20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199956 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #615 på: 28. Juli 2017, 13:50 »
Det er trist, og vi kan da bare glemme noen storsigneringer! (Dersom dette stemmer såklart..)

Merino er hvertfall klar:
https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/merino-joins-magpies-on-loan
Har vi opsjon??

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #616 på: 28. Juli 2017, 13:55 »
Det er trist, og vi kan da bare glemme noen storsigneringer! (Dersom dette stemmer såklart..)

Merino er hvertfall klar:
https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/merino-joins-magpies-on-loan
Har vi opsjon??

De fleste pålitelige kilder sier at vi har opsjon ja! Summen skal ligge rundt £6mill.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #617 på: 28. Juli 2017, 14:00 »
Ja så det nå👍 Lest litt hva dortmond supportere syns om denne overgangen. De fleste er fly forbanna. Han spilte 9-10 kamper i fjor og var veldig bra. Så de skjønner ingenting. Spilleren de sammenligner han med er Emre Can

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #618 på: 28. Juli 2017, 14:11 »
Vi har vel som policy og aldri kjøpe spillere på avbetaling under Ashley, kun straight up cash. Så det er per definisjon ikke aktuelt for vår del.

Poenget er vel dessuten at vi brukte mye penger alene på å drifte klubben med PL-budsjett med en sesong med Championship-omsetning. Da forsvinner faktisk Sissoko-pengene fort i dragsuget er jeg redd. Hadde vi unngått nedrykk hadde vi derimot vært relativt heftig ladd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #619 på: 28. Juli 2017, 14:23 »
Så eks Lewis Penga 6 mill på avbetaling regnes som 1 mill. Mens penger vi høster hver mnd på gini, Sissoko osv teller ikke. Kan si mye rart om Ashley men det økonomiske har han kontroll på. Så jeg har sterk tro på det ikke er slik. Jeg er rimelig sikker på at penger finnes. Det er antall spillere i stall som er problem.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #620 på: 28. Juli 2017, 14:31 »
Det sies nå at Merino lånet ikke er med opsjon på kjøp.  Men lånet er med et tvunget kjøp etter sesongen. Dvs det er en måte å kjøpe nå, men betale beste år. Finnes mange muligheter om man ikke vil kjøpe med "avbetaling" Kristoffer 😜

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #621 på: 28. Juli 2017, 14:39 »
Det er helt sant, Toon :) Leser at det er slik at etter et visst antall kamper blir han vår permanent?
Du har nok helt rett i at mye av grunnen til at vi ikke har kjøpt enda flere er at vi også må få spillere vekk fra lønningslista da stallen er for stor. Men jeg tror fortsatt du skal slite med å se at vi bruker £25 mill på en enkeltspiller. Trodde vi med sikkerhet kom til å slå vår egen overgangsrekord flere ganger i sommer. Nå er jeg langt fra sikker på det. Rafa har sett det slik at der er flere områder i stallen vi trenger forsterkninger, ikke bare et par posisjoner som vi kunne brukt mye penger på. Dermed må vi spre utover et begrensa transferbudsjett på flere spillere. Slik vi allerede har gjort.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #622 på: 28. Juli 2017, 14:51 »
Jeg tror vi har handlet smart og godt. Lejeune og Merino spesielt ser jeg på som kjempebra signeringer. Emre Mor inn nå takk ;)

Skogis

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #623 på: 28. Juli 2017, 15:05 »
Er vel heller ikke taktisk lurt å gå ut å si at vi har 50m £ igjen av budsjettet hvis vi skal inn i forhandlinger, så får bare krysse fingrene for at det faktisk er noe penger igjen
« Siste redigering: 28. Juli 2017, 15:07 av Skogis »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #624 på: 28. Juli 2017, 15:45 »
Som jeg linka litt lenger bak i tråden her, spillere må ut før vi kan hente nye inn. Får håpe det går fort å kvitte seg med stallfyllet.
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #625 på: 28. Juli 2017, 15:53 »
Ganske sikker at vår transfer rekord vil komme i sommer på et spisskjøp. Skal bli vanskelig få inn ny spiss uten å slå rekorden. Med annet de tar en lån versjon.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #626 på: 28. Juli 2017, 18:47 »
Ganske sikker at vår transfer rekord vil komme i sommer på et spisskjøp. Skal bli vanskelig få inn ny spiss uten å slå rekorden. Med annet de tar en lån versjon.


Haha det skjer ikkje :) Du burde ha lært etter 10 år! Likar optimismen din! Treng den komande sesong ;)

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #627 på: 28. Juli 2017, 20:01 »
Ganske sikker at vår transfer rekord vil komme i sommer på et spisskjøp. Skal bli vanskelig få inn ny spiss uten å slå rekorden. Med annet de tar en lån versjon.


Haha det skjer ikkje :) Du burde ha lært etter 10 år! Likar optimismen din! Treng den komande sesong ;)

Haha.. det bør skje. I dette crazy markedet skal det et kanonkjøp til , for å få tak i en spiss til under 16 mill pund.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #628 på: 28. Juli 2017, 20:14 »
Time will show! Ein ting kan me vel vera einig om, har det ikkje skjedd før deadlineday so skjer det ikkje ::) Eller har du ikkje lært der heller og sit speida etter Ashley sitt helikopter? ;)

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #629 på: 28. Juli 2017, 20:20 »
Eneste jeg har lært i livet er at historie er til for å brytes😜 Spår Batshuayi på lån deadlineday med opsjon på kjøp 25 -30mill pund 😜 + Barkley på lån med opsjon 40-50 mill pund😜😂 så gjenstår det å se 😜