta fra mitt fantastiske liv: nesten alle jeg har prata med utenfor dette forumet, både Newcastle-fans og andre fans, synes drakta er helt fantastisk. Så jeg er i allefall ikke alene om det. ;D
« Siste redigering: 19. Juni 2010, 20:02 av boris. »
Nei.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Ny drakt...
« Svar #584 på: 19. Juni 2010, 20:51 »
Jeg er ekstremt fornøyd med draktene - og må som Joakim trekke frem keeper drakten.
Nå gjenstår 1.drakta, samt hvilke farger og form nummerne og bokstavene bak på draktene blir.

Men dette virker lovende!
Må nok gå til anskaffelse av disse draktene.