20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199960 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #765 på: 07. Aug. 2017, 03:36 »
Ghezzal er jeg litt lunken til. Gikk gratis fra Lyon, og vært klubbløs hele sommeren. Da kunne han heller vært en løsning etter vinduet stengte, hvis vi hadde et behov. Ikke vært strålende i Lyon, og ser helst at vi leter under andre steiner først.

Ellers meldte vel Don Balon at Lucas Vazquez kunne tenkt seg en overgang til Newcastle. Sier ja takk, særlig når det er snakk om lån med opsjon, men skjønner ikke at vi blir linket til Clucas, Townsend og Vazquez nå. Som nevnt tidligere synes jeg det er nok vinger, og at vi heller må få inn spiss og helst en kreativ sjel til på sentral midt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #766 på: 07. Aug. 2017, 10:22 »
Hvilke kilder har du på at McCarthy er 50/50 og hvem er denne vingen du snakker om? Og kilder på Dost og Slimani? :)

bookmakere....skybet...  oddsen er sjelden basert på løse rykter slik som 90 prosent jeg leser her inne....

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #767 på: 07. Aug. 2017, 10:28 »
Ghezzal er jeg litt lunken til. Gikk gratis fra Lyon, og vært klubbløs hele sommeren. Da kunne han heller vært en løsning etter vinduet stengte, hvis vi hadde et behov. Ikke vært strålende i Lyon, og ser helst at vi leter under andre steiner først.

Ellers meldte vel Don Balon at Lucas Vazquez kunne tenkt seg en overgang til Newcastle. Sier ja takk, særlig når det er snakk om lån med opsjon, men skjønner ikke at vi blir linket til Clucas, Townsend og Vazquez nå. Som nevnt tidligere synes jeg det er nok vinger, og at vi heller må få inn spiss og helst en kreativ sjel til på sentral midt.

Townsend? Kilde? Vazquez er verdensklasse... Er da irrelevant hvor mange vinger vi har så lenge han er flere klasser bedre....Blir som at United skal si "vi har mange vinger, vi trenger ikke Griezman".....Og Clucas blir visstnok av enkelte her inne brukt som sentral midt,,,og jeg hadde misstanke om at han er et alternativ til venstrebacken...Er visst også å lukter på plassen på landslaget, som tyder på høyt nivå, da jeg skal innrømme å vite lite om han.....Om vi kan få Vasquez på lån uten opsjon hadde jeg hoppet i taket av glede...... Men ser ikke helt hvorfor Zidane skal hverken låne oss eller selge Vasquez. Han er en av de spillerne på benken Zidane liker best...
« Siste redigering: 07. Aug. 2017, 10:34 av superswag »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #768 på: 07. Aug. 2017, 11:31 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/rafa-benitez-reveals-expected-newcastle-13440314

Litt typisk Rafa dette?  ::) Han har vel en historie om å mase og fremstå utålmodig overfor eierne. Forundrer meg ikke om Gayle er skadefri, og han ble holdt utenfor i går bare for å demonstrere hvorfor han vil ha en spiss til. Håper det funker  :D
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #769 på: 07. Aug. 2017, 13:18 »
http://www.nufcblog.co.uk/2017/08/07/good-news-unpopular-midfielder-has-his-nufc-future-cast-into-serious-doubt/

Ingenting i mot personen Colback, en ærlig sliter som gjør sitt beste. Men, fint om han selges nå. Holder rett og slett ikke nivået.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #770 på: 07. Aug. 2017, 13:48 »
Ghezzal er jeg litt lunken til. Gikk gratis fra Lyon, og vært klubbløs hele sommeren. Da kunne han heller vært en løsning etter vinduet stengte, hvis vi hadde et behov. Ikke vært strålende i Lyon, og ser helst at vi leter under andre steiner først.

Ellers meldte vel Don Balon at Lucas Vazquez kunne tenkt seg en overgang til Newcastle. Sier ja takk, særlig når det er snakk om lån med opsjon, men skjønner ikke at vi blir linket til Clucas, Townsend og Vazquez nå. Som nevnt tidligere synes jeg det er nok vinger, og at vi heller må få inn spiss og helst en kreativ sjel til på sentral midt.

Townsend? Kilde?

Daily Mirror!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #771 på: 07. Aug. 2017, 14:21 »
http://www.stokesentinel.co.uk/newcastle-united-s-derisory-offer-for-stoke-city-striker-was-not-12m/story-30472159-detail/story.html

Budet på Joselu var tydeligvis langt lavere enn først rapportert. Ikke en spiss jeg ønsker meg til Newcastle uansett. Labert snitt på måla. På 241 kamper for A og B-lag rundtom, har han scoret 79 mål.

Så får vi håpe det er hold i denne: https://talksport.com/football/transfer-alert-italian-club-make-enquiry-newcastle-defender-achraf-lazaar-170807249446
« Siste redigering: 07. Aug. 2017, 14:26 av Geordie »
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #772 på: 07. Aug. 2017, 15:05 »
Daily Mail melder nok en gang Barkley er linka til Newcastle. Gikk på everton Norge , og der står det også at Newcastle forhørsretten seg. DEThadde værtkanon👍

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #773 på: 07. Aug. 2017, 16:10 »
Daily Mail melder nok en gang Barkley er linka til Newcastle. Gikk på everton Norge , og der står det også at Newcastle forhørsretten seg. DEThadde værtkanon👍

Kommer ALDRI til å skje. Her er noen grunner til det: Mye større klubber enn oss er interessert og har bydd, han vil koste rundt 50mill eller mer, han vil kreve over 100k i ukelønn, transfer- og lønnsbudsjettet er mildt sagt spinkelt, en feit kar med navn Ashley sitter ved roret.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #774 på: 07. Aug. 2017, 16:28 »
Jeg tror uansett ikke han går for 50 mill. Jeg synes aæhan har levert for lite til å forsvare den prislappen. 

