20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199964 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #660 på: 30. Juli 2017, 11:32 »
Liten kommentar her. Trur nok det er Clark og Lejeune som verte førstevalget på midtstopperplass.

Er veldig spent på dette selv. Lasc var jo solid ifjor med kapteinsbindet og full pakke. Lejeune minner meg veldig om Alderweireld, med roen og duellstyrken. Er enig i at Clark er en bedre match med Lejeune enn Lascelles, men en Mbemba (uten hodemist) ved siden av Lejeune kunne blitt utrolig bra på sikt!


Er litt usikker på Mbemba. Clark og Lasc var so mykje betre enn han i fjor. Dei får vertfall sjansen før han til å visa at dei er gode nok. Den sjansen trur eg dei tek vare på.

Angåande overflødige spelara, einig med alle bortsett frå Ayoze. Han er meir enn god nok. Ujevn, men god nok for topp 10. (7-10)

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #661 på: 30. Juli 2017, 12:37 »
Liten kommentar her. Trur nok det er Clark og Lejeune som verte førstevalget på midtstopperplass.

Er veldig spent på dette selv. Lasc var jo solid ifjor med kapteinsbindet og full pakke. Lejeune minner meg veldig om Alderweireld, med roen og duellstyrken. Er enig i at Clark er en bedre match med Lejeune enn Lascelles, men en Mbemba (uten hodemist) ved siden av Lejeune kunne blitt utrolig bra på sikt!


Er litt usikker på Mbemba. Clark og Lasc var so mykje betre enn han i fjor. Dei får vertfall sjansen før han til å visa at dei er gode nok. Den sjansen trur eg dei tek vare på.

Angåande overflødige spelara, einig med alle bortsett frå Ayoze. Han er meir enn god nok. Ujevn, men god nok for topp 10. (7-10)

Mbemba spilte jo knapt kamper i fjor Igrinde. Frykter at han blir solgt, men jeg synes jeg ser et enormt potensiale. Han var en av våre beste mot Mainz i går btw.  Jeg mener også at det er viktig å beholde Ayoze. Han har x-faktor og kan fort finne på å blomstre denne sesongen. Riviere skal ha avslått Metz. Vi blir aldri kvitt han! :(

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #662 på: 30. Juli 2017, 12:51 »
Liten kommentar her. Trur nok det er Clark og Lejeune som verte førstevalget på midtstopperplass.

Er veldig spent på dette selv. Lasc var jo solid ifjor med kapteinsbindet og full pakke. Lejeune minner meg veldig om Alderweireld, med roen og duellstyrken. Er enig i at Clark er en bedre match med Lejeune enn Lascelles, men en Mbemba (uten hodemist) ved siden av Lejeune kunne blitt utrolig bra på sikt!


Er litt usikker på Mbemba. Clark og Lasc var so mykje betre enn han i fjor. Dei får vertfall sjansen før han til å visa at dei er gode nok. Den sjansen trur eg dei tek vare på.

Angåande overflødige spelara, einig med alle bortsett frå Ayoze. Han er meir enn god nok. Ujevn, men god nok for topp 10. (7-10)

Mbemba spilte jo knapt kamper i fjor Igrinde. Frykter at han blir solgt, men jeg synes jeg ser et enormt potensiale. Han var en av våre beste mot Mainz i går btw.  Jeg mener også at det er viktig å beholde Ayoze. Han har x-faktor og kan fort finne på å blomstre denne sesongen. Riviere skal ha avslått Metz. Vi blir aldri kvitt han! :(

Nei, men det var jo pågrunn av at Clark og Lasc var ekstremt gode. Clark og Lejeune var gode mot Bradford og Hearts.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #663 på: 30. Juli 2017, 12:52 »
Håper virkelig at Mbemba blir, og at han blir satset på! Lett vår beste stopper, på sitt beste. Han og Lejeune sammen kan bli meget bra.

