20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 351035 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #525 på: 24. Mai 2010, 21:16 »
Så lenge Puma logoen ikkje er svart. Ingenting ville ha vore meir krise enn det.  :P (Kanskje oss norske fans ikkje bryr seg så mykje om det, men dei engelske fansen hadde tatt det veldig tungt)

Jeg får være den dumme som spør: Hvorfor det?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #526 på: 24. Mai 2010, 21:20 »
Så lenge Puma logoen ikkje er svart. Ingenting ville ha vore meir krise enn det.  :P (Kanskje oss norske fans ikkje bryr seg så mykje om det, men dei engelske fansen hadde tatt det veldig tungt)

Jeg får være den dumme som spør: Hvorfor det?
Fordi: Sunderland = Black cats :)

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #527 på: 25. Mai 2010, 12:36 »
Selvfølgelig - Steike kor dom e e ;-)

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #528 på: 25. Mai 2010, 22:33 »
Hentet fra N-O.

Sitat
Latest from Footballshirtculture.

Hello, Just a quick word to put your minds at ease.

I work for Puma. However, not in a production Factory. Im actually a marketing representative and work mostly on the continent. I like to check this site quite a lot as I am a lifelong football fan and ultimately, a bit of a Newcastle nut! I heard yesterday that the site had posted pictures of the new toon tops so i got a bit exciited as I hadn't seen them! So, from my hotel i logged straight on and checked them out. I was very dissapointed to see the home kit looking rather bland but for the other two, well i quite like them. The blue one especially is probably the most bright and punchy looking footer shirt I've seen for any Premier League team so far this season.

Now...I'm going to put your mind at rest. I contacted a collegue who has contacts at the production factory in Asia. I waited a fair while for a response on the question but I asked him if he could check that the kits posted were the ones making final production. Well, they're not....not yet anyway.

The tops you can see above are only three of eight. All are prototypes and no definite desision has been made on the final kits.

I was notified that they had not started to produce any Newcastle tops yet, currently there are only the eight produced 3 of which you see above. There have been four home top prototypes made, and four away kit prototypes made. The white one above is an away kit option, not a third kit.

The club badges, and sponsor have been ironed for money purposes only. Embrioding the kit badge and sponsor on a prototype just isnt viable so thats the reason we haven't done it.

I have been advised that the collar is staying as is on above pictures however, one design does provide the Puma logo on the right hand side. There has also been a yellow, green and white away top prototyped. ..i have been informed.

There may be changes so dont expect these kits to be final products.

I would personally be happy for the blue away one mind.

How'ay the lads....

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #529 på: 26. Mai 2010, 14:05 »
Lettelse :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #530 på: 26. Mai 2010, 18:26 »
Hvor sikker kilde er dette? Jeg på min side er redd at logoplasseringene på hjemmedraktene blir som de er nå (uten noen videre argumentasjon fra min side). Det jeg mener er ihvertfall at det hadde vært typisk om det ble sånn.. liker bedre vanlig symetri mellom logoene, slik som det er på de hvite og blå draktene :)
Eventuelt slik som denne bortedrakten vi hadde for et par sesonger siden:

http://www.soccernucleus.com/ProductImages/newcastle_away_08/Newcastl_away_08.jpg
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #531 på: 26. Mai 2010, 19:02 »
Er lenge sia eg har slutta å tru på all slags forumposta, så om dette er nøyaktig slik draktene vil sjå ut forundrar meg ikkje.

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #532 på: 01. Juni 2010, 23:10 »
Noe nytt de siste dagene angående draktene?  ::)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #533 på: 01. Juni 2010, 23:39 »
Tja. Ikke annet enn at jeg så en kåring av sesongens styggeste drakt - der vår bortedrakt fortjent fikk prisen! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #534 på: 02. Juni 2010, 11:39 »
Den gule? Er ikke noe vakkert syn den, nei! Liker kommende sesongs bortedrakter veldig godt, så for min del kan det bli dem som Puma ender på.. liker ikke hjemmedrakten så godt kan man si!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #535 på: 03. Juni 2010, 17:39 »


Everton har faen meg maktet å toppe vår bortedrakt lett! ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

  • Gjest
Sv: Ny drakt...
« Svar #536 på: 03. Juni 2010, 18:04 »



Everton har nok latt David "Gollum" Moyes designe drakta! ;)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #537 på: 03. Juni 2010, 22:02 »


Everton har faen meg maktet å toppe vår bortedrakt lett! ;D

Djises! ;D

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #538 på: 03. Juni 2010, 22:12 »
sunt pueri pueri puerilia tractant

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #539 på: 03. Juni 2010, 22:14 »
Synes alltid Everton har hatt kule drakter eg - spesielt sia dei fikk Chang som sponsor. Synes heller ikke at denne var noe unntak, ikkje keeperdrakta heller  :)