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #775 på: 07. Aug. 2017, 16:56 »
Ser Merson tipper oss lavt på tabellen i skysports. Synes han ofte er en nisse, men støtter han her. Vi har fansen, stadion, treneren osv. Signer to 30m£ spillere så er vi langt på vei. Vi trenger to topp signeringer på spiss og midtbane plass. Få vekk dette Joselu tullet. Har nok av slike spillere. Skjønner at markedet er vanskelig, men er meget skuffet til nå.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #776 på: 07. Aug. 2017, 18:19 »
Jeg tror uansett ikke han går for 50 mill. Jeg synes aæhan har levert for lite til å forsvare den prislappen.

Veldig enig. Jeg er personlig ingen stor fan, for å være helt ærlig. Det bor masse god fotball i gutten, og han er et talent, men jeg synes ikke han er så jævlig god per i dag. Synes også han fremstår som både treig og klønete. Bruker alt for lang tid, noe som igjen gjør at han fremstår som klønete når han ødelegger for både seg selv og laget. Men for all del, mulig han har en stor sesong fremfor seg og plutselig ender opp som en 50 mill spiller. Sånt er jo vanskelig å si.

Men om Barkley er verdt 50 mill i 2017, er Dele Alli verdt 250 mill.
Nei.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #777 på: 07. Aug. 2017, 18:44 »
Jeg tror uansett ikke han går for 50 mill. Jeg synes aæhan har levert for lite til å forsvare den prislappen.

Veldig enig. Jeg er personlig ingen stor fan, for å være helt ærlig. Det bor masse god fotball i gutten, og han er et talent, men jeg synes ikke han er så jævlig god per i dag. Synes også han fremstår som både treig og klønete. Bruker alt for lang tid, noe som igjen gjør at han fremstår som klønete når han ødelegger for både seg selv og laget. Men for all del, mulig han har en stor sesong fremfor seg og plutselig ender opp som en 50 mill spiller. Sånt er jo vanskelig å si.

Men om Barkley er verdt 50 mill i 2017, er Dele Alli verdt 250 mill.

Jeg er veldig uenig med deg. Barkley er klasse. kvikk med ball og gjør smarte valg.i tillegg har han ganske god fysikk(faktisk bedre enn Ali der) Stort fotballhode. I dagens marked syns jeg 50 mill pund er helt greit for Barkley. En engelsk klassespiller på 23 år. Syns det er mye verre med andre overganger vi har sett i sommer.

Ja Ali er bedre og yngre Tipper Ali ville kostet 80-100 mll pund i dagens marked.

Når vi linkes til Barkley er det som regel useriøse kilder. Så er ikke veldig troverdig. Men har jo skjedd verre ting før. så håpet/drømmen kan man jo ha :)
Sies jo at det er snakk om et lån med opsjon. Noe som kan fungere utmerket pga da har vi flere vinduer og dele summen på. Vi får jo et pent stykke av kronekaka neste sommer.

Når det er sagt syns jeg balansen i laget ser bra ut nå.eks Barkley deal er signeringer vi kan gjøre på sikt. rett og slett for å oppgradere hver posisjon sakte men sikkert, så lenge balansen i laget er god. så et lån med opsjon her blir det samme som å signere han til neste sommer. Og lønnsproblemet jobbes det jo hard i kulissene med. Jeg tror/håper vi er kvitt mye nå i august/januar.
« Siste redigering: 07. Aug. 2017, 18:46 av TooN »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #778 på: 07. Aug. 2017, 18:55 »
Ser Merson tipper oss lavt på tabellen i skysports. Synes han ofte er en nisse, men støtter han her. Vi har fansen, stadion, treneren osv. Signer to 30m£ spillere så er vi langt på vei. Vi trenger to topp signeringer på spiss og midtbane plass. Få vekk dette Joselu tullet. Har nok av slike spillere. Skjønner at markedet er vanskelig, men er meget skuffet til nå.
Som nevnt ovenfor syns jeg balansen er god i laget. Jeg tror vi kan overraske positivt i årets pl sesong. Benitez har en filosofi som gjør det bedre for et underdoglag enn et topplag. Chelsea supporterne hatet han jo mye pga spillestil. selv om han vant champions League! Ganske spesielt. men understreker jo poenget mitt.
Tror vi får en del kamper ganske likt den champions League finalen. Chelsea ble til tider overkjørt , men trakk det lengste strået tilslutt.

Vi skal møte lag som på papiret passer oss. lag som vil presse oss store deler av kampen ,og da vil det dukke opp kontringsmuligheter. Benitez liker laget sitt godt organisert som ligger lavt. så eksplodere ut i kontringer. Jeg har trua. tror vi vil komme til å se mange overraskende resultater på bortebane spesielt. Jeg tror Merson med flere vil få seg en overraskelse. tipper topp 10

p.s spiss signering vil skje. Bare spørsmål om når. jeg tipper tirsdag 22. august (Perez fra Arsenal ;) )
« Siste redigering: 07. Aug. 2017, 18:58 av TooN »

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #779 på: 07. Aug. 2017, 21:49 »
Maxim choupo-moting til Stoke??
Vi er klare til å betale 15mill for Lucas Perez??