Men sesongen starter nok med Lasc/Clark og Lejeune, så får vi se kossen de to førstnevnte eventuelt gjør det..

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #664 på: 30. Juli 2017, 13:42 »
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #665 på: 30. Juli 2017, 14:10 »
http://www.nufcblog.com/2017/07/30/newcastle-fans-flock-to-twitter-to-discuss-possible-lucas-vasquez-and-lucas-perez-signings/

Syltynne linker, men er vel spennende spillere for Newcastle dette.

Hadde vært noe! Men trenger vi egentlig flere vinger? Eller tenker RB å bruke en av de i 10'r rollen?🤔

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #666 på: 30. Juli 2017, 15:11 »
Om Lucas Vasquez er villig til å spille for NUFC så sier vi ikke "nei, takk, har ikke behov for vinger" :p Hadde vært sykt, men ser dessverre ikke noe annet enn at noen har tenkt "Vasquez og Lucas Perez sliter med spilletid, Rafa har gode kontakter i Spania". Håper jeg tar feil!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #667 på: 30. Juli 2017, 16:24 »
Rykter går nå om at Haidara er på medical hos St. Etienne. Gratis overgang, men Newcastle krever 50% av en fremtidig overgangssum.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #668 på: 30. Juli 2017, 16:42 »
Sjukt å selge en spiller fra PL til Ligue 1 i disse tidene, uten å få ei krone i overgangssum. Men 50% videresalg er helt Ok, og hjelper oss til å bli helt kvitt lønnen hans tipper jeg.

Satser på at denne går gjennom :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #669 på: 30. Juli 2017, 17:44 »
Synes ikke det er så sjukt. Hovedsaklig PL-klubber som har mye penger. Det ser man jo på overganger ellers i Europa, ikke den samme inflasjonen i priser der. Bonucci hadde sikkert gått for 7-800 mill om han ble solgt til england

Vazquez hadde vært no:)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #670 på: 30. Juli 2017, 18:22 »
Uenig, jeg synes det er ganske så utrolig. At det ikke er snakk om noen som helst slags kompensasjon for overgangen. I verste fall for oss kan Haidara bli i St. Etienne resten av karrieren, eller gå på Free transfer etter hvert 😜 Og så dårlig er han jo ikke, at han ikke er verdt noen ting.

Er ikke i mot denne overgangen, tvert i mot, bare synes vi kunne ha fått bittelitt for han.

Det med Bonucci er en spesiell sak da. Han ble vel tvunget/tvang seg ut selv, og ville bli i Italia. Da er det meget begrenset hvem andre enn Milan som kunne løse situasjonen. Var mange faktorer som gjorde at den overgangen ikke ble høyere.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #671 på: 31. Juli 2017, 11:44 »
Danny Ings eller Lucas Perez?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #672 på: 31. Juli 2017, 12:12 »
Usikker på Ings, men Lucas Perez er jeg positiv til! 😊
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #673 på: 31. Juli 2017, 12:20 »
Usikker på Ings, men Lucas Perez er jeg positiv til! 😊

Enig. Leser Ings er under opptrening etter operasjon, er en risk det, og tar antageligvis en stund før han er tilbake i slag, om han kommer tilbake 100%? Perez scora bra med mål og hadde flere assist til tross for begrenset spilletid for Arsenal. Får vel ikke noe mer med Lacazette på plass.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #674 på: 31. Juli 2017, 12:27 »
Ja, og dessuten har vel ikke Ings spilt veldig mye i Liverpool?
Selv om Perez blir dyr, føler jeg det er en god risiko. Synes han spilte bra når han fikk muligheten, og har kvaliteter som de to andre spissene våre ikke har.

Men så var det det med at Deportivo er interessert da. Hvis han havner der, kunne vi ha prøvd oss på Florin Andone. Jeg har nevnt han før, og det har noen andre her også.
Veldig usikker på hva slags spiss Ings er nå, etter masse skader og meget begrenset spilletid. Da tar jeg heller sjansen på en "unproven" en.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